geflipt

Wijs gebruiker
Hallo!

Wat is de beste inslaper: bromazolam of flubromazepam?

Alvast bedankt voor de reacties!

geflipt

Wijs gebruiker
Vroeg uit bed en dingen gaan doen waardoor je in de avond moe bent en lekker vroeg in slaap valt. 😁
Ik neem enkel iets om te slapen na een feestje. Ongeveer 5-10 keer per jaar dus... Na een nachtje vol drugs is het soms moeilijk om in te slapen.

No worries, verder slaap ik zeer goed!

geflipt

Wijs gebruiker
Dan zou ik die paar keer op de koop toenemen. Genoeg mensen die benzos onderschatten en dik in de problemen komen daarmee.
Ik neem door mijn ziekte al ruim 20 jaar indien nodig benzo's. Nooit problemen mee gehad of misbruikt. Waarom altijd dat oordelen toch?

annihilation

Badass junkie
Ik neem door mijn ziekte al ruim 20 jaar indien nodig benzo's. Nooit problemen mee gehad of misbruikt. Waarom altijd dat oordelen toch?
Nou genoeg voorbeelden hier op het forum te vinden waarom je ze niet zomaar zou moeten nemen.
persoonlijk vind ik als jij aan de drugs gaat je het maar op de koop toe moet nemen je gewoon niet of slecht slaapt.
Dit lijkt mij altijd nog beter dan een benzo erin gooien wat ook gewoon nog eens gevaarlijk is om te combineren met drugs maar dat terzijde.

Sorry dat ik je probeer te weerhouden om zo makkelijk benzo's te pakken.

Fisherman's friend

Badass junkie
Waarom altijd dat oordelen toch?
Dat is niet oordelen.
Mensen proberen jou er van te behoeden dat je niet in de problemen raakt.

Je komt mij in ieder geval over als iemand die het moeilijk vindt om verantwoord om te gaan met middelen.

Een paar dagen geleden heb je een serotonine syndroom gehad.
Een dag daarna ga je anderhalve gram 2mmc pluggen.
En net heb je weer een topic geopend met de vraag wanneer je weer mdma kunt nemen.
Het is uit goede bedoelingen wat wij hier zeggen, neem het ook een keer aan.

annihilation

Badass junkie
Dat is niet oordelen.

Je komt mij in ieder geval over als iemand die het moeilijk vindt om verantwoord om te gaan met middelen.

En net heb je weer een topic geopend met de vraag wanneer je weer mdma kunt nemen.
Dit klinkt niet echt als een 5/10x per jaar probleem.

geflipt

Wijs gebruiker
Dat is niet oordelen.

Ik snap het helemaal... Dit is echt geen excuus, maar ik ben bipolair en zit in een manische fase. Ik ga normaal net heel goed om met mijn gebruik. Alleen, nu neemt de manie het stuur over. Binnenkort zie ik mijn begeleider weer, in de verslavingszorg. Jullie reacties hier, en de verslavingszorg helpen echt om mezelf niet volledig naar de klote te helpen. Bedankt voor dit bericht...

geflipt

Wijs gebruiker
Dat is niet oordelen.

Ik zit al jaren op dit forum, maar hoe haal ik die MDMA-post weg?? Die is inderdaad compleet misplaatst...

geflipt

Wijs gebruiker
Dit klinkt niet echt als een 5/10x per jaar probleem.
What the fuck! Waarom zou ik hierover liegen dan!? Ik neem mijn voorgeschreven benzo's enkel indien nodig. Hooguit een paar keer per maand, bij angstaanvallen. En ja, meer dan 10 feestjes per jaar doe ik niet. Ik ben 45, geen 25 meer!

Relmuis

Wijs gebruiker
Thx!
Dat is dus niet je eerste antipsychoticum, dit bevalt beter?
Je schreef dat je binnenkort je behandelaar weer ziet, ik zou dat wat proberen te vervroegen om samen naar een oplossing te zoeken.

geflipt

Wijs gebruiker
Thx!
Dat is dus niet je eerste antipsychoticum, dit bevalt beter?
Je schreef dat je binnenkort je behandelaar weer ziet, ik zou dat wat proberen te vervroegen om samen naar een oplossing te zoeken.
Nee! We hebben 12 jaar gezocht naar een geneesmiddel dat werkt! Heb over die zware jaren een boek geschreven.

Zie al mijn hulpverleners vaak. De meesten wekelijks. Vooral mijn begeleider van de verslavingszorg heb ik nu nodig. En mijn psychiater. Ik heb sterk het gevoel dat mijn manie mij weer eens in een verslaving aan het duwen is. Gisteren anderhalve gram 2-mmc, vandaag twee gram... Een geluk bij een ongeluk: 2-mmc wordt binnenkort gebannen.

Krijg gewoon geen antwoord op mijn mailtjes en telefoontjes naar beide. Morgen opnieuw proberen. Je hebt gelijk. Beter zo snel mogelijk!

Thx

PS: Wat een onzin heb ik hier al neergeschreven, de afgelopen dagen!! 😅

Kordie

DF-koning
Hallo!

Wat is de beste inslaper: bromazolam of flubromazepam?

Alvast bedankt voor de reacties!

Zijn allebei een zwaar middel qua sedatie.
Bromo is berucht.
Volgens mij is flubro dan wat milder.

Maar slik je reguliere medicatie ivm je ziektebeeld moet je eigenlijk niet gaan mixen met rc benzo's. Het zijn geen medicijnen

geflipt

Wijs gebruiker
Zijn allebei een zwaar middel qua sedatie.
Bromo is berucht.
Volgens mij is flubro dan wat milder.

Maar slik je reguliere medicatie ivm je ziektebeeld moet je eigenlijk niet gaan mixen met rc benzo's. Het zijn geen medicijnen
Nee, gelijk heb je. Volgende week ga ik net daarvoor met mijn psychiater praten. Ze kennen tegenwoordig ook al vrij veel over rc benzo's. Ze weten ook dat ik mijn slaap goed gestructureerd moet houden. Het is echt niet enkel voor na drugs. Als ik twee dagen slecht slaap kan ik al manisch worden. En het enige wat tot nu toe het beste werkt is 9mg bromazolam...

Bovenaan