@Jcutter:
Kan je dan jezelf niet beter van kant maken?? Dit bedoel ik dan als serieuze vraag hè... ik bedoel jij probeerd nu te beweren dat jij zoveel hebt meegemaakt, doorstaan en overwonnen dat JIJ degene bent die kan bepalen wat erg is en wat niet, wat maatschappelijk geaccepteerd moet worden en wat niet. SIEG HEIL JCUTTER!!!

Het is dan wel je familie niet, maar ik denk dat je hier meer mensen mee pijn doet dan dat jij uberhaubt in je hele familie hebt zielig stuk stront... Niet dat het erg is want het raakt jou toch niet... jij hebt je lolletje en pleziertje...
Een schuld gevoel is niet erg... sterker nog als je het toegeeft dat het inderdaad jou fout was (dat is namelijk schuld gevoel: je klotevoelen door iets wat jij een ander hebt aangedaan...) is er nog hoop op verandering! Waar je dan natuurlijk wel ZELF aan moet gaan werken egocentrisch kutje. Je bent zo vol van jezelf, wil zograag een mooie wereld, maar loopt vervolgens wel allemaal plaatjes te posten met achtelijke onderschriften die een
normaal mens niet eens zou willen zien voor ze lol.
Waarom ben je verder uberhaubt nog op dit forum? Is dit de enigste plek waar je uberhaubt nog aandacht kan krijgen van andere mensen? Je durft haast geen drugs meer te gebruiken en dan vooral geen drugs waardoor je met jezelf geconfronteerd word. Puur uit veiligheid van je eigen ego, wereld en welzijn. Tuurlijk zijn hier meer mensen die geen drugs gebruiken, maar die proberen tenminste wel gewoon sociaal te doen en zich een beetje in te leven in een situatie ipv loze bullshit te posten waar absoluut geen touw aanvast te knopen is voor een
normaal mens. Je leeft in je eigen wereldje waar al jou meningen en gedachtes waar zijn, jij bent de beste, hebt o zoveel overwonnen en meegemaakt om alles met elkaar te kunnen vergelijken en zeggen wat erg is en wat niet. Je hebt zoveel liefdes verdriet omdat je ex er vandoor ging met een ander, maar daarin tegen wil je wel een lekker wijf met een arrogante kut uitstraling die je ego met 99% zekerheid weer keihard in elkaar trapt en ik kan je zeggen, ik kan niet wachten tot dat gebeurd.
Jij wil SPW gaan doen... mensen helpen met hun problemen terweil je je eigen problemen niet eens onder ogen wil komen door angstvallig voor ze weg te blijven rennen. Jij hebt geen probleem, want jij bent geweldig, naar eigen inzien dan... Je SPW opleiding gaat heel leuk worden kan ik je zeggen, als iets zelfconfronterend is, is die opleiding het wel. En dan? Dan stopt jkutje vast met die opleiding omdat dat toch allemaal zielige zeikerds zijn die niet weten hoe echte mannen zouden moeten zijn! Toch? Tuurlijk Jcutter, de hele wereld is gek behalve jij!
Hier zitten mensen die nog veel meer dingen hebben meegemaakt dan ons liefe kleine zeikstraaltje jkutje. En zitten ze niet hier naar jou inzien? Kijk dan is in de landen waar alle burgeroorlogen zijn (geweest). Probeer jezelf nou eens in te denken wat voor soort dingen dat nou zouden kunnen zijn. Ik ben wel benieuwt in hoevere jou denkvermogen zich uberhaubt kan verplaatsen in andere, in plaats van alleen maar in jezelf...
Achja... leuk om te schrijven was anders en waarschijnlijk voel jij je alleen maar vereerd dat iemand zo'n heel groot stuk voor je geschreven heeft, in plaats van er ook daadwerkelijk wat mee te doen!