Bommetje Speed

Itjes

Newbie
Is een bommetje (capsule) speed met een dosering van 200mg voor iemand met een hoge tolerantie te doen? Iemand ervaring met deze hoge doseringen?

Ik vind het als ex-dagelijks speedgebruiker wel hoog ja. Ik neem zelf altijd bommetjes van 100-120 mg. Wel een stuk of 4-5 totaal dan op een festival.

Manu76

Badass junkie
Hoe hoog is de tolerantie? Gewicht, laatste keer dat er gebruikt is, tijd van de dag, vermoeidheid?

Manu76

Badass junkie
Het lijkt me nog altijd een hoge dosis, maar gezien je omstandigheden niet meer zo hoog als het in eerste instantie leek.
Maar iets zegt me, dat jij het beter weet en het aandurft.
Geen zin om bij te pakken of waarom zoveel en de vraag als je dagelijks gebruikt?

Kordie

DF-koning
Is een bommetje (capsule) speed met een dosering van 200mg voor iemand met een hoge tolerantie te doen? Iemand ervaring met deze hoge doseringen?

Wat zei de test, hoe sterk qua procent is de speed?
Dat zit nl een groot verschil in wat wel en niet kan mijn inziens

Itjes

Newbie
Ben nieuw met het gebruik van bommetjes. Ik probeerde er vandaag 1 van 170mg en ik voelde er niet veel van. Ik heb het idee dat snuiven meer effect heeft bij mij. Of is het de bedoeling dat je steeds bij pakt? Want dat heb ik nog niet eerder gedaan. Ik heb de speed nog niet getest, net een nieuwe dealer gevonden, maar mijn vriend ging wel hard op een bommetje en als ik snuif werkt het ook goed. Ben nu ook nog steeds goed wakker hoor dus het doet wel iets, maar bij een bommetje denk ik ook daadwerkelijk aan een bommetje..

MR_CHIP

Badass junkie
Daarom is het ook belangrijk om te weten over hoeveel % je praat.
Hoe hoger het percentage, hoe minder je hoeft te bommen.

Dat je vriend sneller gaat wilt niks zeggen.
Jij bent wellicht meer gewend, of bij hem valt het beter/slechter.
of je hebt nog zo iets als adhd oid
dan werkt speed en daarmee drugs die werken op dopamine wellicht ook anders

caninus

Bewuste gebruiker
ik heb vaak het idee dat capsules bij mij ook niet zo goed werken. ik pakte regelmatig capsules met 800-1000mg zuivere 73% speed. misschien doordat ik het heel hard in capsules moest persen, ik weet het niet, maar werken deed het niet. Maar als ik het oplos in drinken, werkt het altijd bij mij

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
ik heb vaak het idee dat capsules bij mij ook niet zo goed werken. ik pakte regelmatig capsules met 800-1000mg zuivere 73% speed. misschien doordat ik het heel hard in capsules moest persen, ik weet het niet, maar werken deed het niet. Maar als ik het oplos in drinken, werkt het altijd bij mij
Dat is wel een zieke dosis, probeer anders 50mg rectaal?

Apart zeg, dat is wel een bizar hoge dosis. Bij mij werkt een bommetje van 100-120mg urenlang.

Eve's drop

Badass junkie
ik blijf van mening dat het aan de capsules ligt

Ik zou er niet al te zeker van zijn, capsules zijn 99.9% gemaakt van cellulose dus volledig afbreekbaar in maagzuur.

Het breekt niet ineens af door een wonderbaarlijke chemische reactie van de capsule en amfetamine.

caninus

Bewuste gebruiker
Ik zou er niet al te zeker van zijn, capsules zijn 99.9% gemaakt van cellulose dus volledig afbreekbaar in maagzuur.

Het breekt niet ineens af door een wonderbaarlijke chemische reactie van de capsule en amfetamine.
daar was ik zelf ook al achter, want bij 2 capsules werkt het wel

Proxima

Badass junkie
ik blijf van mening dat het aan de capsules ligt
Voor de meeste mensen die ervaren dat capsules niet zo goed werken komt dit omdat ze de capsules niet op een lege maag nemen of achteraf te weinig drinken.

Na het innemen van de capsules is het verstandig om wat extra te drinken om de verwerking goed op gang te brengen.

Vergelijk je bijvoorbeeld capsules met vloeipapier bommetjes dan zal het je wellicht opvallen dat bommetjes een soort van verplichting geven om na het innemen veel te drinken om het goed weg te spoelen, en dat brengt dan weer de verwerking goed op gang.

caninus

Bewuste gebruiker
ik pak altijd amfetamine op een volle maag en aansluitend een vol glas water. dat is al heel mijn leven een gewoonte

Dirkdirk

DF-koning
Voor de meeste mensen die ervaren dat capsules niet zo goed werken komt dit omdat ze de capsules niet op een lege maag nemen of achteraf te weinig drinken.

Na het innemen van de capsules is het verstandig om wat extra te drinken om de verwerking goed op gang te brengen.

Vergelijk je bijvoorbeeld capsules met vloeipapier bommetjes dan zal het je wellicht opvallen dat bommetjes een soort van verplichting geven om na het innemen veel te drinken om het goed weg te spoelen, en dat brengt dan weer de verwerking goed op gang.
Dit is totale onzin. Een bommetje van vloeipapier of capsule lost vrijwel direct op in de maag, de maag heeft een zuurtegraad van 1 a 1,5 ph. Dat kan zo'n bommetje of capsule echt niet weerstaan. Eten of drinken heeft ook geen invloed, behalve ee volle maag waardoor de oppervlakte van de maag groter is en de drug langzamer in het bloed komt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan