• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bizare XTC avond

mitchieee

Wijs gebruiker
22;00 Ik kom bij me vriend 'luke' binnen, we zouden na een tijd weer even samen gebruiken, lekker bij hem thuis muziek erbij en lachgas tank, en lekker chille en hardgaan.
Pillen gesneden 'ieder een halfje van 260mg- '130mg' dus.
22:30 de xtc begint in te werken, muziek word al wat lekkerder en ik begin al wat meer te lulle en te bewege met een ballonentje erbij.
23:00 bij genomen halfje. ik ging hard maar nog niet hard genoeg, nog effe met me vriend lope praten en gewoon ieder ze eige ding nog erbij.
24:00 halfje erbij
01:00halfje erbij
01:30:halfje erbij: begon al een beetje te hallucineren, me vriend lag op de bank en zn hand hing 'ik dacht dus dat het me vriendin was dus ik buk en geef een kus op zijn hand, ik kijk omhoog en hij begon te lachen, ik uitgelecht en enorm gelachen.
2:00 halfje erbij ' me vriendin zat te disscuseren met me op app, gigantishe lange berichte stuurde ze en ik kon totaal niet lezen wat er stond en dacht alles goed te typen maar het ging nergens over wat ik terug zei.
2:30..me vriend besluit me thuis te brengen want ik moest de volgende dag ook weer wat vroeger naar me vriendin toe.
2:45 we beginnen eindelijk naar me huis toe te lopen ik zag weer van alles langskomen mensen die hun auto inpakte allemaal rare dingen weer gezien 'Geweldig.'
2:55: me vriend me thuis gezet even klein beetje gegete en peukie op gestoken, zat van alles buite erbij te hallucineren.. ( toch nog een halfje erbij getikt want ik was vergeten dat ik bij hem ook nog had bijgetikt.'slechte keus geweest.
3:10:ik wist dat mijn vriend terug liep
3:15 me vriendin belt me op'nog even met haar gepraat en ze zei me dat ik omhoog moest gaan om me telefoon op te laden.
3:20 ik bel me vriendin weer (was nog steeds beneden) nog ff gepraat en gezecht ben nog steeds 1 procent ik ga zo naar boven,'toen zach ik me ma beneden zitten peukie te roken ik opgehangen en begon tegen me ma te lullen, ze zei alleen niks terug keek me heel raar aan. toen dichterbij gaan staan en zat ze er helemaal niet.
3:30telefoon op de oplader gedaan 'bleek de android lader te zijn terwijl ik iphone heb, toen weer naar beneden.
3:35: na dit stuk is het eigelijk zwart ik weet nog dat ik tegen de kast aan was gelopen en dat de fotos omvielen, verders heb ik heel veel verplaatst, zeep uit de badkamer in de woonkamer, een houte taffeltje onder de kachel, ik heb een stenen boedhha onthoofd ik weet niet hoe. alle schoenen op de kast verstopt. en sommige flessen uit de koelkast onderste boven gezet.

4:30: in me bed en de iphone op me iphone lader gedaan, toen ben ik gaan slapen.

Hele bizare avond wat er op het laast was gewoon helemaal zwart, me ouders wel 'pist off' haha,

Ik gebruik xtc om op het eind ook te hallucineren daarom heb ik er best wat getikt

Wacht ff. Je hebt 7x een halfje genomen van 260mg pillen? Niet zo gek dat je een bizarre avond hebt dan en hallucineert. Waarom speel je zo met je leven? Dit is echt ontzettend gevaarlijk wat je doet. Waarom zou je dit doen/willen?

Ik zou als ik jou was dit topic maar eens goed doorlezen:

En als je leven je lief is niet meer van dit soort avonden houden. Dit kan echt zo verkeerd aflopen. Het klinkt al ontzettend verkeerd met hoe je je nu gedragen hebt. Hier gaan echt ongelukken van komen op deze manier.

Spyro

DF-koning
Als je wilt hallucineren is XTC misschien niet de beste optie om te nemen, al helemaal niet deze hoeveelheid. Overantwoord. Gelukkig is alles goed gegaan maar ik sluit me aan bij @Perenijsje... Let op jezelf, lees je in.

inner_search

Badass junkie
24:00 halfje erbij
01:00halfje erbij
01:30:halfje erbij:
Hier ben ik gewoon gestopt met lezen..
Je hebt gewoon veel teveel genomen.
260mg mdma (of dit überhaupt getest os laat ik nog ik het midden) en je tikt ze weg als tictacs om "op het einde te hallucineren"

Dan neem je beter een ander middel , een middel waarin je je eerst verdiept en dan met mate (neen niet met maten ,Maar mate.)gebruikt.

mitchieee

Wijs gebruiker
ik snap de reacties volkomen!
wat ik weg heb gesnoept is te veel in die korte tijd ook nog,

Van andere drugs ga je niet zo hallicuneren hoe je die dingen ziet hoe levend echt het is' een kwartier met je vriend praten terwijl die er niet is vind ik tog eens in de zoveel x een byzondere evaring 'als ik puur voor een festival ga neem is er max 2 in 8 uur

en hoe ik me deze x heb gedragen, zou ik zeker minder nemen 'zelf ook geschrokken van de woonkamer ombouwen zonder enige besef.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nou de zorgkosten gaan weer stijgen de komende jaren...
ik snap de reacties volkomen!
'als ik puur voor een festival ga neem is er max 2 in 8 uur

Lees dit eens goed door. Zelfs 2 pillen is al vreselijk veel. Lees in de link hieronder waarom.

Hou van jezelf! (En je breintje)

Hoe vaak gebruik je eigenlijk xtc/mdma?

heyol

Bewuste gebruiker
Hmmm als ik een halfje/pilleke xtc pak om 22u00, dan ben ik niet van plan naar huis te vertrekken voor 07u00. Dus om 2u30 naar huis vindt ik wel heel vroeg. :P

Doe het wel altijd enkel in clubs. Zou het niet zo random nemen omdat je dan je 1x om de 3 maanden xtc 'verspilt' hebt.

Aniet_Speed

Badass junkie
Hmmm als ik een halfje/pilleke xtc pak om 22u00, dan ben ik niet van plan naar huis te vertrekken voor 07u00. Dus om 2u30 naar huis vindt ik wel heel vroeg. :P

Doe het wel altijd enkel in clubs. Zou het niet zo random nemen omdat je dan je 1x om de 3 maanden xtc 'verspilt' hebt.

Dat zat ik ook te denken indd! Zoveel zooi op en dan om half 3 netjes richting huis.... uhhh 🥴

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker

Redde ik dat maar. Als ik om 22:00 xtc neem, dan kan ik na 5-6 uurtjes wel afzwaaien, dan is het zeker al uitgewerkt.

Lieske

Bewuste gebruiker
Ik denk ook echt dat je gewoon teveel hebt genomen. Na de eerste x bijnemen (iets minder dan je startdosis) is vaak bij mij de enige die het gevoel nog wat verhoogt. Daarna bijnemen zorgt niet meer voor een hogere piek en eigenlijk alleen maar voor meer vaagheid. Als je graag wilt hallucineren kan je beter andere middelen daarvoor gebruiken. Wat ik wel eens doe, in de comedown van MDMA/XTC is verdeeld over 3 keer een puntje ket nemen. Ik begin dan lichte visuals te krijgen die ik met alleen wat ket niet heb. Wat ik dan vaak zie is dat de personen om me heen een soort van hennatekening in neonkleur op hun gezicht krijgen en dat vind ik echt prachtig. Ook krijg ik na die ket redelijk was CEV’s en dan kijkend daarna val ik heerlijk in slaap. Dus per se willen hallucineren zou ik niet proberen op te wekken door enkel XTC, denk ook dat dat erg heftig is voor je lichaam.

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Ooit 2CB gebruikt? het geeft hallucinaties en een liefdevol gevoel vergelijkbaar met XTC, ik denk dat dat wel wat voor jou is.
je hebt een extreem hoge dosering XTC op, vandaar je bizarre avond.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik hoop het, maar er bestaan echt zulke mensen.

TS zegt geschrokken te zijn, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. De ernst wordt compleet niet ingezien als 520 mg als een normale dosering wordt gezien. Ik hoop niet dat er pas van wordt geleerd als er onherstelbare schade is.
Laten we het hopen inderdaad. Helaas zijn zulke mensen er echt.

Wat me nu is overkomen wil ik met jullie delen.

In het weekend nemen we (mijn vriend en ik) vaker een XTC en hij gaat helemaal los en ik geniet normaal. Nu ben ik een meer gereserveerd type. Wel vaker heeft hij gezegd, je moet het los laten en ik dacht altijd tuurlijk, zal wel.

Eigenlijk wilde ik het ook dus een keer dacht ik, laat me het proberen te forceren. Schijt aan de wereld want mijn vriend vindt het toch heel leuk als ik geil ben.

Wat me toen gebeurde. Ik ging helemaal los. Ik kreeg een gevoel dat ik nog nooit beleefd had en de rem is er eindelijk vanaf.

Nu vraag ik me af, zijn er meer mensen zoals mij die gereserveerd zijn met een pilletje op of die ook zoiets hebben beleefd?

Bovenaan