Brakheid van dex

El Retro

Wijs gebruiker
Hoe zit het daar mee? Kan je er nog goed op eten terwijl je het genomen hebt? Ik wil het morgen voor men werk gaan doen, maar ik heb maar bang dat ik brak word op het werk en niet kan eten.

Solidius

Badass junkie
Deranged zei:
Geloof die verhalen niet. Speed is speed.

Idd, er zit gewoon amfetamine in. En je kunt overigens best wel eten als je niet teveel neemt. Kneem meestal een sleutelpuntje en drink een kopje koffie op de zaak. Zo tussen de middag krijg je dan vanzelf wel honger (als je niet bijneemt tenminste).

El Retro

Wijs gebruiker
Vorige keer op mijn werk werd ik de laatste 2 uur heel brak. Was geen dex, zal het dan aan de kwaliteit gelegen hebben?

Deranged

Badass junkie
Je moet gewoon doorsnuiven, maar daar heb ik zelf ook altijd moeite mee. Daarom raad ik een bullet of bommetjes aan.

Frisko

Badass junkie
Solidius zei:
Deranged zei:
Geloof die verhalen niet. Speed is speed.

Idd, er zit gewoon amfetamine in. En je kunt overigens best wel eten als je niet teveel neemt. Kneem meestal een sleutelpuntje en drink een kopje koffie op de zaak. Zo tussen de middag krijg je dan vanzelf wel honger (als je niet bijneemt tenminste).
hier ga ik wel niet mee eens....
speed is speed is bullshit!!!
heb je eig zelf die dex al eens gehad???
ik weet nie hoe het met retro zijne zit ma die van mij was getest @ ongeveer 80% zuiverheid! en deze was vele malen beter als elke "gewone" speed die ik hier gehad heb...(brandde ook veel en veel harder maar veel langer effect en harder als de gewone.
paranoia slaat ook vele malen sneller toe bij dex!!!!(goeie dex dan) :wave:

El Retro

Wijs gebruiker
Die van mij komt van dezelfde als van jou. Maar is al wel droog geleverd op vraag van mijn vriend (die heeft hem gekocht). Ben er heel nieuwsgierig naar, en paranoia op het werk :grin:. Achja, gewoon maar proberen.

Frisko

Badass junkie
ahja nog iets
als ge daadwerkelijk dex van dezelfde kwaliteit hebt als ik tijd geleden had,dan raad ik u aan om nie te laat in de namiddag te snuiven want anders kunt ge gegarandeerd snachts nog nie slapen :P :wink:
ik spreek uit ervaring :wave: :)

Frisko

Badass junkie
dan twijfel ik er nie aan,dus nie te laat snuiven raad ik u aan...
ik had smiddags om 2 a 3u een laatste dikke lijn genomen en ik was snachts om 1u nog nie aant slapen :wave:

El Retro

Wijs gebruiker
Kwaliteit is iets minder, anngezien hij al droog is. Maar goed zal hij nog wel zijn, want het komt van een goei dealerke he :). En het is al om 4.15 , want dan moet ik er al uit!

Deranged

Badass junkie
Van de speed die ik tegenwoordig heb kan ik 's avonds nog niet slapen als ik om 7 uur in de ochtend mijn laatste lijn neem.

Deranged

Badass junkie
Voor mij is dat veel te veel van het goede. Ik zou hem graag minder sterk zien. Zoals een jaar geleden bijvoorbeeld, toen was ie perfect.

JewCookie

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Kwaliteit is iets minder, anngezien hij al droog is. Maar goed zal hij nog wel zijn, want het komt van een goei dealerke he :). En het is al om 4.15 , want dan moet ik er al uit!

Eten is moeilijker als bij normale speed is mijn ervaring. Maar je 'goede' gevoel houd veel langer aan, je lichaam is veel en veel later 'op'.

minn

Badass junkie
El Retro zei:
Vorige keer op mijn werk werd ik de laatste 2 uur heel brak. Was geen dex, zal het dan aan de kwaliteit gelegen hebben?

Heb ik ook soms. Als ik sochtends snuif en naar school ga, om 1500 val ik om. Je put je lichaam uit, en (ik) eet niet, dus kan je niet meer verder.
Nu kan ik al veel beter eten op pep :grin: Alleen vergeet ik het vaak op school ..

nutsss

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Voor mij is dat veel te veel van het goede. Ik zou hem graag minder sterk zien. Zoals een jaar geleden bijvoorbeeld, toen was ie perfect.

Je hebt ook de 'pech' dat je steeds een pauze van een week hebt zodat de gewenning grotendeels wegblijft. Ik heb dat nu ook. Als ik na een week niet gebruiken weer neem dan komt de pep ook stevig aan en werkt heel lang. (zoals nu :wink:) Pas na een dag of 3, 4 is dat 'terug' naar prettigere niveaus waarmee je eigenlijk kan gaan slapen een half uur of direct na een lijn. Wakker blijven kan ook het is meer een keuze dan.

En als je het wat versnijdt?

El Retro

Wijs gebruiker
Ja de dex werkt anders. Smaakt goorgoorgoor. Het werkt langer, bij mij had ik niet het echte pepgevoel. Maar als ik moest praten geraakte ik zeer moeilijk uit mijn woorden. En soms eens wat tintelingen. De brakheid is veel minder dan bij gewonen pep. Maar toch blijf ik het haten, ik zal het nooit meer zo waarderen als eerst. Die 5 minuten afzien van het lijntje snuiven en die doorloop :openmouth: jezus...

delilah

Newbie
Hallo mensen,

IK ben hier nieuw, maar heb eigenlijk een vraagje. Wat bedoelen jullie met de kwaliteit van de dex? Ik bedoel ik haal de mijne altijd bij de apotheek. Of bedoelen jullie geen dextro amfetaminen?

Groetjes!

Frisko

Badass junkie
delilah zei:
Hallo mensen,

IK ben hier nieuw, maar heb eigenlijk een vraagje. Wat bedoelen jullie met de kwaliteit van de dex? Ik bedoel ik haal de mijne altijd bij de apotheek. Of bedoelen jullie geen dextro amfetaminen?

Groetjes!
jawel ma dex in pasta vorm,niet de pillen!!!

delilah

Newbie
hihi oke, dan is mijn manier toch makkelijker, haal er iedere maand 180 op, krijg ze vergoed en bewaar wat ik niet gebruik :)
Wel jammer dat het effect bij mij ook anders is :wave:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
hihi oke, dan is mijn manier toch makkelijker, haal er iedere maand 180 op, krijg ze vergoed en bewaar wat ik niet gebruik Smile
Wel jammer dat het effect bij mij ook anders is Wave

wat je niet gebruikt kun je het beste weggeven...

aan mij bijvoorbeeld :)

Bovenaan