Bestaan Backtrips?

WeirdoW

Belezen gebruiker
Ik weet nu ongeveer dat blijven hangen alleen is bij iemand die psygisch niet in orde is...

maar dan heb ik nog een vraag.. bestaan Backtrips?

Kep weleens gehoord dat je alleen maar een joitn hoeft op te steken en dat je dan een nieuwe LSD trip krijgt.

geldt dat alleen bij een joint of bij alle drugs?

Reennie

Newbie
Ja flashbacks bestaan wél, soms na een week (of meer) na gebruik krijg je wel eens een aardige flashback wat op zich wel grappig is en geen psychische problemen met zich meebrengt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ken ook niemand die ze heeft gehad ....

Jij wel Reennie is dat je eigen ervaring of komt dat van het net ?

erwin krol

Bewuste gebruiker
Met 5MeO-DMT heb ik als ik binnen een week een joint opsteek een flashback, niet vervelend hoor. Nu ik het weet helemaal niet, dan ga ik er effe voor zitten:wink:

azgaza

Badass junkie
Het zou technisch gesproken moeten kunnen, de enige soort flashbacks die ik had was bij erge stonedheid weer even iets zien bewegen. Of bij moeheid.

Carlitos

Badass junkie
Iemand zij dit een keer (weet niet of het waar is)

Waarschijnelijk heb je het fijn/leuk gehad tijdens trip of iets.
Maar als je een joint opsteekt komt er een soort van oproep en je hersenen proberen die trip na te bootsen.

Weliswaar niet zo hevig als de echte trip,maar toch.

Zo iets was het kan het verkeerd zegt hebben,het kan onzin zijn maargoed.|

Ik weet het niet zeker..

azgaza

Badass junkie
Japi-10 zei:
Iemand zij dit een keer (weet niet of het waar is)

Waarschijnelijk heb je het fijn/leuk gehad tijdens trip of iets.
Maar als je een joint opsteekt komt er een soort van oproep en je hersenen proberen die trip na te bootsen.

Weliswaar niet zo hevig als de echte trip,maar toch.

Zo iets was het kan het verkeerd zegt hebben,het kan onzin zijn maargoed.|

Ik weet het niet zeker..

Niet helemaal fout nee, want een flashback komt omdat je hersenen inderdaad om een of andere reden de trip na willen doen, het is een beetje als bij bijvoorbeeld als je bepaalde muziek veel luisterde met mensen waar je nu niet meer mee omgaat, dat je meteen dat gevoel terugkrijgt, haast de geur van hun huizen weer ruikt.. dat is ook een soort flashback.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
heb ook wel eens flashbacks zonder drugs, gewoon tijdje staren naar de tegels en alles golft een beetje. heb ik altijd paar weken (2-4 weken) na paddo gebruik.

Reennie

Newbie
lysergine25 zei:
ik ken ook niemand die ze heeft gehad ....

Jij wel Reennie is dat je eigen ervaring of komt dat van het net ?

Eigen ervaring. Bij mij gebeurde het toen op de plaats kwam waar ik aan het trippen was. een paar leuke gedachtes flitste voorbij.

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb bij elke drug flashbacks als ik de eerstvolgende keer een joint opsteek
die keer na mdma was heerlijk. knetterhigh was ik :tongueout:

Leola

Experimenterende gebruiker
Ik heb het gehad met paddos, ongeveer een week na de trip, best wel sterk. Ik persoonlijk denk dat het ook gewoon mogelijk is want in feite zijn je hersens geindoctrineerd door de maatschappij, je denkt volgens een bepaald patroon. Alles in je hersens wordt in feite opgedeeld in een soort doosjes. Wat paddos doen (ik weet niet of LSD dezelfde werking heeft) is die doosjes open zetten waardoor je gedachten vrij gaan lopen, je denkt opeens niet meer volgens dat patroon. Die doosjes sluiten zich weer als het uitgewerkt is. Maar zullen nooit helemaal dicht gaan, en aangezien je gedachten opener worden door het gebruik van paddos (LSD?) zou het kunnen dat je dus die flashbacks krijgt. Ik denk dat je die terugkrijgt door er opnieuw aan te denken of in een bepaalde sfeer te komen.

vire

als ik drink en blow samen
of een van bijde in een hoog aantal
krijg ik paddo patronen
hoe meer ik gebruik hoe meer ze terug komen

heel avontoe krijg ik het als ik nuchter ben maar niet echt
hard ofzo

WTF_I_AM_TRIPPING

Ja ik krijg wel eens flashbacks van lsd, zelfs van paddo's al.Bij paddo's echt heel vaag dat zomaar die geur ineens uit het niks in me neus komt.En na lsd gewoon af en toe een vaag soort herkenningspunt, dat me doet herinneren hoe het precies was.

Komt wel misschien omdat ik bij bijna al me keren paddos en lsd ook zwaar dronk en blowde, wist er niet veel vanaf en dacht er niet bij na.Ook at ik paddos weg met een chocolade reep, ja ik was een noobie ik wist er niks vanaf.Hoorde pas veeel later dat dit de trip versterkt...Trouwens is een halve liter bier echt heeeeerlijk als je aan het trippen bent, lijkt nooit op te gaan net als je sigaretten.

Khad gehoord dat lsd opgeslagen wordt in je ruggenmerg en dat die trip altyd kan trug komen dat kan binnen week zijn maand maar ook aan jaren had ik gehoord.. is dat ook zo .. graag antwoord

lol @ opgeslagen in je ruggenmerg..

heb je al gehoord.. microsoft brengt volgend jaar ruggenmerg uit met een paar usb 2.0 poorten erop heh. ook wordt er elke week automatisch een back-up met herstelpunt naar je tweede ruggenmergpartitie weggebrand.

Komeetman

Belezen gebruiker
Lake zei:
lol @ opgeslagen in je ruggenmerg..

heb je al gehoord.. microsoft brengt volgend jaar ruggenmerg uit met een paar usb 2.0 poorten erop heh. ook wordt er elke week automatisch een back-up met herstelpunt naar je tweede ruggenmergpartitie weggebrand.

interessant, die moet ik hebben!

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb ik een keer gehad, was totaal ongewenst...
Ik had iets gestolen en was gaan lopen van de politie en had me achter een tuinhuisje in iemand zen hof verstopt.
Toen ik daar helemaal buiten adem op de grond zat begon de grond te golven, alles dit heeft geduurd tot ik terg bij adem was gekomen...
Het rare gevoel dat je hebt in je kop als je tript was er ook bij, was echt heel ereg vreemd.
Ben trouwens wel weggekomen en niet gepakt :sunglasses:

Bovenaan