Biertje?

iedereen kent de reclame van heineken wel :beer:
met deze reclame is de winst van heineken met ruim 30 procent gestegen
ook Grolisch komt met de reclame je heb bier en je heb Grolisch
wat je hier nou van moet vinden? ik weet het niet hoor!!!!!!!! :)

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Zolang er nog geen direct verband is aangetoond tussen een stijging van de omzet van bierfabrikanten en een stijging van het aantal mensen die een beroep doen op de gezondheidszorg ten gevolge van het alcolhol gebruik is er niets op tegen lijkt me. Het ligt mijns inziens wat anders bij reclames voor sigaretten en dergelijke, dat kun je gewoon bijna niet gebruiken zonder er lichamelijke schade door op te lopen. Daarbij is het roken veel verslavender. Kortom: maak je niet druk zolang het eerst genoemde punt niet is aangetoond :).

moonflower

Experimenterende gebruiker
Die reclames er zijn om het drankgebruik te bevorderen, ze moeten er alleen voor zorgen dat je Heineken drinkt ipv bavaria / grolsch of welk ander merk dan ook. Onder de nieuwe drinkers 14+ proberen ze klanten te winnen, zodat ze volwassen worden met heiniken. En dan maar proberen trouw te houden die klanten.

Het komt er dus op neer dat die :beer: reclames alleen bedoeldt zijn voor verkoop / marketing doeleinden. Ik denk dat het percentage drinkerswel gelijk blijft :rock: :rockband: :rock: :beer:

ruubje

Experimenterende gebruiker
Het gaat juist heel slecht met de bierindustrie. En wel door alle mixdrankjes als breezer enz. Daarom is er reclame nodig. Ook komen sommige bierbrouwers binnenkort zelf met van deze drankjes op de markt.

spacekonijn

Badass junkie
is er al een topic over het lekkerste bier?

IIG ik vind het echt wel heel erg uitmaken wat voor bier ik drink!

of dit psychisch is weet ik niet (zou eens verschillende glazen moeten proeven en beoordelen eigenlijk ) maar HEINEKEN, AMSTEL,ORANJEBOOM dat vind ik toch echt niet te drinken!

Jupiler, Hertog Jan, Palm ,brand erg lekker
--
dommelsch , grolsch , BEER(euroshopper) bavaria is wel oke

ga binnenkort eens kijken of mijn mening hetzelfde is als ik niet weet welk bier ik drink ben wel benieuwd :)

Bovenaan