MadMax
Newbie
Hi, ik ben een man van58, 30 jaar elke avond 2 tot 3 jointjes gerookt. Door een trauma veel last van angsten gehad en ve therapieën en medicatie tegen de sngst genomen. Niks hielp echt en al die tijd mezelf voorgehouden dat de jountjes in de avond mij de ontspanning gaf die ik nodig had en dat was ook zo, in de avond en nacht dsn, want als de dag begon, stond ik sltijd op met angst. Na al die jaren toch maar eens geprobeerd te stoppen met blowen, nu 4 weken later heb ik al 2 weken geen last meer van angsten. Geen angstgevorlens meer, wel nog wat depri, maar de onrustige piekergedachten zijn een heel stuk minder en angst voel ik niet meer. Ik mis 'mijn' jointje nog erg veel, de ontspanning in de avond op de bank, de heerlijke avonden en nachten. Maar het lijkt meer op een ontwenning van een gewoonte en het lukt me steeds meer om ook op andere manieren te ontspannen. Ik hen me hier aangemeld en dit bericht geschreven omdat ik op het punt sta om weer wat weed te gaan halen, zoveel zin in, maar ik durf toch niet, bang om weer die angsten morgen te gaan krijgen en weer dat nerveuze piekeren te gaan ervaren en dat wil ik echt niet meer. Herkent iemand mijn verhaal?
Ik ben erg benieuwd naar soortgelijke ervaringen.
Ik ben erg benieuwd naar soortgelijke ervaringen.