Bloei

Haze

Bewuste gebruiker
Hoi.

Ik had gelezen dat het het beste is om je planten min. 2 maanden te laten groeien en dan te laten bloeien. Nu wil ik dat eind deze maand gaan proberen en heb ik wat vragen:

1: Hoe krijg je ze precies in de bloei
2: Wat voor voeding(en) heb ik daar voor nodig?
3: Tips?

Dankjewel!

levinus

Newbie
maakt eigelijnaargelang oeveel knipkes ge geeft..vanaf eind augustus gaan de dage trug korten en schieten ze zelf in bloei..wil zeggen meer als 12 u licht blijven ze groeien..minder dan 12 u schiete ze in bloei..voor indica bloeitijd ongeveer 8 weken (nog een week of 2 door groeien)..voor sativa tot 13 weken (blijft ook doorgroeien tot het eind)..maar aangezien ze ook in deze periode veel zon nodig hebben en de zonkwaliteit afneemt vanaf september hedde van nature uit ni echt top kwaliteit..zorgen dat uw bloei periode ook veel zon bevat..kwa voeding staat iedereen vrij zijn eige merk te kieze..

nu zelf groeien ze bij mij opt terras int midde van de stad..ben zelf ook meer voor de oldskool soorten gene commerciele nlx..staan voor de moment 2 suger babe..3 sensi star.. 2 nebula..waarvan ik het in 2 perioden heb gespreid om in bloei te zetten (kan tot 2 oogsten per jaar doen)..waarvan 2sensi star en 1 sugerbabe al in bloei staan (bijna 3 weken)..stekje gepakt verder laten groeien..2nebulas gekregen van de zelfde ouderdom..

mijn methode...laat ze even groeien.. in bloei zetten door gewoon in de kast te zetten (mag de kast niet meer openen of licht inlaten -> verstoort de plant waardoor die gaat stressen en zaad produceren) en 6 tot 9 uur zonlicht te geven..geef ze terra flores van canna (let op voeding voor de bloei niet voor de groei)..laatste week wat pk13 voor de toppe te stimmuleren en uittezetten..75% bruine haartjes..knippe 2weke droge..smoken..

de andere 3 laat ik gewoon nog een weekje of 2 doorgroeien en de zelfde methode toepassen..

10 x beter as shopweed !!k ni veel uit wanneer ge ze in bloei zet..kunt ze in princiepe ook 2 a 3 weke late groeie en in bloei zette..hoe groter ze worden hoe groter de opbrengst..kunt ze ook snoeie om klein te blijven..krijgt meer zijtakke en hoofdtoppe..de plant wordt meer een bolleke dan ne kerstboom..

levinus

Newbie
weet ni wat r mis is gegaan met mijn vorige post maar ier de restzetting.. :wave: ..

maakt eigelijk ni veel uit wanneer ge ze in bloei zet..kunt ze in princiepe ook 2 a 3 weke late groeie en in bloei zette..hoe groter ze worden hoe groter de opbrengst..kunt ze ook snoeie om klein te blijven..krijgt meer zijtakke en hoofdtoppe..de plant wordt meer een bolleke dan ne kerstboom..naargelang oeveel knipkes ge geeft..vanaf eind augustus gaan de dage trug korten en schieten ze zelf in bloei..wil zeggen meer als 12 u licht blijven ze groeien..minder dan 12 u schiete ze in bloei..voor indica bloeitijd ongeveer 8 weken (nog een week of 2 door groeien)..voor sativa tot 13 weken (blijft ook doorgroeien tot het eind)..maar aangezien ze ook in deze periode veel zon nodig hebben en de zonkwaliteit afneemt vanaf september hedde van nature uit ni echt top kwaliteit..zorgen dat uw bloei periode ook veel zon bevat..kwa voeding staat iedereen vrij zijn eige merk te kieze..

nu zelf groeien ze bij mij opt terras int midde van de stad..ben zelf ook meer voor de oldskool soorten gene commerciele nlx..staan voor de moment 2 suger babe..3 sensi star.. 2 nebula..waarvan ik het in 2 perioden heb gespreid om in bloei te zetten (kan tot 2 oogsten per jaar doen)..waarvan 2sensi star en 1 sugerbabe al in bloei staan (bijna 3 weken)..stekje gepakt verder laten groeien..2nebulas gekregen van de zelfde ouderdom..

mijn methode...laat ze even groeien.. in bloei zetten door gewoon in de kast te zetten (mag de kast niet meer openen of licht inlaten -> verstoort de plant waardoor die gaat stressen en zaad produceren) en 6 tot 9 uur zonlicht te geven..geef ze terra flores van canna (let op voeding voor de bloei niet voor de groei)..laatste week wat pk13 voor de toppe te stimmuleren en uittezetten..75% bruine haartjes..knippe 2weke droge..smoken..

de andere 3 laat ik gewoon nog een weekje of 2 doorgroeien en de zelfde methode toepassen..

10 x beter as shopweed !! :smoke:

Bovenaan