Beste GHB Flesje?

J0rrit

Badass junkie
Hallo mede GHB gebruikers, ik vroeg me af waarin jullie jullie GHB precies meenamen naar een feestje?

Ik heb namelijk een shampoo flesje van nivea 50 ml, deze heb ik gekregen een van de eerste keren dat ik GHB haalde, en heb deze nog steeds. Het fijne van deze zijn 2 dingen: 50 ml is een goeie hoeveelheid en het flesje is lekker dun, en dus makkelijk mee te nemen overal heen. De inhoud van de dop is 5,5 ml en dus precies een goeie dosis. Het nadeel is nu dus door het vele gebruik denk ik ( of doordat er GBL in heeft gezeten ) dat de dop niet meer goed sluit en die dus lekt! Tijd voor een nieuwe dus.

Wie kent een merk flesje ( wat dan ook voor een flesje: shampooflesje of wat er dan eigenlijk ook inzit ) dat een inhoud heeft van ongeveer 50-75 ml, en ook een dunne vorm en dus goed verstopbaar is, en tevens een dop heeft van ongeveer 5 ml?

Wat gebruiken jullie zelf, want het is hoog tijd voor een nieuwe!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Goed topic

Plastic flesje van 50 ml dat ik hier koop in de nachtwinkel.
Dopjes is het zelfde als van een flugel flesje. Dus 2 dopjes, ideale dosis :hearteyes:
50 ml is perfect voor een avond goed feesten

J0rrit

Badass junkie
Oke, maar toch heb ik graag een flesje met een dop die ongeveer 5 ml is... dat vind ik toch het makkelijkste, vooral met bijdoseren kan ik dan beter kijken hoeveel ik pak!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ieder zijn ding, ik zou het dit dopje niet meer kunnen missen omdat ik hierbij weet wat mijn ideale afmetingen zijn..

flugellover

Belezen gebruiker
flugelflesje is het beste 20 ml zijn dus 4 dosise van 5 ml perfect gewoon ...maar zou geen cola dopjes nemen want cola dopje is rond de 6 ml dus dan ben je direct hard aan het dosere

Flugeltje

Wijs gebruiker
Flugelflesje vind ik te klein, als je een hele dag op stap moet heb je al gauw twee of drie flesjes nodig

xtc4fun

Experimenterende gebruiker
nemen jullie 5 ml + per keer?

vind ik best veel.

ik hoef egt geen 5ML te nemen , gaat me een beetje te ver :rock:

voor normale toestanden als overdag bijvoorbeeld of doordeweeks neem ik 1 flugel dopje per keer , en in het weekend om goed waus te worden 1.5 - 2 dopjes per keer.
dit is volgensmij lang geen 5 ML???

Aking

Wijs gebruiker
Ik neem alleen g om wap te worden, niet "gewoon doordeweeks"

En daarbij zit ik tegen de 2 meter en rond de 110KG... en ik vermaak me altijd wel met 5/6ml

Donkd

Newbie
Hallo allemaal,ik ga binnenkort naar een festival en door de hoge veiligheidsvoorzorgen moet alles door de metaalscanner,heeft iemand een idee of de dopjes van een flugelflesje metaal zijn en of deze dan kunne gedetecteerd worden,ik zou 5 flesjes meenemen.mvg

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Donkd zei:
Hallo allemaal,ik ga binnenkort naar een festival en door de hoge veiligheidsvoorzorgen moet alles door de metaalscanner,heeft iemand een idee of de dopjes van een flugelflesje metaal zijn en of deze dan kunne gedetecteerd worden,ik zou 5 flesjes meenemen.mvg
Ik heb echt in geen jaren meer een flugel flesje in mijn handen gehad, maar als ik het mij goed herinner zijn die dopjes van metaal ja. Maar ipv het hier te vragen kun je toch ook gewoon het dopje even bekijken? Ik mag hopen dat je het verschil tussen plastic en metaal wel ziet...

MOD EDIT Wil je niet meer dubbelposten!! anders ga ik je bannen!! :P

MeejheM

Badass junkie
Qua chemie is glas wel de gouden standaard. dat reageert bijna nergens mee. voor mijn chemicaliën gebruik ik veel "food-grade" containers van polyethyleen. die zijn goed verkrijgbaar in 50ml, 100ml, 250ml, 500ml, etc. tot 300 liter. De inhoud van de doppen is meestal wel meer dan 5ml.

Toevallig heb ik hier een flesje "alcohol de menthe" staan van 50 ml met een +-5ml schroefdop. ik weet niet precies waar je het voor gebruikt en waar je het kan kopen, maar dat zou wel precies aan al je eisen voldoen.

Bovenaan