Berekening zuiverheid speed

Peppie81

Newbie
Hallo beste mensen

Ik wil mijn speed wassen met asceton, en zien wat er over blijft. Volgens mij kan de zuiverheid daardoor bepaald worden. Weet iemand hoe ik dit uit kan rekenen?

Volgens mij ervan uitgaan dat het ware percentage 73% is. Dat dat de 100% is. Dan
bijvoorbeeld 5 gr wassen, dat daar 2,5 gr van over blijft. Dat je dan de helft van 73% zuivere hebt. Dus 36,5% of zie ik dat verkeerd?

En moet het droog of nat gewassen?

(Dont drink and drive, just smoke and fly!!)

inner_search

Badass junkie
Sorry maar als je die vraag al moet stellen (die letterlijk met filmpje in sticky staat)
Zorg er dan eerst voor dat je je speed leert wassen voor je berekening gaat maken waar we geen antwoord op kunnen geven.

niet álle versnijdings middellen was je er immers uit met aceton , wat in een foute berekening kan uitdraaien.

opsturen en testen.

Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Je zit in de goede richting, maar versnijdingsstoffen die niet in aceton oplossen blijven in je speed zitten.

Wassen doe je nat, snuiven doe je droog. Behalve als je haast hebt, dan snuif je nat.

Proxima

Badass junkie
Ja, maar als je het wast wordt het toch nat? Dat bedoelde ik, maar sloeg nergens op als antwoord op de vraag.

Sorry, ik snap dus de verwarring. Was goed waus gisterenavond, haha.
Ik neem aan dat je zo min mogelijk water in je aceton wilt hebben, waardoor droog beginnen het beste is.

Overigens kan je aceton goed drogen (water eruit halen) door middel van bitterzout: Eerst de bitterzout in de oven lekker crisp laten worden, dan laten afkoelen en toevoegen aan de aceton, goed schudden en dan filteren zodat het bitterzout met het water achterblijft.

inner_search

Badass junkie
Ik neem aan dat je zo min mogelijk water in je aceton wilt hebben, waardoor droog beginnen het beste is.

Overigens kan je aceton goed drogen (water eruit halen) door middel van bitterzout: Eerst de bitterzout in de oven lekker crisp laten worden, dan laten afkoelen en toevoegen aan de aceton, goed schudden en dan filteren zodat het bitterzout met het water achterblijft.
Klopt helemaal , maar totaal onnodig als je gewoon aceton hebt die niet aangelegd is(jaja in elke fles aceton zit x%water.)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo beste mensen

Ik wil mijn speed wassen met asceton, en zien wat er over blijft. Volgens mij kan de zuiverheid daardoor bepaald worden. Weet iemand hoe ik dit uit kan rekenen?

Volgens mij ervan uitgaan dat het ware percentage 73% is. Dat dat de 100% is. Dan
bijvoorbeeld 5 gr wassen, dat daar 2,5 gr van over blijft. Dat je dan de helft van 73% zuivere hebt. Dus 36,5% of zie ik dat verkeerd?

(Dont drink and drive, just smoke and fly!!)
Je moet wel anhydrobe aceton hebben dan (waar dus absoluut geen water in zit). Dat is lastiger dan het klinkt.

Daarnaast blijft amfetamine-sulfaat gewoon amfetamine-sulfaat als je het door de aceton roert. De maximale zuiverheid van de base van amfetamine heeft dus geen raakvlakken met het percentage aan de base van amfetamine per gewicht aan amfetamine-sulfaat :wink:

Daarnaast is met deze methode de zuiverheid bepapen niet erg betrouwbaar. Er kunnen bijvoorbeeld stoffen in het mengsel zitten die ook niet oplossen in aceton.

Bovenaan