burnevil92
Belezen gebruiker
Hallo,
zou iemand me iets meer over een breakthrought kunnen uitleggen ?
zou iemand me iets meer over een breakthrought kunnen uitleggen ?
Scopolamine zei:Mijn breaktru was (in 't heel kort!):..
Tripper zei:Scopolamine zei:Mijn breaktru was (in 't heel kort!):..
Hoeveel DMT had je gerookt?
Dmt kun je wel vertellen, maar dat moet je eigenlijk zelf ondervinden, je moet het zelf zien evenals met een breakthrough. Het gaat erom dat je in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk DMT binnen krijgt. Je moet er echt voor gaan en helemaal niet angstig zijn over wat er gaat gebeuren. De 2e breaktrough is dan ook veel moeilijker, je moet echt een kerel zijn wil je de 2e keer er ook voor gaan, want het is allemaal heel shockerend. Een goeie manier is om MAOi te nemen, dan is de DMT niet heftiger als je hem rookt, ook niet langer, maar het voordeel ligt in het deel dat je niet meer aan een tijd verbonden bent, de "45 sec". Je kan 2 of 3 pijpjes klaar leggen voor als de eerste niet genoeg was, hier is vaak wel hulp bij nodig van een DMT buddy. Ook kun je je trips beter onthouden, je kun meer onthouden dan zonder MAOi.
Dit is een breakthrought report van mij: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302&hilit=demonstratie+van+god
W.F.L. zei:Wtf is een trip-scene..?
Dreuge zei:zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?
Dreuge zei:zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?
Oom Klaas zei:W.F.L. zei:Wtf is een trip-scene..?
Iedere vorm van gebruikt heeft een "scene" of je nu wilt of niet.
Oom Klaas zei:Dreuge zei:zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?
Maar dit snap ik niet echt, want een ego dood heb ik geen respect voor als iemand dat heeft gehad. Ik heb eerder zoiets dat hij/zij er beter niet teveel aandacht en waarde aan schenkt.
W.F.L. zei:Oom Klaas zei:W.F.L. zei:Wtf is een trip-scene..?
Iedere vorm van gebruikt heeft een "scene" of je nu wilt of niet.
Tuurlijk, maar ik maak er geen deel van uit :P Heb ook nog nooit gehoord van een DMT-scene of iets dergelijks. Wel van een goa-scene![]()
W.F.L. zei:DMT-parties![]()