Blowen onder de douche.

Rlxt of niet?

• Heel chill

Stemmen: 15 32,6%
  • Vet kut

Stemmen: 7 15,2%
  • Ik kan me joint niet droog houden

Stemmen: 20 43,5%
  • Ik blow eigenlijk alleen maar nog onder de douche

Stemmen: 4 8,7%

• Totaal aantal stemmers
    46

cropp

Badass junkie
Ik rook van te voren in mijn wollen string en mijn uggs een joint en de achtertuin om vervolgens lekker op te warmen.

Maar dan zonder wollen string en uggs...

Dlaor

Experimenterende gebruiker
Zal ik zeker keer willen proberen alleen wel dat ik er voor al een joint heb gerookt dus dat ik dan stoned onder de douche sta :hearteyes:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Blowen nog nooit gedaan onder de douche, maar roken daar in tegen wel :grin:

Doet me nog steeds denken aan het ultime vakantie gevoel. haha (Was tijdens zuipweekendje op de camping)

Hakvlees

Haha, stond ik vanmorgen onder de douche, rook ik ineens een wietlucht. Dus ik achter de verwarming kijken, lag daar nog een halve joint. Blijkbaar vindt éen van mn huisgenoten blowen onder de douche ook relaxed :mrgreen:
Toch maar eens proberen dan.

cropp

Badass junkie
Hakvlees zei:
Haha, stond ik vanmorgen onder de douche, rook ik ineens een wietlucht. Dus ik achter de verwarming kijken, lag daar nog een halve joint. Blijkbaar vindt éen van mn huisgenoten blowen onder de douche ook relaxed :mrgreen:
Toch maar eens proberen dan.
Dat moet je écht opruimen en afspreken dat nooit meer te doen, bij zat er een laagje van 3 centimeter hoog achter de verwarming en toen ik hem aanzette heb ik bijna een week niet op die kamer geslapen, zo hard stonk dat.

Duw je neus maar eens in zo`n rookpaal op het station en adem eens diep in, DAT!

jcutter

Badass junkie
Tip

Kap met de drugs en zoek een vriendin!

cropp

Badass junkie
langeman zei:
Hahaha..., als er een chille bank in die douchepast, dan zou het me mss wel wat lijken.
Dat is dus ook al geprobeerd, met zo`n wit tuinstoeltje, en dan een laptop op de wc en lekker sitekoms kijken.

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik heb wel al een aantal keer (met en zonder 4-fmp) met een ballon lachgas onder de douche gestaan (fucking briljant overigens). Maar stoned douchen nog niet.

Ik heb wel vorig jaar tijdens de sneeuw met -8°C in de Hottub van mijn pa buiten gezeten en met m'n vriendin, aantal vrienden en m'n pa lekker joints lopen roken. Dat was Echt hemel!
De vriendin van m'n pa bleef maar drinken en vers gesneden ananas brengen..! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hashja zei:
Ik heb wel al een aantal keer (met en zonder 4-fmp) met een ballon lachgas onder de douche gestaan (fucking briljant overigens). Maar stoned douchen nog niet.

Zat je dan?

Ik zou het namelijk niet durven riskeren dat ik met me achterhoofd op de harde badkamer vloer kets...

Een echoënde douche anderhalve minuut lang in je kop lijkt me inderdaad wel geniaal.. :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
Een zitplaats onder de douche is voor gehandicapten, en vrouwen met een uitgescheurde kut en anus, waardoor ze steeds in hun broek poepen....Maar ze zijn in hun luier wel gelukkig met hun kindje... :kots:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Dit topic doet me nog altijd denken aan die foto van die trippende gast in bad..

Ik kan hm zo snel niet meer vinden, weet dat ik hem wel ergens op mn computer heb staan, die MOEST ik gewoon opslaan :grin:

Arjan`

Vanadesse zei:
Dit topic doet me nog altijd denken aan die foto van die trippende gast in bad..

Ik kan hm zo snel niet meer vinden, weet dat ik hem wel ergens op mn computer heb staan, die MOEST ik gewoon opslaan :grin:

zo geniaal

drain bamage

Badass junkie
W.F.L. zei:
Of douchend trippen.. Dat is pas de bom. Huh huh!
Dat is idd ook de... ehm.. bom. :grin:
Bier drinken onder de douche is ook chill, dan moet dat biertje wel goed koud zijn!
Altijd maar bier zuipen onder de douche op festivals. :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
drain bamage zei:
W.F.L. zei:
Of douchend trippen.. Dat is pas de bom. Huh huh!
Dat is idd ook de... ehm.. bom. :grin:
Bier drinken onder de douche is ook chill, dan moet dat biertje wel goed koud zijn!
Altijd maar bier zuipen onder de douche op festivals. :grin:

Bier en whisky gaan altijd onder de douche mee als ik weer te laat ben voor een feest. :)
Blowen heb ik nog nooit onder de douche geprobeerd, pep is ook lekker maar dan sta ik eigenlijk alleen maar rondjes te draaien en ben ik na 5 minuten weer klaar, keta & G is fuckin' wazig en gevaarlijk, met MDMA probeer ik altijd het water te vangen en douche ik super warm en trippend is verwarrend. :confused:

Yolo2000

Belezen gebruiker

Ik heb wel vorig jaar tijdens de sneeuw met -8°C in de Hottub van mijn pa buiten gezeten en met m'n vriendin, aantal vrienden en m'n pa lekker joints lopen roken. Dat was Echt hemel!
De vriendin van m'n pa bleef maar drinken en vers gesneden ananas brengen..! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Wat een toffe vader heb je dan man had ik maar zo een vader waar ik mee blow mag niet eens roken of blowen of laat ik zeggen hij wilt het liever niet maar wie is hij om me tegen te houden alleen moet het helaas wel stiekem doen

Yolo2000

Belezen gebruiker
Maar als je blowt en doucht ruik je de wiet of hasj geur toh niet dus je Huis gaat niet stinken tog? Dus als je ouders niet weten dat je blowt kan je dit gewoon veilig doen toch? Iederval dat had een vriend me verteld die dat altijd doet

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb dit toevallig recent gedaan in het ziekenhuis , had toch de ' badkamer' voor mezelf. Keek op me tablet naar een serie. En zat op een relaxte stoel speciaal ervoor lol.

Gelukkig was er een goede luchtafvoer :)

Bovenaan