biologisch en supersterk

amnesia

Newbie
Ik was laatst in coffeeshop Flower Power in amsterdam waar ze biologische wiet verkopen. Op het menu staan de soorten met daarachter kroontjes (hoe meer kroontjes hoe sterker). Die met vier kroontjes leek me wel wat, en dat was ook wat :hearteyes: :rolleyes: ...... knetter als een banketletter was ik!
(ik rook er gem. 10 op een dag dus ben wel wat gewend) Naar mijn idee was het een haze soort. Is deze soort altijd sterker dan een ''normale soort''?
Of hangt het enkel af van het thc gehalte?

davie

Wijs gebruiker
Hangt af van de kweker en hoe en wanneer hij oogst. Niet alleen THC maar ook CBD is bepalend. Haze hoeft niet altijd stekker te zijn. Een Haze soort heeft een langere periode nodig voordat je kan oogsten. Vaak zijn de witte soorten goed zoals white widow bijvoorbeeld.

Als je een plant te lang laat staan dan ontwikkeld het meer CBD gehalte waar je sloom van wordt. Misschien ligt het daar aan. THC geeft je juist een high gevoel.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik pak ook af en toe een haze-soort en vind deze altijd beter dan de andere soorten
volgens mij komt dit omdat haze een pure sativa soort is, en van de sativa soorten wordt je meer high dan stoned, in vergelijking met de indica soorten... (meeste wietsoorten in de shop zijn indica of kruisingen tussen indica en sativa, omdat deze sneller geoogst kunnen worden)

Frisko

Badass junkie
mjah,ik heb ook al veel gemerkt dat ik soms van buitenkweek(ipv shop,en dus een lager thc gehalte) meer voel dan van opgefokte coffeeshop wiet!!!

ik heb er nu van iemand op mn werk die zelf binnen kweekt,en ook biologisch gekweekt!!
wiet doet goed zn werk moet ik zeggen,...
denk dat het idd niet alleen van het thc gehalte af hangt(of ligt er miss aan wat je zelf leuk vind). :)

Bovenaan