bmmetjes met natte speed

dfssdfde

Badass junkie
Is het drogen enkel voor het snuiven en zou ik een bommethe kunnen nemen zonder het eerst te droge?

dfssdfde

Badass junkie
Ok bedankt :)
Mn dealer zat moeilijk te doen met alles te drogen om het in lijntjes te kunnne leggen, maar ik ben niet zo'n voorstander van dingen die door mn neus gaan :tongueout:

dfssdfde

Badass junkie
lysergine25 zei:
lol alles drogen dan schiet je gram van 1000 mg naar 800 mg of nog erger
more like 800 naar 600 :tongueout: (ja, ik heb geen goede bron, en ja, ik denk dat ik serieus geript ben, maar whatever, ga binnenkort eens op zoek naar een degelijke dealer)
Maar dat vocht is toch gewoon water, als dat verdampt gaat er toch geen amfetamine verloren?

xpressurself

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het vocht dat verdampt ook wel enigszins werkzame stoffen met zich mee neemt, maar natte speed kan je gewoon in bommetjes douwen, speed is speed.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Natte speed scheurt je vloeitje :rolleyes:

Maar ff serieus, dat vocht is vaak een agressief oplosmiddel zoals aceton of tolueen, ok, je zal niet meteen dood neervallen maar gezond is het bepaald niet.
Nat blijft het wel langer goed, dus nat bewaren, droog nuttigen lijkt mij het beste.

Antigone

Belezen gebruiker
Ik droog en maal het wel altijd ook al snuif ik niet. Kan poedervorm nl. veel beter doseren.
Ik merk er zelf absoluut niets van dat gedroogde speed minder sterk zou zijn dan natte.
Volgens mij zit dat idee bij sommige mensen tussen de oren, maar dat is mijn mening :smoke:

Dat de hoeveelheid minder wordt is wel waar. Als je het een week open laat liggen
ben je ongeveer 1/3 aan gewicht kwijt.

Taat

Bewuste gebruiker
Ik doe het inderdaad wel ff klein beetje verspreiden en doseren, heb een keer een klein brokje naar binnen gebombardeerd om 12 uur bij de lunch en heb heel de nacht wakker gelegen :wave:

Bommetjes doe ik zelden, maar drogen is nergens voor nodig want het word toch wel fijn opgenomen :wink:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Natte bommetjes zijn de shit, dan is er ook nog zo min mogelijk werkzame stof verdampt moet je maar denken! En er kan meer in je capsule :rolleyes:

Addick

Bewuste gebruiker
Eerst werd er volgens mij gezegd dat alleen het vocht verdampt zeg maar niet de pep zelf.Die blijft gewoon over.Of er is een minimale hoeveelheid verdampt van de pep.Drogen lijkt me gewoon het beste dan.Makkelijker met afwegen en vullen lijkt me.

Drogen is 10 minuten werk,dusja..

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Amfetamine kan niet verdampen, toch niet op kamertemperatuur.

Het reageert wel met CO2 waardoor je speed minder sterk wordt, dit effect merk je echter enkel als je speed al een hele tijd (weken) aan de lucht is blootgesteld.

Dus volges mij isser geen probleem bij het drogen.

speedkills

Experimenterende gebruiker
niet drogen zorgt bij mij altijd voor soort estreme moeheid en lusteloos gevoel.
bij droge geen last van,

Addick

Bewuste gebruiker
Deep Blue zei:
Amfetamine kan niet verdampen, toch niet op kamertemperatuur.
.

Daar doelde ik op.
Je behoud je zelfde hoeveelheid amfeta. volgens mij.
Drogen lijkt me ook wat gezonder ja.

nutsss

Wijs gebruiker
Nat is wel moeilijk doseren. Een klein beetje nat wordt al snel een flinke lijn tijdens het schraap en hakproces.

Bommetjes voelen ook wat anders aan maar je moet iets meer geduld op kunnen brengen... :smoke:

Bovenaan