Bezopen

Dags

Bewuste gebruiker
He gasteeeeeeeee, ben nuj vetbezopz en stoned ,hehe vaag dak jullie dar mee lastihg val!!!!!!!maarf ik denk ik zehher m,aar even :grin:

Dags

Bewuste gebruiker
wow, hehe sorry voor dit belachelijk iets :openmouth: , was gister btje naar de pauper :grin: . (ook maar ff ziek gemeld voor me werk). Eh jah ik kom uit hillegom, en als je me kent kan je dat verifieren op de site www.dags.nl :wink:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Dags zei:
wow, hehe sorry voor dit belachelijk iets :openmouth: , was gister btje naar de pauper :grin: . (ook maar ff ziek gemeld voor me werk). Eh jah ik kom uit hillegom, en als je me kent kan je dat verifieren op de site www.dags.nl :wink:

Tss, 's avonds een vent 's ochtends een vent :wink:

Dags

Bewuste gebruiker
caatje
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2006 16:18 Onderwerp:
Dags schreef:
www.dags.nl Wink

spelen jullie ook cuvers enzo?, kben nog op zoek naar een bandje voor het tuinfeest. Een bandje dat rock speelt maar niet alleen eigennummers ook cuvers enzo

Nee sorry,alleen eigen werk, wel leuk idee trouwens.

Misschien nog een leuk nieuwtje: 6/7 mij ga ik met mijn band opnemen, ik burn dan zelf wat van die cd'tjes en ik ga dan een nieuwe topic schrijven!!!!dus dat duurt nog wel ff maaaaarrrrr de eerste
5 mensen die dan een reactie posten krijgen van mij een demootje(stuur ik gewoon op via de post). (BTW is wel beetje stonerrock/speedrock achtig dus niet echt heel erg toegankelijk ofzo) :mrgreen:

nou maar hopen dat er minimaal 5 mensen posten dan :mrgreen: :flushed:

Dags

Bewuste gebruiker
Hehe oke, bednek me net dat dit problemen gaat geven, dom dom dom :rolleyes: natuurlijk heb ik dan adressen nodig enzo!!en dat is niet de bedoeling op dit forum neem ik aan, dus: ik post het gewoon op onze site en de eerste 5 mensen die het vet vinden, krijgen de bedrukte versie(hehe voordat die af is is het alweer eind mei), zodra ze dat in het guestbook van de site hebben gezet, dan kijken we daarna wel hoe dat zit met opsturen enzo en dat gaat dan NIET via DF

caatje

Badass junkie
he dags, kheb zojuist pas dit topic weer gevonden :flushed: dus zag je antwoord nu pas. Ik heb in je gastenboek geschreven. Laat maar weten wat je nodig hebt om mij zo'n sample toe te sturen. :wave:

Bovenaan