Bong

Een bong gebruiken heerst

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal aantal stemmers
    0

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik ga binnekort een bong gebruiken. Voor de eerste keer. Hoe zijn de ervaringen met een bong bij jullie??

Gegroet

Wacky

Badass junkie
Het effect is ook wat anders heb ik het idee, je word anders stoned van een waterpijp. Helderder high. Zelf houd ik meer van het zware stoned van een joint met tabak erbij. En daarbij is het natuurlijk een onpraktisch ding dat je niet zomaar overal mee naartoe neemt.

Maar geen tabak is natuurlijk erg positief. Geen tabaks verslaving erbij, en iets minder slecht voor de longen.

Een verdamper is natuurlijk nog veel beter voor de gezondheid, maar ook nog iets meer onpraktisch (en duur) :)

Wat betreft mijn ervaringen:
De eerste keer dat ik er een gebruikte was een hele grote compleet met ijsklontjes erin. Door de goed gekoelde lucht kon ik in een keer mijn longen compleet vol zuigen en daarbij bijna een gram hash verbranden. Needless to say, ik was compleet van de wereld. Dat was opzich wel positief.
Zelf heb ik ooit zon klein dingetje gekocht van een tientje ofzo bij de koffeeshop. Die staat op de kast stof te vangen. Zo'n kleintje vind ik maar niets, het doet ook weinig wat betreft lucht koelen/filteren.

Osi`

Bewuste gebruiker
Je oogkes poppen open, ge zijt klaarwakker en ge kunt onvermijdelijk uw glimlach niet verstoppen. Enorm lichtjes in je hoofd.

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel eens de bong gerookt. Het was heel anders dan een joint vond ik. Je was niet zo stoned en sloom maar wel meer high. Ik weet nog da ik zeer licht was in men hoofd en da ik veel blijer en opgewekter was. Van joints krijg ik niet meer zo een echte lachkick zoals vroeger maar met de bong had ik dit wel terug.
Maar tog vind ik joints beter dan de bong. Ik vind het gewoon fijner om te roken en het is veel handiger om mee te nemen. Je hoeft ook niets zuiver te maken. Want stel dat je high bent gewees, dan heb ik geen zin om dat ding nog schoon te maken en als ik zoiets niet onmiddellijk doe dan komt het er nooit van :mrgreen:

Bengt

Bewuste gebruiker
Trippelicious zei:
Ik heb wel eens de bong gerookt. Het was heel anders dan een joint vond ik. Je was niet zo stoned en sloom maar wel meer high. Ik weet nog da ik zeer licht was in men hoofd en da ik veel blijer en opgewekter was. Van joints krijg ik niet meer zo een echte lachkick zoals vroeger maar met de bong had ik dit wel terug.
Maar tog vind ik joints beter dan de bong. Ik vind het gewoon fijner om te roken en het is veel handiger om mee te nemen. Je hoeft ook niets zuiver te maken. Want stel dat je high bent gewees, dan heb ik geen zin om dat ding nog schoon te maken en als ik zoiets niet onmiddellijk doe dan komt het er nooit van :mrgreen:

Zo is dat.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik word echt KNETTER als ik m'n bong gebruik. Lichte hallicunaties soms, maar dat was vroeger. tegenwoordig gebruik ik alleen een pijpje, word je niet meteen zo extreem stoned/high, soms ook wel fijn.

Northawke

Wijs gebruiker
Ik prefereer een goede waterpijp over een joint. Heb alleen geen geld om een goeie te kopen, maar zodra dat weer kan, dan zijn joints bij mij weer een ding van de feestjes.

ZI09

Bewuste gebruiker
Toevallig afgelopen weekend weer eens aan mijn bong gezeten, lang geleden, maar wederom een top ervaring.

Ik blijf er vrij energiek onder, tot rennen en srpingen aan toe (dingen die je me normaal niet ziet doen zonder veel luide muziek en bier dan)
Echt knetter alsof je in een droom zit die echt is, en erin bewegen is ook supervermakelijk.
Hardste wiet effecten tot nu toe.
Nooit getript, dus zo mag ik het niet noemen vrees ik, maar dat was wel een term die ik erbij in gedachten had eigenlijk.
Later bleek een maat van me hetzelfde te hebben.
Gaat er bizar hard aan toe vind ik, maar op een hele soepele fijne manier eigenlijk. Niet loom, niet vermoeiend, gewoon, volop op een leuke manier hard van de wer0ld.

Aanrader fo sure.
Na de eerste kleer bongen heb ik er ook gelijk 1 gekocht voor een eurotje of 15 bij de shop.

Bovenaan