Black Maroc

Wakkoe

Belezen gebruiker
Goedenmiddag,,

Een collega van me zegt in zijn jongere jaren een keer een joint te hebben gerookt met "black maroc", dat is toen helemaal fout gegaan, hij dacht dat hij dood ging, hallucinaties en de volgende dag wist hij een hoop dingen niet meer..

Nou dacht ik bij Black maroc eerst aan hasj(misschien wiet), maar voor zover ik weet krijg je daar geen hallucinaties van, dus, kennen jullie nog een andere drugs die rond gaat/ging onder de naam Black maroc?..

Gr Wakkoe

TrippyShit

Badass junkie
Kan zeker voorkomen. Het dood gaan vind ik net wat te ver gaan maar van wiet heb ik dergelijke shit al meegemaakt. Hasj minder.

Black maroc is hasj weet ik voor 99,99,9% zeker..

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Wat dacht je van de drug hijiseenfuckingaansteller?

TrippyShit zei:
Kan zeker voorkomen. Het dood gaan vind ik net wat te ver gaan maar van wiet heb ik dergelijke shit al meegemaakt. Hasj minder.

Black maroc is hasj weet ik voor 99,99,9% zeker..

wat dacht je van allebij, een aansteller met een hashjoint?

azgaza

Badass junkie
Klinkt als een aansteller die niet goed tegen hasj kon ja, wie er niet tegen kan moet het gewoon niet roken, best eenvoudig.

Pikachu

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Klinkt als een aansteller die niet goed tegen hasj kon ja, wie er niet tegen kan moet het gewoon niet roken, best eenvoudig.

Ik kan op zich ook niet heel goed tegen wiet (de ene keer wel, de andere keer niet) maar het is gewoon een kwestie van niet te veel roken... :P

Verder lijkt het me gewoon een aansteller.

TrippyShit

Badass junkie
azgaza zei:

Vind ik ook en daarom ben ik, na wiet, ook met hasj gestopt en blow ik niet meer :)
Misschien ooit nog eens :P

Bovenaan