blaadjes/vloei

Amina e

Newbie
Hey,

Ik ben van plan in de toekomst een keertje high te worden (eerste keer dus), aan wiet geraak ik vrij gemakkelijk maar kan iemand me uitleggen waar je blaadjes (of vloeipapier; basically het papier waar je je joint in gaat rollen, weet eerlijk gezegd niet echt hoe het hier genoemd wordt, ben duidelijk nieuwkomer haha) kan halen?
Ik woon in België dus is dit gewoon iets dat je uit de supermarkt haalt? Of moet dat via andere manieren?

Alvast bedankt!

Fool

Badass junkie
In Nederland verkopen ze het in coffeeshops/smartshops. In België wellicht in een headshop of anders van een online Nederlandse smartshop?

Bas

Wijs gebruiker
Longvloei (in verschillende maten en soorten papier), kan je gewoon halen in de supermarkt. Tipjes voor aan het begin van de joint, ook. Zou als het goed is ook in België te halen moeten zijn in de supermarkt. En anders wel een tabakszaak? Bij tankstations etc. in België heb je echt grote winkels.

Amina e

Newbie
Longvloei (in verschillende maten en soorten papier), kan je gewoon halen in de supermarkt. Tipjes voor aan het begin van de joint, ook. Zou als het goed is ook in België te halen moeten zijn in de supermarkt. En anders wel een tabakszaak? Bij tankstations etc. in België heb je echt grote winkels.

In Nederland verkopen ze het in coffeeshops/smartshops. In België wellicht in een headshop of anders van een online Nederlandse smartshop?

Thanks!

jam

Bewuste gebruiker
Die zijn in iedere krantenwinkel te koop, ook in tankstations, waar ze vaak ook wel pijpjes etc hebben.
In nachtwinkels vind je ook alles terug, zelfs grinders etc.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bij mijn supermarkt verkopen ze alleen kleine vloei en ook nog nooit een supermarkt gezien die lange vloei verkoopt, dus zo standaard is dat volgens mij niet.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Bij mijn supermarkt verkopen ze alleen kleine vloei en ook nog nooit een supermarkt gezien die lange vloei verkoopt, dus zo standaard is dat volgens mij niet.
Ik denk dat dat per plaats/provincie anders is. Ik kan het ook in alle supermarkten halen, denk aan de Vomar, Albert Hein, Spar, Dekamarkt en Jumbo.

Bovenaan