bloed/urine onderzoek

ketch77

Newbie
weet iemand of er word gekeken naar drugsgebruik als je naar huisarts moet na flauwvallen? (had beetje teveel speed op)
ouders denken er is iets mis met gezondheid
ze gaan waarschijnlijk opzoek naar wat er mis is met me

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Afhankelijk van je leeftijd heeft een huisarts zwijgplicht en mogen medische gegevens dus ook niet of niet zonder jouw toestemming aan je ouders worden verstrekt. Hoe oud ben je?

Verder zou ik als ik jou was tegen de huisarts gewoon eerlijk zijn over je gebruik, kan een hoop nutteloze onderzoeken schelen.

ketch77

Newbie
Flauw vallen door te weinig eten etc of gewoon echt door teveel speed ?
had vrijdag wel goed gegeten laatste maaltijd was rond 19:00 ging dan van 21:00- 06:00 om de uur ofs snuiven. voelde me gewoon goed, was wel me eerste x speed, heb wel veel ervaring met 3mmc

ketch77

Newbie
Afhankelijk van je leeftijd heeft een huisarts zwijgplicht en mogen medische gegevens dus ook niet of niet zonder jouw toestemming aan je ouders worden verstrekt. Hoe oud ben je?

Verder zou ik als ik jou was tegen de huisarts gewoon eerlijk zijn over je gebruik, kan een hoop nutteloze onderzoeken schelen.
15, moest wel paar keer urine test maar dat werd gevraagd door me ouders, nu zijn ze opzoek naar iets medisch

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
15, moest wel paar keer urine test maar dat werd gevraagd door me ouders, nu zijn ze opzoek naar iets medisch
Oef. Zo jong en dan veel ervaring met 3mmc. Pas je een beetje op? Je bent in alle vlakken nog vol in ontwikkeling en drugs helpen daar echt niet bij.

IMG_20220213_123716.jpg

Bovenaan