bitterheid

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dag mede-forummers,

Heb al een aantal trips gehad alleen allemaal hadden ze een bittere smaak de eerste 5 min.
Zojuist een zegel op m'n tong gedaan (dolfijn) 110ug maar is totaal niet bitter. Mijn vraag dan ook: hoe is jullie ervaring daarmee ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Is dit niet al het 10e topic over de smaak van zegels?

Om er toch even op in te gaan, de ene zegel heeft het en de ander niet. En wat de oorzaak is kun je alleen over speculeren tenzij je zelf heb geproduceert.

Edit: Veel plezier trouwens! :grin:

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Haha bedankt voor je reactie en sorry dat ik al het "10de" topic erover geopend heb, was niet mijn bedoeling. Zat een beetje met de instelling dat ik het graag wilde weten.

cheers

Oom Klaas

Badass junkie
Veel plezier :grin:
En zoals gezegd, de smaak kan gewoon variëren.
LSD is in principe smaakloos als het zuiver is, door onzuiverheden in het proces om de stof te maken zou een smaak kunnen veranderen maar ik denk dat het voornamelijk door de ink+papier komt.

Birdo

Experimenterende gebruiker
In eerdere threads kwamen enkele mogelijke redenen naar boven;

- proeven van de inkt of het gebruikte papier, zoals Oom Klaas al schreef,
- een beschermlaagje op de blotter om de lsd te beschermen,
- een ander stof actief genoeg voor blotters, zoals DOI/DOB, wat bitter schijnt te zijn (?), maar dit zou je merken zodra je de zegel probeert, in zowel de werking als de duur van de trip.
- en als laatste herinner ik me dat iemand zei dat het reststoffen van de productie zouden kunnen zijn, maar het lijkt mij dat als er een onzorgvuldige productie van LSD plaatsvind,
en dit zou resulteren in bittere LSD, dat er veel meer bittere zegels op de markt zouden moeten zijn, omdat er vaak word beweerd dat een 'batch' gemaakte LSD vaak genoeg is voor een hele grote hoeveelheid blotters..
Of ik onderschat de huidige LSD producenten =).

L

Lid 6909

Gast
Ik denk dat het door de inkt komt jongeman!!

have fun!!

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bedankt voor alle reacties. Denk dat we het nooit echt zeker zullen weten maar voor alsnog hou ik dan de "inkt" maar aan. Cheers !

Intoxication

Bewuste gebruiker
LSD is inderdaad smaakloos als het zuiver is..
Zegels met smaak (er is helemaal niet mee geknoeit) aan zijn Bromo Dragonfly (minder visueel en meer bodyload vind ik) ! zoek maar even op op erowid, gelijkaardige effecten ..
voor de mensen die steeds geloven in "een beschermlaagje" (hahah zijn we nou echt naïf) en "inktlaag", haal dan even de inkt uit je printer en proef ervan ..)

want immers, kan iemand mij dan uitleggen waarom zegels zonder smaak je dan ineens de inkt niet meer smaakt, INKT=INKT heej hallo

DUS volgens die mensen als je zou zuigen op een krant "het nieuwblad" dat je ineens wel inkt smaakt en bij de telegraaf niet hahahahahah ik rol me :tearsofjoy:

hier btw wat info erover: http://en.wikipedia.org/wiki/Bromo-DragonFLY

kort gezegd even: bromo dragonfly is minder potent dan lsd (+/- 1mg op een zegel) maar bekomt wel dezelfde effecten en het houdt allemaal nog veel langer aan .. niet dat je na 24uur nog hetzelfde ziet als op je piek je ziet gewoon soms nog eens een blauw bolletje flikkeren of zo da's alles

heb er zelf ook ervaring mee! maar ik prefereer lsd !

azgaza

Badass junkie
Intoxication zei:
Zegels met smaak (er is helemaal niet mee geknoeit) aan zijn Bromo Dragonfly (minder visueel en meer bodyload vind ik) ! zoek maar even op op erowid, gelijkaardige effecten ..
voor de mensen die steeds geloven in "een beschermlaagje" (hahah zijn we nou echt naïf) en "inktlaag", haal dan even de inkt uit je printer en proef ervan ..)

Sorry maar dit klopt echt niet. Ik heb meerdere zegels laten testen die bitter waren en er kwam altijd enkel en alleen LSD uit.

Daarnaast zijn stoffen als DOB, DOC en DOI ook bitter, en bovendien zijn dit allemaal (ook bromo dragonfly dus!) vrij zeldzame RC's terwijl tot wel de helft of meer van de zegels die rond gaan bitter zijn. Nogmaals, ik heb genoeg bittere zegels getest en er kwamen uitslagen van 55 tot 400 ug uit, dus toch echt LSD.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
azgaza zei:
Intoxication zei:

Sorry maar dit klopt echt niet. Ik heb meerdere zegels laten testen die bitter waren en er kwam altijd enkel en alleen LSD uit.

Daarnaast zijn stoffen als DOB, DOC en DOI ook bitter, en bovendien zijn dit allemaal (ook bromo dragonfly dus!) vrij zeldzame RC's terwijl tot wel de helft of meer van de zegels die rond gaan bitter zijn. Nogmaals, ik heb genoeg bittere zegels getest en er kwamen uitslagen van 55 tot 400 ug uit, dus toch echt LSD.

Daarbij is Bromo nog een stukje duurder dacht ik.
Domme producent dan.

Wat betreft z'n ''kan iemand mij dan uitleggen waarom zegels zonder smaak je dan ineens de inkt niet meer smaakt, '' Vind ik toch een goed punt.

Of zouden er wel verschillende soorten inkt bestaan? Gewone inkt en speciale 'eetbare' inkt zoals op fototaarten ed.?

Wacky

Badass junkie
Idd allemaal bullshit. bittere zegels genoeg laten testen, is gewoon LSD.

Dat LSD smaakloos is, is overigens ook onzin (behalve dat het zeer onlogisch ook geschreven door Shulgin), maar de dosis is te klein om het te proeven. De bittere smaak komt dus niet van de LSD nee.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wacky zei:
Idd allemaal bullshit. bittere zegels genoeg laten testen, is gewoon LSD.

Dat LSD smaakloos is, is overigens ook onzin (behalve dat het zeer onlogisch ook geschreven door Shulgin), maar de dosis is te klein om het te proeven. De bittere smaak komt dus niet van de LSD nee.

Klinkt inderdaad heel logisch..

Zou het dan niet kunnen, dat sommige 'dealers' liquad lsd kopen en 'zelf zegels maken'.
Als LSD producenten hun LSD dan 'versnijden' met welke stof dan ook maar welke wel voor die smaak zorgt.

De dealer lost dit 'minder ug per zegel' dan op door wat meer druppels..

Of ben ik nou te stoned om de werkelijkheid te kunnen bevatten?

Wacky

Badass junkie
Dat is niet wat er gebeurd nee.

Zoals gezegd, die zegels zijn gewoon getest en bevatten LSD. Er word door de testcentra niets anders vernoemd dan LSD.

En de LSD wereld is niet de coke of pep wereld. Behalve dat het financieel verre van nodig is om met LSD te fucken, zijn ook de producenten en handelaren een heel ander slag mensen. Natuurlijk proberen de meesten ook geld te verdienen, maar er zit zeker ook een vleugje idealisme doorheen.

azgaza

Badass junkie
Wacky zei:

Zoals gezegd, die zegels zijn gewoon getest en bevatten LSD. Er word door de testcentra niets anders vernoemd dan LSD.

En de LSD wereld is niet de coke of pep wereld. Behalve dat het financieel verre van nodig is om met LSD te fucken, zijn ook de producenten en handelaren een heel ander slag mensen. Natuurlijk proberen de meesten ook geld te verdienen, maar er zit zeker ook een vleugje idealisme doorheen.

Dit klopt inderdaad; het is in ieder geval sowieso niet zo dat bittere zegels betekenen dat er iets anders op zit of dat er iets mis met je LSD is; ik heb namelijk ook genoeg bittere zegels laten testen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
azgaza zei:
Wacky zei:

Dit klopt inderdaad; het is in ieder geval sowieso niet zo dat bittere zegels betekenen dat er iets anders op zit of dat er iets mis met je LSD is; ik heb namelijk ook genoeg bittere zegels laten testen.

Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde meer dat er andere stoffen aan toegevoegd zijn, die niet schadelijk of werkzaam zijn ( en waarsch. niet vermeld worden door het testcentrum) maar wat wel een andere smaak geeft.

azgaza

Badass junkie
Toch maar weer even punt bewezen; de ranzigste zegels die ik in tijden heb gehad blijken 98 ug LSD; en die zijn bitter én zuur, maar gewoon pure LSD in een prima hoeveelheid. Vieze zegels zijn meestal dus ook gewoon LSD, en andere stoffen op je zegels zijn een zéldzaam fenomeen.

Wacky

Badass junkie
PepTalk zei:
azgaza zei:
Wacky zei:

Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde meer dat er andere stoffen aan toegevoegd zijn, die niet schadelijk of werkzaam zijn ( en waarsch. niet vermeld worden door het testcentrum) maar wat wel een andere smaak geeft.

Dan nog lijkt me dat extreem onwaarschijnlijk.
LSD word bijna niet in kristalvorm verhandeld. De producenten maken er zelf zegels van. En voor zover dat wel gebeurd gaat het over de top of the foodchain waar handelaren met bedragen handelen waar je huizen voor koopt, die zijn volgens mij niet zo stom dat ze versneden LSD gaan kopen hoor. Je theorie is echt niet logisch.
(en de liquid lsd die je vernoemd al helemaal niet. liquid LSD is LSD kristal opgelost in water of alcohol met ongeveer een 1 op 200 verhouding. Natuurlijk kunnen ze je dus een sterkere of zwakkere oplossing verkopen, maar andere shit erin oplossen is natuurlijk bullshit)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
True, wist niet dat LSD oplosbaar was in water en dat een zogenaamde 'LSD-oplossing' bestond uit LSD met andere stoffen waar LSD wel tegen kon.

Wacky

Badass junkie
LSD kan prima tegen water hoor, alleen niet tegen chloor dat (vooral in buitenlands) kraanwater zit.

whyme

Belezen gebruiker
Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
whyme zei:
Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is :wink:

Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.

Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?

Aalpoepert

Badass junkie
Daarom eet ik al een tijd geen lsd meer, maar stop ik de zegels gewoon in mijn kont. Werkt sneller (soms zelfs al na een kwartier!) en je proeft geen drol!

Oom Klaas

Badass junkie
PepTalk zei:
whyme zei:

Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.

Sinds een paar jaar zeuren mensen erover ja,
daarvoor zullen de gebruikers het gewoon voor lief hebben genomen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
PepTalk zei:
whyme zei:

Sinds een paar jaar zeuren mensen erover ja,
daarvoor zullen de gebruikers het gewoon voor lief hebben genomen.

Kan ook goed ja,
Ik zou er ook niet over klagen, maar aangezien er genoeg zijn zonder die smaak gaat mijn voorkeur toch naar die smaakloze uit.

whyme

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
whyme zei:

Tsja, als je de andere opties (chemische toevoegingen, LSD zelf, inkt) afgaat en die blijken allemaal niet te kunnen dan houd je weinig over :wink:

Bovenaan