Deranged zei:Dan moet je gewoon doorgaan met bingen zolang het je uitkomt.
Deranged zei:Geloof die verhalen niet. Speed is speed.
hier ga ik wel niet mee eens....Solidius zei:Deranged zei:Geloof die verhalen niet. Speed is speed.
Idd, er zit gewoon amfetamine in. En je kunt overigens best wel eten als je niet teveel neemt. Kneem meestal een sleutelpuntje en drink een kopje koffie op de zaak. Zo tussen de middag krijg je dan vanzelf wel honger (als je niet bijneemt tenminste).

El Retro zei:Kwaliteit is iets minder, anngezien hij al droog is. Maar goed zal hij nog wel zijn, want het komt van een goei dealerke he. En het is al om 4.15 , want dan moet ik er al uit!
El Retro zei:Vorige keer op mijn werk werd ik de laatste 2 uur heel brak. Was geen dex, zal het dan aan de kwaliteit gelegen hebben?
Deranged zei:Voor mij is dat veel te veel van het goede. Ik zou hem graag minder sterk zien. Zoals een jaar geleden bijvoorbeeld, toen was ie perfect.
supahgrass zei:hoe weet je feitelijk of jep gewone pep (benzedrine?) of dextroamf. hebt?
jawel ma dex in pasta vorm,niet de pillen!!!delilah zei:Hallo mensen,
IK ben hier nieuw, maar heb eigenlijk een vraagje. Wat bedoelen jullie met de kwaliteit van de dex? Ik bedoel ik haal de mijne altijd bij de apotheek. Of bedoelen jullie geen dextro amfetaminen?
Groetjes!
naja eigen...delilah zei:Oke, komt dus indd op het zelfde neer alleen dan eigen fabrikaat ofzo?
hihi oke, dan is mijn manier toch makkelijker, haal er iedere maand 180 op, krijg ze vergoed en bewaar wat ik niet gebruik Smile
Wel jammer dat het effect bij mij ook anders is Wave