blauwe valiumpillen

Ik heb een vraagje...heeft iemand misschien ervaring met HKvalium? het zijn blauwe ronde pillen met aan één kant de print 10 en aan de andere kant de letters HK direct aan elkaar geschreven in een ovaaltje. De rand is ietsjes geslepen.
Ik heb ze recent besteld in de USA maar de afzender van het pakketje was iemand in Thailand.
Ze zijn los geleverd en dus niet in een blister.
De site waar ik ze besteld heb zag er zeer betrouwbaar uit maar omdat ze niet in een blister zitten ben ik toch wat huiverig.

Is dat niet wat kort door de bocht? Ze waren niet echt goedkoop 94,-- euro voor 60 stuks (niet dat de prijs natuurlijk wat zegt) en ik heb hier ook weleens op het forum gelezen dat iemand een groot verpakking Valium had van 1000 stuks. Als die persoon van zijn voorraad 60 stuks los verkoopt zijn ze dan gelijk ook niet meer oke? Op de envelop waar ze in zaten stond wel gewoon een complete naam en adres van de persoon waar ze afkwamen.
Ik heb hiervoor ook weleens Valium besteld via internet bij een privepersoon uit Zeeland maar die durfde ik dus echt niet te slikken. Dat waren pas echt vage pillen. Lichtgele pilletjes zonder enige opdruk. Maar van deze is dus wel een afbeelding op internet te vinden en ik heb ze via een website besteld. Volgens de site komen ze oorspronkelijk bij H K Pharmacy vandaan. Die bestaan in elk geval wel want dat heb ik opgezocht.
Ik zou graag wat reacties van mensen willen die deze pillen ooit hebben gezien e/o hebben gebruikt en wat hun ervaringen zijn.
Ik heb wel een afbeelding maar weet niet hoe ik die moet plaatsen hier.

Lizz

Belezen gebruiker
Volgends mij betekent HK Hong Kong...

Die van mij zijn ook blauw, 10 mg en staat op KAS en FR, heb er nog nooit zo op gelet omdat ik ze van de huisarts heb. Als daar opeens HK op zou staan, was het me niet eens opgevallen... :confused:

Je kunt er ja een nemen en op je hand schrijven wat je hebt gehad mogt het misgaan....of een naar de apotheek brengen en zeggen dat je wilt weten wat een ''familielid'' van jou slikt.

Ik heb het testcentrum van de jellinek al gebeld maar die testen inderdaad geen benzo's.
Ze zeiden wel dat ik het inderdaad naar de apotheek kan brengen en dat zij dan waarschijnlijk de pil naar een testlaboratorium voor me sturen. Maar het kan zijn dat de kosten voor mezelf zijn. Het testen kost ongeveer 4 uur. Kostbare zaak dus. Maar goed...wat is belangrijker natuurlijk..je gezondheid of je portemonnee.

En Iris een vraagje; ik neem aan dat jij ze gewoon in een doosje in blisters krijgt. Welk merk staat er dan op het doosje?

groetjes

Lizz

Belezen gebruiker
Diazepam 10 PCH
Pharmachemie BV Haarlem

Je kunt er gewoon een naar de apotheek brengen en zeggen dat je jou ernstige zorgen maakt om jou neef/nichtje verzin maar iets. Deed ik ook een keer en heeft me geen cent gekost.

Groetjes trug...

Iris;
Oh mijn oxezepam is ook van PCH. Maar inderdaad die zijn gewoon netjes van de huisarts.
Dank je wel voor je advies. Ik ga er eentje naar de apotheek brengen en zeggen dat
ik me zorgen maak over een familielid. Goede tip!
Ga wel even naar een andere apotheek dan de mijne want die weet natuurlijk dat ik oxa slik..zou misschien verdacht kunnen zijn. Nogmaals dank voor het meedenken :)

groetjes

Oom Klaas

Badass junkie
Ik neem je in de maling :grin:

De, meeste, drugs die ik doe zijn getest.
Ik neem liever geen risico's daarmee, doet al genoeg schade :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
nachtvlinder37 zei:
Er is al een pil via mijn apotheek voor analyse naar het lab gezonden vorige week.
Krijg over anderhalve week de uitslag :grin:

Doen ze dat voor jou in jouw apotheek ? Dat is best sjiek. :)

Wat heb je hun vertelt ?

Carlitos

Badass junkie
Hong Kong is volgens mij de imitatie van roche en hebben ook licentie dacht ik daarvan.
Let op : Denk ik.

Dood ga je niet.
Pillen worden breed verkocht,zoek is naar meningen/ervaring op buitenlandse sites.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je het niet vertrouwd (wat logisch en verstandig is) zou ik het gewoon even testen. De enige manier om het 100% zeker te weten. Genoeg testcentra's, gratis en je bent maar 1 pilletje kwijt.

Oom Klaas

Badass junkie
Petrovic zei:
Als je het niet vertrouwd (wat logisch en verstandig is) zou ik het gewoon even testen. De enige manier om het 100% zeker te weten. Genoeg testcentra's, gratis en je bent maar 1 pilletje kwijt.

testcentra doet toch geen medicijnen, alleen apotheken.

Peertje

Experimenterende gebruiker
Blauw is meestal 10 MG, cremekleurig is 5 MG

Ikzelf zou het persoonlijk durven testen met een halve pil.
(maar ik ben af en toe niet goed bij mijn kersepit en raad dat eigenlijk onervaren valiumgebruikers NIET aan.. )

devachiah

Experimenterende gebruiker

deze?
die zijn prima...

Oom Klaas

Badass junkie
Hoe kan jij dat nu weten?

Grote kans dat er best een aantal namaak in omloop zijn, gewoon niet op uiterlijk afgaan.

vegeta007

Newbie
blauwe valium

waarom in het buitenland bestellen
je kan hier toch ook gewoon diazepam bestellen
heb je ook een blauwe valium pil voor de zelfde prijs

Iris...

Still alive and kicking

Eergisteren de apotheek gebeld voor de uitslag. Hebben ze nog niet binnen ivm vakantietijd bladiebla. :(
Maar ik hou jullie op de hoogte.
Het zijn trouwens wel degene zoals op het plaatje.

greetzzz

vegeta007 zei:
blauwe valium

waarom in het buitenland bestellen
je kan hier toch ook gewoon diazepam bestellen
heb je ook een blauwe valium pil voor de zelfde prijs

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik echte valium moet bestellen in nederland.
Heb een keer via internet valium besteld maar kreeg echt hele vage gele pilletjes terwijl me Roche was beloofd. Voor geen prijs dat ik die ga slikken!! Zoals ik al eerder zei...Nachtvlinder is een schijtebroek :flushed:

Bovenaan