• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

bier + joint

ik heb sinds het afgelopen jaar aardig veel bier gedronken en ik blijf het leuk vinden. het rare is alleen dat ik altijd de neiging heb kijhard rond te rennen en schreeuwen en liedjes zingen.. terwijl m'n broer juist altijd rustig gaat zitten..

ik heb een paar weekjes terug ook m'n eerste joint gehad en dat was ook echt heel cool, we hadden er 2 en de eerste joint merkte ik geen zak van behalve dat m'n keel zo'n beetje in de fik stond. pas bij de 2e joint begon ik opeens kijhard te lachen. toen kreeg ik echt het gevoel van WTF?! m'n ledematen waren zo verschrikkelijk zwaar geworden dat ik amper kon blijven staan maar het lukte gelukkig toch en dat vond ik heel cool van mezelf. en ik had de neiging om een beetje in de lucht te springen omdat ik dan een beetje bleef zweven. :P
het stoned zijn leek echter veel op dronken zijn totdat ik er op een gegeven moment helemaal niks van snapte.
een van m'n vrienden die meedeed was weggelopen zonder dat ik en 2 andere vrienden het merkten. we zaten op een bankje vlak naast een veldje met een paar koeien erin. ik dacht 'hey een bord in de wei' wat ik dus ook zei. vlak daarna maakte dat bord hele rare bewegingen en kwam dichterbij. toen floep was het opeens een vogelverschrikker(wat ik overigens heel normaal vond omdat we in een wei zaten :tongueout:) die heel raar begon te bewegen helemaal met z'n armen heel raar doen enzo. ik begon een beetje te schrikken, toen opeens m'n vriend schreeuwde: 'hey dat is geen bord, DAT IS EEN VENT!!!' dus toen schrok ik me echt een hoedje.. een paar seconden later hoorde ik hem zeggen dat het onze vriend was en toen begonnen we keihard te lachen enzo.. we kregen zo'n 20 minuten later ontzettende honger en gingen naar het dorp.
alles bleek echter dicht te zijn totdat we bij de chinees kwamen. die was als enige open.. we bestelden een patatje pinda en ik verstond geen ene hond wat die chinees allemaal zei, dus ik zei gewoon jah en betaalde. terwijl we wachtten moest ik deheletijd kijhard lachen, want er stond een spiegel en we zagen allemaal andere mensen(wat echter een raam bleek te zijn waar je het restaurant in keek) eenmaal buiten hadden we de helft opgegeten, alles op de grond gegooid en weggegaan. thuis nog ff wat gegeten en gaan slapen. dit duurde allemaal van ongeveer 8 tot 1 uur
's nachts.
nu ik een jointje heb geprobeerd wil ik ook zeker wel andere dingen proberen waar je echt van gaat 'trippen' zoals spacecake en paddo's.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou het voorlopig toch nog houden bij wiet. Met tripmiddelen wacht je best nog wat tot je meer ervaring hebt met wiet. Wiet is niets vergeleken met een paddotrip!

Mooi verhaal voor een eerste keer wiet, it takes me back.. :rolleyes:

Wel nog één opmerking: Alles op de grond gooien is niet zo netjes hé.. Daarvoor bestaan vuilnisbakken.

Geniet nog van je eerste wiet-avonturen, voor ze degraderen tot 'just another joint'!

Greetz, Argulas

Wacky

Badass junkie
Ja, ik denk dat het je beter nog lang wacht met sterkere middelen. En denk niet dat paddos een mild middeltjes zijn omdat ze net als wiet legaal zijn (nog wel). Die gedachte is de reden dat het met die toeristen mis gaat. Beste nog een poos mee wachten.

Talec

Bewuste gebruiker
hehe toffe report, had ook z'n ervaring toen ik juist begon met blowen
maar dat duurt niet lang hoor. Eens je veel blowt zal je zien dat je dit effect niet meer krijgt. Enja ng eerst even wat ervaring opdoen enz voor je idd aan paddo's begint! zoals ze zeggen hierboven, paddo's is niet te vergelijken met weed man. Dus ng ffe wat blowen enz voor je es tript :wink:

funny report wel :) keep on smokin :stoned:

023User

Belezen gebruiker
Hey! Aardig reportje. :)
Tis zeer relaxed om te beginnen met blowen, de eerste aantal weken zullen echt geweldig zijn!

Maar zoals Argulas al zei, het zal niet lang meer duren voordat het 'Just another joint' is.

En als ik jou was zou ik eerst wat meer informatie over Paddestoelen achterhalen, en kijken of je er mentaal echt wel klaar voor bent want als dat niet zo is kan het paddo-en zwaar tegenvallen!

kotssmurf

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Argulas zei:
Geniet nog van je eerste wiet-avonturen, voor ze degraderen tot 'just another joint'!

Greetz, Argulas

Dit moet ik echt even quoten.

Ik dacht exact hetzelfde...perfect gezegd!

En On topic: Ik herriner me ook wel de eerste keren echt te trippen...
Natuurlijk zonder mooie patronen en kleurenspektakels en mischien een beetje minder verward :P

Fractal

Belezen gebruiker
Leuk reportje, tof dat je het goed bevallen is :)

Inderdaad goed opletten met die paddo's. Een typische smartshop-portie is eigenlijk al een fameus harde trip, en als je enkel voorbereid bent op "wat trippen" en "grappige dingen zien" dan kan dat wel eens slecht uitdraaien. Lees dus maar goed enkele tripreports en kijk of het iets is wat je interessant vind.

Hislordship

Wijs gebruiker
erg leuk report ken me er egt in vinden doet me terug denken aan mijn begin tijden maar zoals de rest al zei wel een beetje netter uit typen de volgende keer en het is waar geniet er nu nog volop van want straks is het egt just an other joint, maartog goed grappig leuk report ga zo door :beer:

Fractal

Belezen gebruiker
hislordship zei:
tekstje verstoken van enige interpunctie en onvermogen tot gebruik van "ch"

hislordship zei:
een beetje netter uit typen

Sorry hoor, maar je moet nu ook niet overdrijven... :)
Als je in NEDERLAND woont, probeer dan je moedertaal toch een béétje te beheersen.

Hebben ze op dit forum geen moderatorfunctie "spellingnazi" nodig? Die neem ik met plezier op me. Misschien is het nog niet helemaal te laat.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Argulas zei:

Tip, doe het niet te vaak zo blijft het leuker :stoned: Ik blow 1 keer per week, elke keer weer een feest als ik em op steek :stoned:

Flinter

Belezen gebruiker
Argulas zei:
Ik zou het voorlopig toch nog houden bij wiet. Met tripmiddelen wacht je best nog wat tot je meer ervaring hebt met wiet. Wiet is niets vergeleken met een paddotrip!

Mooi verhaal voor een eerste keer wiet, it takes me back.. :rolleyes:

Wel nog één opmerking: Alles op de grond gooien is niet zo netjes hé.. Daarvoor bestaan vuilnisbakken.

Greetz, Argulas

Onzin je kunt totaal geen verband leggen tussen paddo's en wiet (behalve dat het beide natuur is en je er lijp/high van wordt). Wiet is dan misschien ook wel een tripmiddel maar het is in geen mate vergelijkbaar met paddo's dan zou ik nog eerder alcohol er mee durven te vergelijken.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hyperdrive zei:
Is wiet een tripmiddel? Heb er zelf nog nooit op getript en ken ook niemand die erop heeft getript??

In principe is het wel een psychedelica, zeker als je grote hoeveelheden (oraal) binnenkrijgt kun je er zeker wel op gaan trippen hoor!

Hislordship

Wijs gebruiker
Fractal zei:
hislordship zei:
tekstje verstoken van enige interpunctie en onvermogen tot gebruik van "ch"

hislordship zei:
een beetje netter uit typen

Sorry hoor, maar je moet nu ook niet overdrijven... :)
Als je in NEDERLAND woont, probeer dan je moedertaal toch een béétje te beheersen.

Hebben ze op dit forum geen moderatorfunctie "spellingnazi" nodig? Die neem ik met plezier op me. Misschien is het nog niet helemaal te laat.

uhm die bovenste text waarbij staat dat ie van mij is ... dat heb ik nooit geschreven :P alleen dat van een beetje netter typen wel :wave:

pythregius

Bewuste gebruiker
wat word ik vrolijk als ik dit lees! direct komen de gedachten aan mijn eerste keer blowen op, dat was op men 14e met 3 vrienden een dikke cocktail joint, ik en 1 van die vrienden hadden het nog nooit gedaan, en met zen tweeën edraagden wij ons werkelijk enorm debiel en was het iq aanemelijk gedaalt:grin: we hebben rond zitten rennen gestoorde dingen naar elkaar zitten roepen, en nog vet hard zitten laggen toen 1 van die gasten out ging voor 10 minuten.
bedankt voor deze blije gedachten, ik was ze bijna alweer vergeten
cheers!

Annæ

Belezen gebruiker
best intens
zo heb ik me nog nooit gevoeld, zelfs niet na een hele dag smoken en buiten zitten.
ik zou het eerst dan nog inderdaad even bij wiet en hasj houden voordat de sterke middelen worden aangebroken.

Bovenaan