Blundvloei verboden!

matthijs

Badass junkie
Ik kwam gister in de smartshop om blundvloei te kopen, blijkt dat het niet meer verkocht mag worden :confused: Het meisje achter de kassa wist ook niet waarom.
Wat is dit voor een onzin, waarom mag ik opeens geen pure joints meer roken van de regering?

BacingsPen

Badass junkie
mss zitten er bepaalde schadelijke stoffen in?

Blunts waren wel mega lekker en puur goed te doen altijd, maja :confused:

matthijs

Badass junkie
Hmm ja, er zal wel een reden voor zijn. Maar ik merk dat ik sinds ik het me herinner (:P) er steeds van baal. :cry:

spacekonijn

Badass junkie
volgens mij klopt daar helemaal niks van.

en als het waar is zijn ze nu heus nog wel bijna overal te koop dus ik zou zeggen sla er wat in

matthijs

Badass junkie
Naja, het meisje in de smartshop zei dat ze verboden waren dus ja...die geloof ik opzich wel.
En ik kon er niet veel inslaan want we hadden niet erg veel geld bij ons en we moesten nog energydrink hebben :P :wink:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
wat zijn blunts???
Gewoon lange vloeitjes?? Die kan je in Belgie indedaad overal kopen, ik rol er trouwens ook gewone sigaretten zonder wiet of hash mee.

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
Deranged zei:
Maar een Phillies Blunt is een lekkere zoete sigaar. :smoke:

roken doe ik niet maar als er een Phillies in de omloop is neem ik ze met plezier aan... daarna moet je met je tong over je lippen gaan heerlijk

someone_nl

Belezen gebruiker
Ze zijn niet verboden maar er moeten accijnsen op betaald worden, wat de groothandel in Nederland liever niet doet dus worden ze niet meer verkocht.

matthijs

Badass junkie
Oh, hmm, dan had de verkoopster het fout. Het is in ieder geval verneukt want het komt er beide op neer dat ik geen blunts meer kan roken :confused:

Intoxicated

Wijs gebruiker
als ze er niet zijn komen ze wel weer... was hier bij mij ook, 2 weken waren er geen blunts ofzo, maar nu zijn ze er weeer volop..... maar nu met zon stickertje net als op je peuken, dat er accijns op zit, en ze zijn iets duurder, maar dat moet dus van de regering, omdat het gewoon tabakswaar is...
mvg toxic

J0rrit

Badass junkie
hoeft bij een blunt niet extra shag erbij omdat de vloei dit al is eig, kun je gwn alleen puur wiet erin doen zonder moeite met brande?

chielos

Newbie
hallo allemaal, nieuw hier en meteen een oude thread omhoog schoppen!
ik ben op zoek naar blunts, niet die nep vloetjes maar echte ouderwetse blunts, phillies dus. het liefst titans!
weet iemand waar ik die nog zou kunnen kopen?
thnx,
je zou me erg gelukkig maken :smoke:

Osi`

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
Deranged zei:
Zijn sigaren. Je kan blunts ook gewoon kopen dan openmaken en volstoppen met wiet. :smoke:

hoe maak je hem dan weer dicht? :confused:
Volgens mij bedoelt ie gewoon de tabak van de sigaar eruit halen enal (zoals je een sigaret leegmaakt) en daar dan wa soffe tabak en wiet instoppe zeker?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
in eindhoven zijn ze nog steeds te koop hoor
tonnen aan coke en hero komt elk jaar naar nederland terwijl ze ook verboden zijn dus geen zorgen :stoned:

Antwerp's highest

Experimenterende gebruiker
In belgie zijn blunts nog vrij te koop in alle nachtwinkel en krantenwinkels.

Ik weet het, want heb er gistere nog eentje gekocht :stoned:

BTW: royal blunts zijn echt de beste, strawberry-banana en strawberry gewoon zijn echte aanraders!

Solidius

Badass junkie
"Blunt Wraps" zijn nog steeds legaal en te koop in NL, vanmiddag nog bij de Milo zien liggen.

Edit: Deze topic is trouwens behoorlijk gedateerd :rolleyes:

V8R

Newbie
Wie kan er een normaal antwoord geven op de vraag waarom een enkele blunt in nederland bijna 2 euro moet kosten!
In Landen waar een strenger blowbeleid is kosten ze een schijntje!!
5 gram staat er op dat accijnszegeltje !
Echt dus maar 1 gram!
Welke criminele organisatie zit hier achter? :angry:

caatje

Badass junkie
Bij ons in Weert kost een blunt die al kant en klaar is en alleen maar hoeft vol te gooien 1€ en ik heb in Amsterdam een blunt gekocht waar je er 2 uit kunt draaien voor 1.50€. Dus vin t allemaal wel meevallen.

Osi`

Bewuste gebruiker
En trouwens, moest het weer verboden zijn, koop je toch gewoon sigaren :) Lekker op z'n amerikaans

Bovenaan