Blowen onder schooltijd

Wat vind je van blowen onder schooltijd?

• Kan best toch

Stemmen: 4 44,4%
  • Nou, als het heel erg beperkt blijft....

Stemmen: 3 33,3%
  • Nee, wiet en school is niet te combineren, blijf dan helemaal weg

Stemmen: 2 22,2%

• Totaal aantal stemmers
    9

matthijs

Badass junkie
Wat vinden jullie daar nou van? IK doe het zelf nog wel redelijk vaak en ik heb er zelf niet zo'n problemen mee, zolang ze je maar niet pakken want dan ben je ook echt hard de lul :wink:

Japio

Newbie
ik vind dat het best kan...
zolang je maar de les niet stoort of agressief gedrag hebt vind ik het allemaal nog wel kunne.

ik ben deze week ook stoned de klas binnen gekomen, en mijn toets gemaakt. en ik ben er door :tongueout:

spacekonijn

Badass junkie
ja ik ben altijd vreselijk melig als ik stoned op school zit de hele tijd lachkicks enzo :grin: worden leraren wel gek van maar achja dan ga je ff stoned over de les stof praten en dan zijn ze weer blij

Spitfire

Newbie
Ik rook wel jointjes in de pauze ja, maar ik zorg er wel voor dat ik niet heel erg stoned word ofzo. Meer voor het idee, dat ik even chill kan blowen.

matthijs

Badass junkie
Ik vind het altijd zo vervelend als leraren dan met je willen praten enzo, heb ik dan echt totaal geen zin in en ik ben er sowieso ook lang niet altijd toe in staat :mrgreen: :wink:

Japio

Newbie
ik heb de laatste tijd niks anders gedaan dan stoned de klas binnen wandelen :tongueout:

ik heb vorige week nog mijn examen gedaan toen ik hevig stoned was :tongueout:
en er nog door zijn ook zonder te leren :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
achja blowen onder school heb je gewoon vrij weinig aan ik ben het dr helemaal mee eens hoor..

maar het kan wel erg leuk zijn dat wel maar dat komt dan ook om dat ik nooit de enige in de klas ben die stoned is

BacingsPen

Badass junkie
Ik heb in de 4e bijna elke dag spacecake gegeten en zat vaak vol interesse en een lekker gevoel in de klas... Ook kwam ik er eerder achter of ik iets snapte of niet en ik had ook door van wat voor soort leerlingen een leraar houdt. (daar kan je dan op inspelen :) )

In de 5e was ik nog nauwelijks knetter onder schooltijd en dat had vrijwel geen invloed op mijn prestaties ze werden niet beter maar ook niet slechter. (al was het verschil tussen hoge en lage cijfers wel veel groter :confused: )

In ieder geval ik heb veel knetter geleerd/lessen gevolgd en heb mijn havo diplomaatje makkelijk gehaald :)

Mijn mentrix vertelde zelfs dat ik zo ijverig was blablabla :P

Mijn ouders vroegen zich toen echt af wat er aan de hand was :P Hadden ze het daar echt over mij ? :P

Inspelen op leraren, dat heb ik echt geleerd in de lessen dat ik knetter was :grin:

heidrun

Belezen gebruiker
ik heb 5-havo spijbelend en blowend doorgebracht, heb zelfs mn economie examen stoned gemaakt. (wel met vlag en wimpel gehaald trouwens, ik hoorde gelukkig bij de laatste lichting havo oude stijl)

ik heb nu toch wel de leeftijd om serieus te studeren, dus blowen onder schooltijd is er niet meer bij.

heidrun

Belezen gebruiker
maar als je met je havo werk doet waar je eigenlijk een HBO-diploma voor nodig hebt, dan is het wel handig om ff serieus aan de studie te gaan. anders moet ik me hele leven bij deze baas blijven werken

Spitfire

Newbie
Hihi inderdaad.

Maar stiekem vind ik het toch een goede instelling om alleen te gaan blowen bij een gelegenheid.

heidrun

Belezen gebruiker
ik ken mensen die op de middelbare school xtc en speed namen tijdens schooltijd :openmouth: :openmouth:
daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen

heidrun

Belezen gebruiker
dat is zeker waar.
een vriend van me heeft zn VWO examen erop geleerd
en mn broertje is een paar dagen geleden toegelaten op de kunst academie nadat hij 2 nachten op speed aan zijn schilderijen gewerkt had

someone_nl

Belezen gebruiker
Blowen onder schooltijd vind ik niet kunnen, heb ik zelf (toen ik nog op school zat) ook nooit gedaan, altijd na schooltijd.

BacingsPen

Badass junkie
tsja maar toch heeft het bij mij wel goed gewerkt in de tijden dat ik school alleen maar saai vond! School werd plotseling interessant als ik met een stukje spacecake de les instapte. (sommige leraren konden dan tochj wel interessant vertellen!)

Formshift

Belezen gebruiker
soms als ik op school nix te doen heb, dan rook ik wel is een jointje met wat vrienden (die ook bij mij in de klas zitten).

Wij hebben 2 weken de tijd om een project af te ronden, en meestal zijn we na 2 dagen al klaar, en we moeten perse wachten tot we weer een nieuw project krijgen (wat we elke 2 weken pas krijgen).
En we moeten ook PERSE op school zijn als we nix te doen hebben.

Wietboy

Newbie
Ik blow elke middag wel is buiten school, soms zelfs te skeel om terug naar school te gaan, mahja school is anders maar saai. :stoned:

Bovenaan