Beste Settings en Slechste Settings

tripkikker

Experimenterende gebruiker
goed is chill met een paar maten thuis chillen of met een paar maten op een goa feest
slecht is als je naar je oma gaat :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Goede zijn .. gezellige goa feestjes als er ook vrienden bij zijn.. met een klein aantal vrienden bij iemand thuis.
Slechte zijn.. als je de volgende dag sowieso heel veel verplichtingen hebt, dat is nooit prettig.

psilocybine

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Goede zijn .. gezellige goa feestjes als er ook vrienden bij zijn.. met een klein aantal vrienden bij iemand thuis.
Slechte zijn.. als je de volgende dag sowieso heel veel verplichtingen hebt, dat is nooit prettig.

Indd

DreamWeaver

Badass junkie
Goed: Met je meissie alleen thuis.
Slecht: Dat vervolgens al je nuchtere maten langskomen met als gevolg dat je chick bad gaat.

Goed: Met een vriend thuis chillende
Slecht: Dat je moeder thuiskomt en dat je geen fatsoenlijke zin kan maken omdat je anderhalve maya op hebt.

:P

Planning mensen, planning!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De juiste setting ......

1) Genoeg LSD
2) Zonsopgang of ondergang.
3) Zomerse buitentemperaturen.
4) Zit of lig gelegenheid.
5) Kampvuur.
6) Buddha Bar ....

:hearteyes:

:wave:

Jaimie

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Goed: Met je meissie alleen thuis.
Slecht: Dat vervolgens al je nuchtere maten langskomen met als gevolg dat je chick bad gaat.

Goed: Met een vriend thuis chillende
Slecht: Dat je moeder thuiskomt en dat je geen fatsoenlijke zin kan maken omdat je anderhalve maya op hebt.

:P

Planning mensen, planning!

U spreek uit ervaring? :P :P

lysergine25 zei:
4) Zit of lig gelegenheid.

Inderdaad, ik heb gemerkt dat dit wel iets noodzakelijks is !

azgaza

Badass junkie
Goede setting is inderdaad wel met persoon waarmee je een relatie hebt alleen thuis. Maar ik vind het ook altijd wel best als er dan andere vrienden komen, zolang ze ook maar weer weggaan.

jcp

Bewuste gebruiker
Tsja, lijkt mij ook de beste setting :) maar m'n vriendin is zo tegen LSD dat ze niet wil dat ik het doe waar ze bij is :P

azgaza

Badass junkie
jcp zei:
Tsja, lijkt mij ook de beste setting :) maar m'n vriendin is zo tegen LSD dat ze niet wil dat ik het doe waar ze bij is :P

Dat lijkt me jammer. Mijn vriend tript soms met mij, maar hij doet het maar eens in de 3 maanden of iets in die richting, en ik iets vaker, maar als ik trip vraagt hij wel soms of hij erbij mag zijn, ook al ben ik dan in een hele andere mindset. Ik vind hem zowel mee trippend als nuchter erbij altidj wel gezellig.

jcp

Bewuste gebruiker
Hmm, ik zal m'n vriendin je reactie wel even laten weten :)

Denk niet dat het ooit gaat werken, ze vind me eng als ik trip :wink: haha

Bovenaan