bloedneus en koud

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Hej allemaal,

ik heb deze avond/nacht speed gebruikt (ongeveer 0,5 gram) voor de eerste keer. Ik kan me smoel niet gewoon dicht houden en ben klaarwakker nu nog steeds. En heb af en toe koude rillingen. IK heb er trouwens ook flink wat pils bij gedronken:beer:

Merk dat het nu wel begint uit te werken omdat mijn keel zowat dicht is en slikken wat moeilijker gaat.

IK heb ook een beetje spijt van dat ik gebruikt heb. Voel me er niet relax bij erna. Het was wel lekker.:rolleyes:

Is het normaal dat ik een beetje een bloederige neus heb? Niet dat ik een bloedneus heb ofzo maar ik merkte dat er opgedroogd bloed in mijn neus zit.

Ik heb nu nog een halve gram en weet niet wat ik er mee moet.. Opmaken morgen, of doorspoelen die troep...

Is speed zwaar chemisch trouwens? Wat is erger, speed of coke?

Moet het gewoon ff weten :)

Marlon

Belezen gebruiker
Misschien had je beter EERST kunnen lezen en info zoeken en dan gebruiken, maarja, nu kan je toch niet meer veranderen...

0.5 gram is behoorlijk veel voor de eerste keer, vind het niet zo raar dat je dan niet zo leuk vindt... En speed in combinatie met alcohol is ook niet echt aanbevolen combinatie, zeker niet als je stoer dat je bent 'heel veel pils' drinkt... Je merkt met speed veel minder dat je dronken wordt, maar dat merk je morgen waarschijnlijk wel met je kater... Bovendien is het gewoon gevaarlijke combinatie (zoek maar op internet ff)

Verder, wat bedoel je met zwaar chemisch? Alle drugs zijn zwaar chemisch, de ene komen uit planten, de andere uit paddenstoelen, dan weer uit lab, etc. Speed komt uit lab, dus ja, het is zwaar chemisch... Net als de rest.

Ik denk niet dat je kan stellen dat coke of speed slechter of beter is, het zijn 2 verschillende drugs en de een vind de ene beter dan de ander, ze zijn iig allebei niet gezond voor je en kunnen allebei verslavend zijn (en volgens de meeste mensen coke eerder dan speed heb ik het idee, maar ik zou het niet weten aangezien ik zelf nooit verslaafd geweest ben).

Nou, succes met je dag, denk dat je voorlopig nog niet zal slapen.... :wave:

Zat0x

naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...

Marlon

Belezen gebruiker
Zat0x zei:
naja ik weet niet of ik een halve gram op heb , de helft van een tientje speed ongeveer...

Ja, DAT is nou nog eens informatie waar je wat aan hebt als je drugs gebruikt :confused: :confused: :confused:
(Ik begrijp goed dat je niet weet hoeveel gram je gekocht hebt?)

Zat0x

Marlon zei:
Zat0x zei:

Ja, DAT is nou nog eens informatie waar je wat aan hebt als je drugs gebruikt :confused: :confused: :confused:
ik denk dat je me goed begrijpt. kun je voor 10 euro een gram krijgen dan? Ik voel me neit slecht ofzo maar ik heb morgen een feest en ik denk dat ik morgen wel lam zal zijn aangezien ik dalijk pas ga pitten :openmouth:

Marlon

Belezen gebruiker
Zat0x zei:
Marlon zei:
Zat0x zei:

ik denk dat je me goed begrijpt. kun je voor 10 euro een gram krijgen dan?

Voor 10 euro kun je een gram krijgen ja, voor 10 euro kun je ook 5 gram krijgen, of 100 gram (als je aardige dealer hebt)... Of een halve gram (als je je laat oplichten).
Ach, stop maar in je neus, het is maar harddrugs :wave:

Zat0x

ik besef heel goed dat eht harddrugs is. Ik heb ook echt neit het gevoel dat ik het in normale situaties deze zooi zou gebruiken. Zou er totaal geen behoefte aan hebben.

Ik wil gewoon slapen godverdomme ! :hearteyes:
Alleen heb het gevoel alsof ik 's middag's leef :kots:

Marlon

Belezen gebruiker
Zat0x zei:
ik besef heel goed dat eht harddrugs is. Ik heb ook echt neit het gevoel dat ik het in normale situaties deze zooi zou gebruiken. Zou er totaal geen behoefte aan hebben.

Waarom weet je dan nieteens hoeveel je gekocht hebt, laat staan hoeveel je gebruikt hebt?? Vind het nogal dom ... maarja, wie ben ik...

wausie91

Bewuste gebruiker
combineren is zoiezo nooit goed alcohol en speed kunnen wel maar zorg dat je tussendoor ook wat water drinkt (als je er dan persee bij wilt zuipen)

melissa

Wijs gebruiker
Zat0x zei:
Alleen heb het gevoel alsof ik 's middag's leef :kots:

whahaha ik denk dat dat gevoel wat je nu hebt er allemaal bijhoort als je hd wilt gebruiken.....
pffffffffffff de echte kater komt nog wel straks als je wakker word....
enjoy :wave:
en die bloederigge korsten in je neus is niks om je zorgen over te maken.....
mischien word t straks nog echt een bloedneus als je gaat snuiten,ook dat is nog niet verontrustend...... :wink:
en nu
thake it like a man.....
en idd volgende keer ff informeren hoeveel er in je pakketje zit.....
das idd niet echt snugger,laat staan verantwoord :rolleyes:

zommes

Badass junkie
Zat0x zei:
Hej allemaal,

ik heb deze avond/nacht speed gebruikt (ongeveer 0,5 gram) voor de eerste keer. Ik kan me smoel niet gewoon dicht houden en ben klaarwakker nu nog steeds. En heb af en toe koude rillingen. IK heb er trouwens ook flink wat pils bij gedronken:beer:

Merk dat het nu wel begint uit te werken omdat mijn keel zowat dicht is en slikken wat moeilijker gaat.

IK heb ook een beetje spijt van dat ik gebruikt heb. Voel me er niet relax bij erna. Het was wel lekker.:rolleyes:

Is het normaal dat ik een beetje een bloederige neus heb? Niet dat ik een bloedneus heb ofzo maar ik merkte dat er opgedroogd bloed in mijn neus zit.

Ik heb nu nog een halve gram en weet niet wat ik er mee moet.. Opmaken morgen, of doorspoelen die troep...

Is speed zwaar chemisch trouwens? Wat is erger, speed of coke?

Moet het gewoon ff weten :)

Ja balen. Maar dit is gewoon ff een kwestie van de rit uitzitten. Drink veel water en eet, zodat de stofwisseling lekker op gang blijft en die rotzooi snel uit je lichaam is.

Marlon heeft wel gelijk dat je beter kan informeren hoe je het best kan doseren de eerste keer. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die na de 10x nog weleens de grens overschrijden en achteraf balen.

Die bloederige neus is ook balen. Mijn advies is om wat zout op te lossen in warm water (niet teveel zout, 1 theelepeltje) en daarmee je neus te spoelen door het op te snuiven van een lepel. Dit helpt echt, voorkomt wondjes e.d

Sterkte en adios!

Bovenaan