ja ik heb het gemumd op de taqxi chauffeur,de 1e keer was ik zo dronken dat ik niet wilde in stappen omdat hij me vast zou naaien betreft geld, ik had toen ook mijn id niet bij me, ik wist mijn sofi nummer uit mijn hoofd, ik woon ergens anders dan dat ik stond ingeschreven, toen dachten ze dat ik helemaal gek was en totaal in de war was want ik woonde niet waar ik zei. Ze hadden mijn vader toen gebeld :P
en de 2e keer dacht ik geld te hebben ging ik pinnen stond er niets meer op. Het ergste was nog dat toen de politie arriveerde dat ze met me mee liepen om te pinnen maar dat ik toen via rabofoon geld probeerde over te maken, helaas deed ik daar net iets te lang over waardoor het mislukte en mijn telefoon uitviel omdat deze leeg was

, toen dat gebeurde namen ze mij mee :P
Ik zou ze volgens mij 30 euro geven maar van wat ik mij eigenlijk herrinner: ik ben er voor 80 procet van overtuigd dat dit niet voor de tai chauffeur maar voor hun was ! echt waar! ik probeerde ze om te kopen en dat lukte niet omast ik geen geld direct kon overhandigen. Ik had daarnaast ook mijn legitimatie bewijs niet bij me, omdat deze al eerder is gestolen.
De volgende keer neem ik hem gewoon mee: als ie word gejat ongeveer 50- euro en nu 70 al laat ik de rekening voor openbare dronkenschap achterwege.