Bosfeest

Whitesnow

Experimenterende gebruiker
Hey mede df'ers,
Hebben jullie ervaring met herbal xtc? Lees er van alles over, de een vind het wel ok, de ander echt schijt. Kan er alleen niet echt een reportje van vinden. Want het zit zo, ik heb binnenlort een bosfeest (waar 90% onder de harddrugs zit, en alle soorten. Keta lsd speed) maar ik wil daar dus gaan truffelen of/en gerbal xtc gebruikem en misschien drinken. Dt zie ik allemaal nog wel, maar is herbal xtc een beetje aan te raden? (Icm truffels)

harry123

Bewuste gebruiker
Ik hoor dat het echt kut spul is waar jeje niet beter van gaat voelen :P
Maa r zelf geen ervaring mee.

Nog 1 ding, waarom geen echte xtc?

Whitesnow

harry123 zei:

Heb kortgeleden nog gebruikt, en aangezien mn leeftijd wil Ik mn gebruik niet overdrijven :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Whitesnow zei:
harry123 zei:

Heb kortgeleden nog gebruikt, en aangezien mn leeftijd wil Ik mn gebruik niet overdrijven :wink:

Verstandig! :wink: maar zover ik weet geeft herbal geen gijne space, maar meer opgefokt en nerveus. Ik zou de truffels en de herbal achterwege laten en een 2cbtje knallen. In lage dosis beetje mdma achtig, maar ook trippen met visuals en zo

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb het een aantal weken geleden geprobeerd, maar ik vond het echt niks. Ik was eerst een beetje dronken en toen dat wat minder werd die herbal xtc ingenomen. Had wel het idee dat ik langer dan normaal duizelig/aangeschoten bleef van de alcohol, dus dat vond ik wel chill. Maar daarna werd ik best onrustig en het voelt heel licht alsof je je xtc-pil voelt opkomen maar net niet. Niet hetzelfde gevoel, maar wel een beetje dezelfde onrust. Ik had er zelf niet héél erg last van (vriendinnetje van mij wel, die voelde zich er echt helemaal niet prettig bij), maar het was wel irritant. Later werden we na wat hasj wel weer relaxt en toen wel lekker spacerig, moar ja. Niet voor herhaling vatbaar.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Voordat ik dapper genoeg was "echte" drugs te proberen veel herbals gebruikt. Eerst ephedra. Dat werd op een gegeven moment verboden.De nog steeds verkrijgbare Yellow subs bleken voor mij een goede vervanger.

Na een stevige maaltijd innemen. En als het effect eenmaal begint lekker wat jointjes en biertjes doen. Prima avondjes op gehad die een mooie introductie en leerschool waren richting later gebruik.

Veel plezier, maar wel voorzichtig hè knul :wink:

EDIT: Nog eens teruglezen en zie dat je wil combineren met truffels. Lijkt me geen goed plan. Daarvoor is de energie die herbal-x levert te opgefokt (adrenaline/noradrenaline). Geen lekkere combo denk ik. Herbaltjes doen en lekker bij blowen voor de "space".

Whitesnow

Bedankt allemaal, 2cb lijkt me wel wat heb alleen geen idee waar k dat zou moeten halen, m'n dealer verkoopt alleen x, speed en coke... Maar mss kan ie wat regelen:)
Of ik ga daar heen met drank en wiet, en kijk wat ik op het feest kan scoren. Als ik iets goeds scoor bewaar ik de drank voor later, en wiet gaat er altijd wel in :grin:

harry123

Bewuste gebruiker
Zoek en gij zult vinden :wink:.

En daar wat scoren raad ik af, altijd je spul van betrouwbare mensen kopen en altijd laten testen!

Bovenaan