bewaren

Wacky

Badass junkie
Ik denk een halve eeuw ja.

Nadat ik heb gemerkt dat lsd nog goed is nadat:

-Het in vloeibare vorm maanden lang in een flesje kraanwater heeft gezeten. (chloor)
-Zegeltjes in portugal ruim een week lang in mijn afgesloten auto in de volle zon heeft gelegen. (hitte)
-Zegeltjes na maanden onverpakt werden teruggevonden gewoon ergens in een hoekje tussen de rommel. (lucht & licht)

heb ik er nu wel vertrouwen in dat het best meevalt met die kwetsbaarheid van LSD.

vaarklaas

Belezen gebruiker
Ja, vrij lang. Ik had 20 zegels, in de vriezer, maar wel allemaal bij elkaar, dus elke keer als ik er 1 pakte ging het hele pakketje eruit. Dat was niet zo handig. Ik heb hier 2 jaar over gedaan.
Ik merkte dat ze wel minder sterk werden, maar nog steeds goed genoeg.
Dus mijn ervaring is dat de kwaliteit minder wordt, maar wel heel langzaam. En als je er zorgvuldig mee omgaat kan je lsd jaren lang bewaren.

vaarklaas

Belezen gebruiker
Wacky zei:
-Het in vloeibare vorm maanden lang in een flesje kraanwater heeft gezeten. (chloor)

lol... kraanwater is eenmaal uit de kraan volgens mij niet erg lang houdbaar :kots:

Ach ja, de trip zal alles goedgemaakt hebben :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
vaarklaas zei:
Wacky zei:

lol... kraanwater is eenmaal uit de kraan volgens mij niet erg lang houdbaar :kots:

Ach ja, de trip zal alles goedgemaakt hebben :grin:

Nee klopt, maar aangezien je uit dat flesje per trip maar een aantal druppels nodig hebt zul je nou geen klachten krijgen van het 'bedorven' water.

Wacky

Badass junkie
Nee, ik doe meestal een paar druppels in een halve liter flesje water zodat je handig kan doseren, en handig kan meenemen overal heen. En het smaakte nog prima hoor dat bedorven water :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Ik merk ook vrij weinig achter uit gang, na al die hitte golven (zegels liggen in een la op kamertemperatuur, wel donker en vrij lucht dicht) waren ze nog steeds erg sterk. Nieuwe zegels moet ik nog zien hoe lang ze het overleven maar ik doe toch nooit meer dan een half jaar met een voorraad, maar nee het blijft flink lang goed, heb nog nooit duidelijke achteruit gang gemérkt (in maximale periodes van een half jaar).

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb een stapeltje liggen, gewoon in zilverfolie in de kast. Ligt er nu al dik een jaar en ik heb er onlangs nog op getript. Ik kan niet zeggen dat ik gemerkt heb dat ze minder sterk zijn geworden.

aapkut

Badass junkie
Ik bewaar mij lsd in folie gepropt in een aluminium game doosje daar blijft het altijd goed koel (als ik er aan voel is het altijd redelijk koud :P) dus redelijk lucht dicht en uit het licht.
En niemand die er in kijkt :rock:

Het langste dat ik lsd heb bewaard is 3maanden en het effect bleef gewoon hetzelfde :)
volgend jaar post ik wel hoe het met me huidige stach is afgelopen :P

Aalpoepert

Badass junkie
K bewaar het in zo'n sealzakje, ingewikkeld in aluminiumfolie in een boterhamzakje in de vriezer. Ik had een jaar geleden een hele blotter en onlangs nog op getript. Ik tripte HARD!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het in 3 lagen alu folie, lucht er uit geperst, grip zakje er om heen en daar ook weer lucht uit geperst. Tussen een dik boek gestopt en onder in me bureau la ligt het. Blijft goed hoor, zegeltjes zijn half jaar in bezit en onlangs nog op getript. Zou bijna denken dat ze sterker zijn geworden want tripte op 2 net zo hard als op 3(ja bla bla ligt aan setting etc.). :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nee het ligt aan jou, en dank je wel daarvoor. Als je nou volgende keer zorgt dat wanneer ik 100 mics neem het voelt als 300 zou dat fijn zijn. Bij voorbaat dank.

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik heb maya's van +/- 2 jaar oud.... luchtdik in meerdere folies en sluit strip zakje. Geen ervaring dat het minder is. Zolang er volgens mij maar folie om zit blijft de lsd op de zegel en kan het amper weg. Heb het allemaal een beetje handig verpakt per 2 zegels ofzo dat ik niet steeds alles hoef aan te breken. Ook heb ik op aanraden van hier strijkzakken gekocht. Ik heb het erin gestopt hopelijk blijft het lang goed, ziet er wel goed sealed uit :)

Ik heb gehoord dat het in de vriezer goed verpakt zeker 50 jaar goed moet blijven! Net wat wacky zei volgens mij valt het allemaal wel mee met het vervliegen van de lsd.

Heeft er iemand eigenlijk wel eens echt een lege zegel over te houden? Zolang slecht bewaard dat je niks meer voelt :confused:

Bovenaan