Binnekort speed, vraagjes

Hey,

Morgen wil ik mischien wat speed kopen,
haal ik een gram of 4 voor 6 euro per gram, is dit trouwens duur/goedkoop, want ik heb nog nooit speed gehaald/gebruikt.
Hoe kan ik trouwens ook weten dat het speed is.

Iemand die hier trouwens ooit speed heeft gebruikt, zo ja wat doet het met je.
Ik lees het wel allemaal op internet maar ik wil liever even info van iemand die het ooit echt gebruikt heeft.

Krijg je hallucinatie's?

Hoeveel moet je gebruiken voor de 1t keer? halve gram?

Owja, ik woon nog thuis bij me ouders dus ik moet oppassen,
Ik skip dus 1dag van school, en ga ik rond 9uur in de ochtend speed gebruiken, ik ben dan weer rond half 6/ 6 uur thuis.
Kunnen ze dan zien dat ik wat heb gebruikt?
En waar moet ik op letten dat ze niet veel in de gaten hebben.

Het is de 1st keer :) dus meer tips zal handig zijn.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Allereerst: ga niet je school skippen om speed te kunnen gebruiken. Gebruik het gewoon in het weekend.. Speed is een partydrugs, gebruik het ook op die manier, anders is de kans heel groot dat je de mist in gaat.

6 euro per gram is een redelijke prijs. De enige manier om echt zeker te weten of je speed snuift is door het te laten testen. Dit kan gewoon gratis en op die manier weet je zeker wat je gebruikt.

Speed zorgt er voor dat je je energiek voelt, je behoefte aan eten en slaap verdwijnt, je gaat meer praten. Hallucinaties kunnen voorkomen, maar dit komt niet door de speed, maar door gebrek aan slaap.

Begin qua dosis gewoon rustig aan met een klein lijntje. Een halve gram is vrij veel hoor.. Eén lijn speed is genoeg voor ongeveer 8 uur effect. Lichamelijke kenmerken waaraan iemand kan zien dat je speed hebt gebruikt zijn: grote pupillen, gespannen kaakspieren, hyperactiviteit en niet kunnen eten.

Nogmaals: ik kan je absoluut niet aanraden dit op een doordeweekse dag te gebruiken. Het is dom om je school te skippen voor drugs en daarbij kan een speed kater zo naar zijn dat je de dag er na moeite kunt hebben om goed te kunnen functioneren.

3970

Wijs gebruiker

[SF] Safiertje zei:
Allereerst: ga niet je school skippen om speed te kunnen gebruiken. Gebruik het gewoon in het weekend.. Speed is een partydrugs, gebruik het ook op die manier, anders is de kans heel groot dat je de mist in gaat.

6 euro per gram is een redelijke prijs. De enige manier om echt zeker te weten of je speed snuift is door het te laten testen. Dit kan gewoon gratis en op die manier weet je zeker wat je gebruikt.

Speed zorgt er voor dat je je energiek voelt, je behoefte aan eten en slaap verdwijnt, je gaat meer praten. Hallucinaties kunnen voorkomen, maar dit komt niet door de speed, maar door gebrek aan slaap.

Begin qua dosis gewoon rustig aan met een klein lijntje. Een halve gram is vrij veel hoor.. Eén lijn speed is genoeg voor ongeveer 8 uur effect. Lichamelijke kenmerken waaraan iemand kan zien dat je speed hebt gebruikt zijn: grote pupillen, gespannen kaakspieren, hyperactiviteit en niet kunnen eten.

Nogmaals: ik kan je absoluut niet aanraden dit op een doordeweekse dag te gebruiken. Het is dom om je school te skippen voor drugs en daarbij kan een speed kater zo naar zijn dat je de dag er na moeite kunt hebben om goed te kunnen functioneren.

Maar hoe weet je trouwens hoeveel speed je snuift,
Moet je een weegschaal ofzo mee nemen :grin:

Rapido

Experimenterende gebruiker
blow liever een jointje tijdens de middag en ga terug naar de les

zo te lezen nog te jong voor hard drugs (spijbelen...)

Maikelk

Belezen gebruiker
jokerstars zei:
Hey,

Morgen wil ik mischien wat speed kopen,
haal ik een gram of 4 voor 6 euro per gram, is dit trouwens duur/goedkoop, want ik heb nog nooit speed gehaald/gebruikt.

Ik lees het wel allemaal op internet maar ik wil liever even info van iemand die het ooit echt gebruikt heeft.

Krijg je hallucinatie's?

Owja, ik woon nog thuis bij me ouders dus ik moet oppassen,
Ik skip dus 1dag van school, en ga ik rond 9uur in de ochtend speed gebruiken, ik ben dan weer rond half 6/ 6 uur thuis.

Het is de 1st keer :) dus meer tips zal handig zijn.

1 tip
jas niet gelijk de eerste keer een halve gram door je neus.
Krijg je wss ook niet weg de eerste keer :wink:
enne 4 gram is misschien een beetje overdreven tenzij je het in een vriezertje kan bewaren.
Dan ook nog... beter in het weekend en niet spijbelen om te snuiven :wink: +al het bovenstaande wat gezegt is

Taat

Bewuste gebruiker
jokerstars zei:
Maar hoe weet je trouwens hoeveel speed je snuift,
Moet je een weegschaal ofzo mee nemen :grin:
Als je die hebt altijd handig, maar ik legde mijn eerst gewoon op gevoel, heel dun en ongeveer 4-6 centimeter..
Ik kreeg hem de eerste keer met moeite weg (branderig in die nase) maar het was ook wel vrij goeie, dus begin gewoon rustig een lijntje te kappen en snuif wat op, wacht ff af en als het ECHT te weinig is kun je nog wat bijpakken

Eerste keer nooit teveel pakken, kan leiden tot verrekte lang wakker liggen en toch wel nare bijwerkingen (hartkloppingen en zwaar ademen) opzich is dit helemaal niet levensgevaarlijk maar het kan 'eng' zijn tijdens zo'n eerste gebruik..

Speed moet je leren waarderen en vooral de eerste keren verstandig gebruiken :wave:

jcutter

Badass junkie
Speed is op het moment lekker, maar na die tijd voel jij je zo zwak he... Je weerstand is dan zo ongelooflijk laag, ik ben er dan ook van overtuigd dat als je een gesprek aan gaat met een aids patient dat de kans groot is om met aids geinfecteerd te worden danzkij de dampen die uit zijn mond komen jakkeren.

mattskovic

Wijs gebruiker
waarom zou je school willen skippen ?
er gaat niets boven een goede opleiding en dat beseffen veel teweinig jongeren!! (waaronder ik zelf en ik besef het nu zelf ook )
gebruik het in het weekend of tijdens vakantie periodes .
tjha wat kan ik nu nog zeggen als je de speed respecteerd dan respecteerd die je ook

wel yha have fun with it en een klein sleutel puntje is genoeg voor de eerste keer denk ik

greetz mattskovic

DarkTerrorFreak

Experimenterende gebruiker
Even je vraagjes beantwoorden...

haal ik een gram of 4 voor 6 euro per gram, is dit trouwens duur/goedkoop

6 euro is goedkoop. Ik betaal zelf 9 euro per gram, maar dan weet ik wel dat ik goede zooi heb. Als je mazzel hebt is het nog wel redelijk goede zooi.

Dat ruik je wel :P Een hele sterke chemische lucht. Probeer pasta te halen die een beetje nat is. Dat is altijd beter. Als je een snuifje neemt zal het branden in je neus en de smaak is ook niet zo lekker.

Ja, iets te vaak. Als je goede speed hebt krijg je meer energie, euforisch gevoel, meer zelfvertrouwen (alsof je de hele wereld aan kan). Voor de rest vind ik het lastig uitleggen, het is echt zo'n typisch pep gevoel. Als je alleen maar meer energie ervan krijgt heb je grote kans dat het versneden is met caffeine.

Krijg je hallucinatie's?

Nee, in principe niet. Ik heb alleen last van hallucinaties als ik al een paar dagen wakker ben, maar dan komt het door de slapeloosheid en niet door de pep zelf.

Probeer jij maar es een halve gram weg te snuiven ! Of ga je een bommetje vouwen ? Anyway, verdeel 1 gram pep in 10 tot 15 lijntjes. Weet je zeker dat je niet teveel neemt en je kan altijd nog bijnemen.

Neem dan geen bommetjes, maar snuif het. Bommetjes werken langer. Natuurlijk kunnen ze dan zien dat je wat gebruikt heb. Mits ze er echt op gaan letten. Als je bij je ouders bent, doe dan gewoon normaal, kijk ze recht in hun ogen aan etc. Als je probeert te verbergen dat je gebruikt hebt valt het juist op. Het is raadzaam om ff wat te eten en iig je gezicht te wassen (liefst douchen) voor je naar huis gaat. Ik zou ook rond een uurtje of 2 a 3 stoppen met snuiven dan. En als je last hebt van stijve kaken, laat je onderste kaak een beetje hangen zodat die kan rusten zeg maar. Valt dat ook minder op :P

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
6 euro is gemiddeld, maar ik vind het duur :P

Niet onder schooltijd, maar in het weekend zoals al wordt gezegd.

Wanneer je dat wel doet en je hebt een beetje kwaliteit speed, zullen je ouders het vast wel merken want je eet zo traag als dikke stront (terwijl je misschien wel honger hebt)

Laten testen, dan weet je zeker wat je hebt... tja maar jij bedoelt wss hoe je het kan zien als je bij die dealer staat... Tja je kan alleen weten of er speed in zit door te ruiken (maar dan weet je natuurlijk niet wat er nog meer bij zit enzo)

Begin maar niet aan speed... :wave:

Wacky

Badass junkie
Laat je pep testen en pas als volgt de dosis aan die je neemt :

<30%= prullenbak

30-40% = 8 lijntjes uit een gram

40-50% = 10 lijntjes uit een gram

50-60% = 12 lijntjes uit een gram

>60% = 15 lijntjes uit een gram

Houd het bij 1 lijntje per keer dat je gebruikt, weersta de drang om bij te nemen. .
4 gram goede speed zou je zeker 2 jaar mee moeten kunnen doen.
Door de weeks ipv school is idioot

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
4 gram goede speed zou je zeker 2 jaar mee moeten kunnen doen.

Het jammere is dat je het niet 2 jaar kan bewaren :wink: hehe

Maand of 3/ 4 gaat de kwaliteit niet achteruit, dan wordt de lucht al minder sterk, waarna de sterkte geleidelijk echt afneemt...

(mits goed bewaard natuurlijk)

Bovenaan