Brandend gevoel

boeka

Newbie
Weet er iemand wanneer ge uw speed gaat snuiven en da neig brand in uwen neus, wa voor iets da brandend gevoel heeft?

_Kat_

Bewuste gebruiker
... Kneus! :P Natuurlijk brand het in je neus, hoe gezond denk je wel niet dat het is om zoiets giftigs op je slijmvliezen te gooien?! Dingen als Coke en Keta werken plaatselijk verdovend, daarom hebben mensen nooit klachten over een brandende neus als ze die dingen in hun neus gooien. :tearsofjoy:

boeka

Newbie
Nee tis omdak gisteren nog pep em gehad en kvoelde daar niets van 'branden' maar wel zeer goe effect..
daarmee da ik dacht dat ze der zo'n dingen insmeten zoals de meesten zeggen 'glas'
tmag gesloten worden :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Duh, pep is een chemisch/brandend goedje en dat voel je in je neus, want het hoort eigenlijk daar helemaal niet te zitten. Als je peper of wasabi snuift, zul je een soortgelijk effect kunnen verwachten... :rolleyes:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Duh, pep is een chemisch/brandend goedje en dat voel je in je neus, want het hoort eigenlijk daar helemaal niet te zitten. Als je peper of wasabi snuift, zul je een soortgelijk effect kunnen verwachten... :rolleyes:

Wat de reden is dat je mij dat nooit zult zien doen. Waarom zou ik mezelf die pijn aan willen doen zonder dat ik er SUPER HIGH van word! :P Haha...

Bovenaan