Bloedonderzoek

Eperkii

Newbie
Dag iedereen,

Ik moet op 14/04/2021 een bloedonderzoek ondergaan in het kader van drugs.
Ik ben nu reeds sinds 18 maart gestopt met het blowen van cannabis, maar heb tot en met gisteren wel nog CBD-wiet gerookt met een thc-percentage van minder dan 0.2%.
Mijn vraag is dus of er dan nog thc in mijn bloed zou gevonden worden als ik vanaf vandaag er volledig mee stop? Zou tegen dan dus een 13-tal dagen volledig nuchter zijn...
Laat maar horen!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat ligt er aan hoe vaak en hoeveel je blowde voor je stopte. Was dat dagelijks en veel dan heb je kans dat ze nog iets vinden

inner_search

Badass junkie
Dat ligt er aan hoe vaak en hoeveel je blowde voor je stopte. Was dat dagelijks en veel dan heb je kans dat ze nog iets vinden
Dit verschilt idd echt enorm van persoon tot persoon.
Ik blow dagenlijks , sinds enkele weken maar 1 joint voor het slapen.
3 weken geleden plastest moeten doen voor verslavingszorg (was niet specifiek voor thc , maar algemeen.)
En de waarde aan afbreekstof was zo laag dat het op een speelseltest zelfs niet zou verschijnen zij de arts.
Terwijl ik de avond ervoor rond 21u nog geblowd had , En da plastest rond 16u de dag erna heb moeten doen.

Lichaamsvet heeft er veel meer te maken.
Ik weeg 70 kilo en sta op 6% vetpercentage.

Ik drink ook enorm veel water , dat had er ook mee te maken zij de arts , had alleen litertje of 2 op vlak voor men test.

Dus als ik van ts was zou ik vanaf je opstaat de dag van je test , eerst je ochtendplasje doen , en dan gewoon veel water blijven drinken tot voor de test.

En ook niet te veel plassen die dag behalve je ochtendplasje , zo blijft je urine meer verdund met water (is wat de arts zij..)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
In je plas kunnen ze tot 3 weken terugvinden. In je bloed kan dat iets langer zijn. Ligt natuurlijk aan de frequentie. Sowieso zal je positief testen voor cannabinoïden. Toen ik dagelijks blowde ben ik nog tot 4 weken positief getest in mijn bloed.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het wisselt erg per test en persoon en vooral ook hoeveel je gebruikte per dag. Kunnen we hier geen goed antwoord op geven. Er wordt wel eens gezegd dat het tot 6 weken aantoonbaar is, maar soms is het zo weg. Ik heb wel eens een urinetest moeten doen 3 dagen na de laatste keer blowen en toen kwam het er niet uit. Ik rookte toen elke avond 1 hasj joint voor het slapen gaan.

De Zandman

DF-koning
Ieder lijf is anders.
Ik heb ooit een test moeten doen waarbij er na 6 weken nog steeds thc gevonden werd....
Ik moet daarbij zeggen, dat ik zeer veel blowde, en altijd een pittige bongpijp.
Dus dat is ook van invloed.

Bovenaan