Beste manier om crack te roken?

benzzzy

Badass junkie
Ik rook altijd uit wiet pijpje met as
Maar ik hoor zo vaak dat zoon glazen buisje met koper wil erin veel beter werkt.
Probleem is ik kan geen koper wil vinden.
Weet iemand waar ze intern fysieke winkel koper wil verkopen of een alternatieve manier vertellen om het te roken dat efficiënter is dwncpijp met as
Bedankt junkies

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik rook altijd uit wiet pijpje met as
Maar ik hoor zo vaak dat zoon glazen buisje met koper wil erin veel beter werkt.
Probleem is ik kan geen koper wil vinden.
Weet iemand waar ze intern fysieke winkel koper wil verkopen of een alternatieve manier vertellen om het te roken dat efficiënter is dwncpijp met as
Bedankt junkies
Ik zou koper afraden omdat dat redelijk makkelijk oxideert en koperzouten zijn best wel giftig. Dat wil je eigenlijk niet binnenkrijgen, zeker niet door het te roken.

Zelf heb ik nooit crack gerookt, en sowieso vind ik cocaïne roken best wel risicovol. Beter om te snuiven of te pluggen. Maar als je het dan toch rookt, dan liever met een basepijp zodat je voorzichtig kan verhitten en er niet nog allerlei giftige en kankerverwekkende stoffen bij in te ademen. Hoewel de damp van cocaïne op zichzelf al corrosief is voor de longen (waardoor je bronchitis, COPD of longkanker kunt krijgen), dus dat is ook niet gezond. Maar nog meer giftige stoffen erbij is nog ongezonder.

Lemmy

Badass junkie
Het gewoon niet doen, denk ik.

Of je moet maar 'ns aan Steven Tyler vragen wat dat allemaal met je doet.

Bibi1978

Newbie
Kan iemand mij mischien vertellen hoeveel hijsen er plus minus uit een half grammetje gaan of een gram mag ook ☺

De Apotheker

Badass junkie
Kan iemand mij mischien vertellen hoeveel hijsen er plus minus uit een half grammetje gaan of een gram mag ook ☺
licht aan welke methode je gebruikt en die mag ik niet noemen, maar als je kwaliteit heb omgeveer een halve uit een halve maar je verliest altijd wel een klein beetje of veel als je kut coke hebt.

Bovenaan