Binnekort eerste keer LSD

LOEKILOEK

Newbie
Hallo mede forumleden.

Heb net zegels gehaald dealer vertelde dat er rond de 110 ug opzit.
Zoals de titel al zegt ga ik binnenkort mijn eerste LSD ervaring opdoen samen met 2 vrienden.
Ik heb al erg veel informatie opgezocht ook het handboek LSD van dit forum doorgelezen maar ik heb toch nog een paar vragen.

1: Hebben jullie dat door de ervaring die je hebt gehad met LSD dat andere dingen minder leuk worden. Bijvoorbeeld dat blowen niet meer leuk is en je eigenlijk altijd LSD wilt gebruiken.

2: herkennen jullie deze zegels en weten jullie hoeveel er inzit?

3: Heeft iemand een idee hoe groot de kan nou werkelijk is dat je na het gebruik van LSD HPPD oploopt?

4: Ik heb gelezen dat je de eerste keer meer moet nemen dan normaal omdat je net als de eerste keer blowen minder snel high word. Is dit werkelijk zo?

Groetjes LOEKILOEK

Bijlagen

• Schermafbeelding 2012-07-20 om 18.21.50.png
    Schermafbeelding 2012-07-20 om 18.21.50.png
    20,6 KB · Weergaven: 1.508

reverb

Bewuste gebruiker
3: Heeft iemand een idee hoe groot de kan nou werkelijk is dat je na het gebruik van LSD HPPD oploopt

De kans bestaat begrijp ik, maar die bestaat ook na gebruik van psilocybin (truffels), mdma, mescaline, 2-cb ...
Wikipedia stelt dat het risico gering is en dat het niet zo permanent hoeft te zijn als de naam zegt. (Hallucinogen persisting perception disorder). En 'gezonde' mensen zouden dit ook kunnen hebben. Ik zou er niet over in zitten en mij meer bezig houden met de juiste set/setting. En oordoppen kopen :) Je hebt eerder een piep in je oren dan hppd.

Veel plezier met je trip.

Voor info: http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder

LOEKILOEK

Newbie
Bedankt voor de reactie. Ben al een tijdje bezig met het bedenken van de juiste setting dus dat komt wel in orde.
Maar heeft iemand nog antwoorden op de andere vragen?

Groetjes

reverb

Bewuste gebruiker
Ik kan je mijn reactie geven op je vragen.

1: Hebben jullie dat door de ervaring die je hebt gehad met LSD dat andere dingen minder leuk worden. Bijvoorbeeld dat blowen niet meer leuk is en je eigenlijk altijd LSD wilt gebruiken.
Als ik LSD vervang door truffels, zou ik zeggen nee, de tijd en de indrukken zijn zo anders dat het appels en peren zijn. Maar iedereen is anders, je kan er anders over denken. De tijd zal het jou leren. Maar ik doe liever truffels dan weed, maar doe het niet veel vaker, omdat het een te grote aanslag is op mijn tijd en verwerkingseenheid/hersenen (indrukken) en ik wil het speciaal voor mij houden (er naar toe leven).

4: Ik heb gelezen dat je de eerste keer meer moet nemen dan normaal omdat je net als de eerste keer blowen minder snel high word. Is dit werkelijk zo?
Ik lees redelijk veel over psychedelica, maar deze ken ik niet. Het advies is, begin rustig, maar wel een hele tab (115 ug is een mooie dosis). Zoals gezegd je motivatie en setting zijn zoveel belangrijker. Opbouwen kan een volgende keer, maak de eerste keer bijzonder en je zult er de volgende keer plezier van hebben.

Misschien doe je hier nog wat inspiratie van op:
http://www.erowid.org/columns/teafaerie/page/6/

Goede Dag!
Ik heb all een week in gedachten dat ik LSD Keer wil zou willen proberen
Mijn vrienden zijn erg nerveus hier over...
Ik niet want verheug me er juist zo op maar voor dat ik het ga gebruiken zoek ik Veel ''INFOMATIE'' Op Over De werking en nawerking gevolgen en ETC
Ik heb voor de rest aan Drug's Gebruikt
*XTC
*SPEED
*WIET
*ALCHOHOL
*KETAMINE
*TRUFFLES 20GRAM
Moet ik veel weten over de dosis wat er in zit of iets anders?
MailSnelTrug INC HardStyleKidd''

Bovenaan