BKJN vs. DayMar

k00k

Bewuste gebruiker

Wie o wie gaat er naar dit over het algemeen kleine feestje in de Hemkade (North Sea Venue) te Zaandam?

Ik wel :grin:

Manonnie

Wijs gebruiker
Hij stond in de agenda.
Maar afgelopen zaterdag ook party gehad, aankomende vrijdag & zaterdag werken en daarna party, en denk dat ik de 22e dan maar even rust neem. (Damn ik klink oud haha)
Ik vind het wel jammer, had er graag heen geweest. Maar er gaan ook geen mensen heen die ik goed ken en vertrouw, en ik ga daar niet met mensen staan die ik niet vertrouw als ze zwaar van de kaart zijn. Ik ben zegmaar een beetje machteloos nu :P

k00k

Bewuste gebruiker
Manonnie zei:
Hij stond in de agenda.
Maar afgelopen zaterdag ook party gehad, aankomende vrijdag & zaterdag werken en daarna party, en denk dat ik de 22e dan maar even rust neem. (Damn ik klink oud haha)
Ik vind het wel jammer, had er graag heen geweest. Maar er gaan ook geen mensen heen die ik goed ken en vertrouw, en ik ga daar niet met mensen staan die ik niet vertrouw als ze zwaar van de kaart zijn. Ik ben zegmaar een beetje machteloos nu :P

Iedereen die daar is, is je vriend haha :grin: Dat is echt een feestje waar 90% of meer aan de drugs zitten :grin:

Manonnie

Wijs gebruiker
Weet ik weet ik, maar bedoel het meer dat ik veilig thuis kom, kan momenteel zelf niet zo goed lopen :)

Serenity

Badass junkie
Jiiiihaaaaa! Ik loop daar rond met een rode stropdas waarop staat: ''ik ben jarig, geef mij een biertje!'' en met ezelsoren op m'n hoofd :beer: Verder ben ik te vinden bij Roms/cardiac en tripped :grin: wereldfeestje!!

k00k

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Jiiiihaaaaa! Ik loop daar rond met een rode stropdas waarop staat: ''ik ben jarig, geef mij een biertje!'' en met ezelsoren op m'n hoofd :beer: Verder ben ik te vinden bij Roms/cardiac en tripped :grin: wereldfeestje!!

Ben eens benieuwd of ik je spot, zo ja dan kom ik je wel even begroeten als ik eraan denk :P

Robinnl

Experimenterende gebruiker
Ik ga er ook heen met een maat van mij! :)
Hopelijk kan ik daar wat speed of pillen regelen.

Serenity

Badass junkie
k00k zei:
Serenity zei:

Ben eens benieuwd of ik je spot, zo ja dan kom ik je wel even begroeten als ik eraan denk :P

Haha prima :wink:

k00k

Bewuste gebruiker
Boh ja! Was echt een knallen feestje. Ik heb niemand gezien met een rode stropdas :openmouth: Helaas!

Tripper

Wijs gebruiker
Serenity zei:
k00k zei:
Boh ja! Was echt een knallen feestje. Ik heb niemand gezien met een rode stropdas :openmouth: Helaas!
Ik had 'm niet om :wink: Wel een duiveltje zien lopen toevallig? :wink:

Dat is ook kut dan, nou heeft hij de hele avond rond gelopen en stiekem toch steeds gezocht naar die rode stropdas..

Serenity

Badass junkie
Ja, da's wel sneu :( ben vergeten het nog even te zeggen, dan had ie kunnen zoeken naar een duiveltje :P
Jammer dat ik niet meer de jezusbus ben ingelopen.......

Robinnl

Experimenterende gebruiker
Ik was nog bijna die bus in gegaan, totdat een vriend tegen me zei dat ze evangelisch waren. Haha

Bovenaan