blackout.

Andyy

Bewuste gebruiker
wow ik heb alweer zulke rare dingen gedaan vanacht, weet niks meer, heb alles aan moeten horen wat ik heb lopen uitvreten.

wat een schaamte weer.. naakt door het huis lopen, 100 keer aan de taxichauffeur vragen of die 190 wilt gaan rijden en me peuken en sleutels kwijt zijn en dan wil je je schoenen aantrekken en dan kom je je peuken tegen in je schoenen, en je sleutels ind e schoenen van een maat.

pfffffffffffffffff :grin:

Andyy

Bewuste gebruiker
haha typisch gevalletje van het was té gezellig en dat laatste borrelglaasje berenburg was toch net 1 teveel.

haha ben lekker licht in me kop maar geen koppijn :grin:

Flameon

Badass junkie
Oke dacht ik al :)
Nou ja als je het maar gezellig hebt gehad, en gelukkig valt de kater mee.
Weet wel dat je je op deze manier niet populair maakt bij maten en derden

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik ook vannacht, zelfs nog klappen gekregen(had ik pas na 10 minuten door haha) , maar dat verdiende ik ook wel een beetje. geen letsel opgelopen trouwens :)

Andyy

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
ik ook vannacht, zelfs nog klappen gekregen(had ik pas na 10 minuten door haha) , maar dat verdiende ik ook wel een beetje. geen letsel opgelopen trouwens :)

haha lekker bezig.

Flameon

Badass junkie
TRAVOLTA zei:

Pas na tien minuten door? Dan zal het wel meer een tik zijn geweest hahaha

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
TRAVOLTA zei:

Pas na tien minuten door? Dan zal het wel meer een tik zijn geweest hahaha
nou, ik weet nog dat hij op me af kwam gerend en vervolgens ook sloeg en dat ik na 3x zeggen dat ik eht niet zo bedoelde tegen de grond ging om wat later op te staan en weg te lopen.

't zal er meer aan liggen dat 't de 1e x was dat ik echt zo geslagen ben en het me dus pas na 10 minuten besefte. heb ook helemaal niet geprobeerd ze af te weren of wat terug te doen.

ben eigenlijk ook helemaal geen vechtertje :)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
waarom gevochten kerel?
nou ja, zoals ik zei is 't meer dat ik geslagen ben en niks terug heb gedaan. ik verdiende t ook zoals k al zei, ik had namelijk een wat te grote (grove) mond over iemand z'n vriendin.

heb d'r ook zeker spijt van en van geleerd om -toch- niet zoveel meer te drinken OF er verstandig mee om te leren gaan. :wave:

lolnoob

Bewuste gebruiker
Blackout heb ik niet vaak gehad. Meestal weet ik ervoor nog wel op tijd te stoppen maar soms is er zo'n avond dat het toch te leuk is en als er dan sterke drank is dan gaat het bij mij soms wat te snel en dan ben ik alles kwijt.

Doe dan gelukkig geen hele domme dingen (of ik weet het in ieder geval niet meer :wink:)

DutchCookie

Bewuste gebruiker
afgelopen donderdag bijna in de gracht geflikkerd omdat ik per se wou weten of er ijs op het water lag

volgens een vriend heb ik 3 minuten schreeuwend aan het trappetje gehangen nadat ik weer omhoog kon komen

de bastard hielp ook niet :tearsofjoy:

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
Long, long ago, raakte ik beneveld met mijn lievelingsbroer in gevecht. Hij vertelde mij later dat hij op een gegeven moment een Grolsch dikbuikje op mijn hoofd kapot had geslagen, maar ik was gewoon zonder een krimp doorgegaan... .
Op dít eigene moment is het precies 19 jaar geleden dat ik voor het laatst een druppel alcohol heb genuttigd :kots: :stoned: :hearteyes: (Dank voor de felicitaties en de mooie bloemen :sunglasses: !) Maar, om even gebruik te maken van Koot & Bie, als je al mijn blackouts achter elkaar zou leggen zouden die ruimschoots van hier tot de toren van Pisa gaan en die ook rechtop zetten (en daarna waarschijnlijk slopen :confused: ). :kots:

Bontkikker

Dan vraag ik me toch af wat er verkeerd gaat als je met je "lievelingsbroer" gaat vechten.
Ach ja, als je uit een enorm groot gezin komt kun je met de een beter opschieten dan de ander. Wat gaat er verkeerd? Weet ik veel, de alcohol vindt altijd wel iets.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Bontkikker zei:
Dan vraag ik me toch af wat er verkeerd gaat als je met je "lievelingsbroer" gaat vechten.
Ach ja, als je uit een enorm groot gezin komt kun je met de een beter opschieten dan de ander. Wat gaat er verkeerd? Weet ik veel, de alcohol vindt altijd wel iets.
Dat is stap 2. Stap 1 is dat jij de alcohol vind...

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Mischien niet,maar kan het wel versterken.Kwaad zijn en blij zijn liggen vaak dicht bijelkaar.Onder invloed van drank verdubbelt dat vaak.

Bontkikker

Ei - Excepcional Insight,
Dit vind ik toch echt bullshit:
Bullshit. De oorzaak van de ruzie moet er al zijn, ik geloof nooit dat die door alcohol ineens ontstaat.
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Bontkikker zei:
Misschien ken je het alcohol medium nog niet goed want praktisch elk dingetje kan bij dronkenschap in ruzie ontaarden zonder dat er tevoren een oorzaak is :kots: :) .
Misschien drink ik alleen met hele leuke mensen om me heen of zijn wij allemaal raar ofzo, maar dat soort wangedrag heb ik nooit iemand van dichtbij zien vertonen.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Blackouts.....

Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....

Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.

Andyy

Bewuste gebruiker
033Amnesia zei:
Blackouts.....

Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....

Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.

haha tjaaaaa na oud en nieuw was het bij mij ook weer feest, kleine blackouts gehad... maar niet een hele avond weg, maar wel goed beroerd geweest afgelopen zaterdag, zo hey niet normaal.. ik ga zelf ook stukken minder drinken want sinds ik ben gestopt met blowe en sinds ik nog weinig harddrugs aanraak zuip ik mezelf elk weekend naar de tering, echt gewoon naar de klote.. en dan nog doordeweeks als ik na school moet, of na stage.

k schrik dr gewoon van als ik erover terugdenk :grin:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Bontkikker zei:
Ei - Excepcional Insight,
Dit vind ik toch echt bullshit:

Dat 'kleine dingetje' is dan toch de oorzaak?

Andyy

Bewuste gebruiker
Xeloc zei:
Ik kan mijzelf wel een zuiplap noemen, maar echt ruzie heb ik nooit :).

ik ook niet.
tot ik na de bottom ga.
waar half emmeloord denkt dat ze in 1 of andere ghetto wonen.. grrr kutlui ken dr niet tegen

Bovenaan