Blauwe Lotus Urine Test

Ik wil graag blauwe lotus gebruiken. Maar ik krijg wekelijks urine tests. Ik heb gelezen dat er stoffen in zitten die kunnen scoren als Morphine en Opiaat. Is er iemand met ervaring hierin die hier duidelijkheid in kan brengen? Ik lees op internet dat het mogelijk is maar dat is geen zekerheid tot zover ik heb gelezen Alvast bedankt

Ik wil niet in de problemen komen met de reclassering

• Haha
Waarderingen: N3K0

_shikantaza

Badass junkie
Ik wil graag blauwe lotus gebruiken. Maar ik krijg wekelijks urine tests. Ik heb gelezen dat er stoffen in zitten die kunnen scoren als Morphine en Opiaat. Is er iemand met ervaring hierin die hier duidelijkheid in kan brengen? Ik lees op internet dat het mogelijk is maar dat is geen zekerheid tot zover ik heb gelezen Alvast bedankt

Ik wil niet in de problemen komen met de reclassering
Als je geen problemen wil, gebruik dan niets.

OtherShore

Badass junkie
Als het aantoond ben ik ook niet van plan het te doen maar ik zit met gigantische angsten en Rouw omdat mijn vader aan het Sterven Is en ik toch iets rustgevens wil nemen.
Misschien kun je even overleggen met je huisarts, want die kan je doorverwijzen naar de juiste hulpverlening of misschien tijdelijk een kalmeringsmiddel voorschrijven als de nood echt aan de man is.

Misschien kun je even overleggen met je huisarts, want die kan je doorverwijzen naar de juiste hulpverlening of misschien tijdelijk een kalmeringsmiddel voorschrijven als de nood echt aan de man is.
Dat heb ik al gedaan in mijn dokter wil mijn benzodierzapines voorschuiven zoals Oxazepam of Diazepam en ik vind dat heel erg vervelende middelen waar ik maar eigenlijk alleen maar slecht op voel dus die wil ik niet

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Valeriaan werkt dat echt? Ik heb de Blauwe Lotus al in huis liggen maar achteraf las ik dat het mogelijk is dat ik er op scoor dus heb ik twijfel
Valeriaan en l-theanine is wel wat lichter kalmerend dan blauwe lotus. Je zou het kunnen proberen weet je wel zeker dat je op niks scoort.

Iedereen reageert ook anders op supplementen en drugs dus de een heeft er meer baat bij dan de ander.

Valeriaan en l-theanine is wel wat lichter kalmerend dan blauwe lotus. Je zou het kunnen proberen weet je wel zeker dat je op niks scoort.

Iedereen reageert ook anders op supplementen en drugs dus de een heeft er meer baat bij dan de ander.
Ik ga de twee zeker uitproberen ik hoor er wel eens vaker wat over dus ja het is het proberen waard en als het onschuldig is waarom niet

Het word niet aangetoont op urine test. Niet als opiaat niet als morfine. Al is het een 5 paneel. Of 10 paneel. Tenzij er specifiek naar gezocht word. Via lab.

De bron : united states army

Hoewel apomorfine wordt verkregen uit dehydratatie van het morfinemolecuul, zijn er geen opiaatactiviteiten. Dit betekent dat apomorfine bij een drugstest in de urine niet als opiaat zal verschijnen. Bovendien is apomorfine, in tegenstelling tot opiaten, geen gepland medicijn.

In Nederland heb je voor apomorfine een recept nodig. Maar goed, na wat verder onderzoek lijkt het me idd onwaarschijnlijk dat je door het gebruik van Blauwe Lotus positief zult testen voor opiaten.
Sommige priducten bevatten synthethische canabinoiden. Dus kunnen in lab gevonden worden. Dus goed opletten welk product je neemt. Ik heb gewoon gedroogde bloemen dus zit safe

Bovenaan