Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ok bedankt
Mn dealer zat moeilijk te doen met alles te drogen om het in lijntjes te kunnne leggen, maar ik ben niet zo'n voorstander van dingen die door mn neus gaan
more like 800 naar 600 (ja, ik heb geen goede bron, en ja, ik denk dat ik serieus geript ben, maar whatever, ga binnenkort eens op zoek naar een degelijke dealer)
Maar dat vocht is toch gewoon water, als dat verdampt gaat er toch geen amfetamine verloren?
Ik denk dat het vocht dat verdampt ook wel enigszins werkzame stoffen met zich mee neemt, maar natte speed kan je gewoon in bommetjes douwen, speed is speed.
Maar ff serieus, dat vocht is vaak een agressief oplosmiddel zoals aceton of tolueen, ok, je zal niet meteen dood neervallen maar gezond is het bepaald niet.
Nat blijft het wel langer goed, dus nat bewaren, droog nuttigen lijkt mij het beste.
Ik droog en maal het wel altijd ook al snuif ik niet. Kan poedervorm nl. veel beter doseren.
Ik merk er zelf absoluut niets van dat gedroogde speed minder sterk zou zijn dan natte.
Volgens mij zit dat idee bij sommige mensen tussen de oren, maar dat is mijn mening
Dat de hoeveelheid minder wordt is wel waar. Als je het een week open laat liggen
ben je ongeveer 1/3 aan gewicht kwijt.
Ik doe het inderdaad wel ff klein beetje verspreiden en doseren, heb een keer een klein brokje naar binnen gebombardeerd om 12 uur bij de lunch en heb heel de nacht wakker gelegen
Bommetjes doe ik zelden, maar drogen is nergens voor nodig want het word toch wel fijn opgenomen
Eerst werd er volgens mij gezegd dat alleen het vocht verdampt zeg maar niet de pep zelf.Die blijft gewoon over.Of er is een minimale hoeveelheid verdampt van de pep.Drogen lijkt me gewoon het beste dan.Makkelijker met afwegen en vullen lijkt me.
Amfetamine kan niet verdampen, toch niet op kamertemperatuur.
Het reageert wel met CO2 waardoor je speed minder sterk wordt, dit effect merk je echter enkel als je speed al een hele tijd (weken) aan de lucht is blootgesteld.
Dus volges mij isser geen probleem bij het drogen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.