Bewustzijnsveranderingsefect?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
als j vaker gebruikt in 1 maand Treed het bewustzijnsveranderingsefect Af.
nu is mijn vraag als j dan meer mdma neemt.. word dit efect dan niet meer? of moet j gewoon grotere tussenpozen nemen?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ie bedoelt dat je in die soort van roes komt dat je geluiden beter gaat horen enzo.
Bij mijn 1e pilletje voelde ik duidelijk dat ik in een ander wereldje kwam, maar als ik nu pak dan voel ik dat veel minder.Dat komt idd dat je teveel in te korte periode pakt.Als je langere pozen niks neemt zal je die bewustzijnverandering wel weer voelen,maar of het intressanter zal zijn zet ik mijn vraagtekens bij :confused:

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Het bewustzijnsveranderd effect treed af als je geen tussenpozen van ong. 2 maanden tussen laat. Een gebruiker ervaart alleen maar het oppepend effect als hij teveel gebruikt. Voor degene die niet weten wat bewustzijnsveranderd is, het is dat gevoel dat je de realiteit nimeer voelt en dat het allemaal 1 grote droom is. De eerste keer dat je gebruikt is het altijd zo of als je er 2 a 3 maanden tussen laat. Het maakt echt niet uit of je meer neemt want het is een stof in je hersenen die toch uitgeput is.

Bovenaan