Bereiding van Morning Glory

HellBound

Newbie
Ik heb onlang wat zaden morning glory aangeschaft. Nu las ik op het internet dat de beste manier om ze te bereiden is de schil eraf doen, omdat je daar zo misselijk van worden. Nu zei die verkoper dat het juist binnenste is dat je zo misselijk maakt en je de schil moet eten...

Nu ben ik totaal niet zeker, wat is nu eigenlijk de juiste manier?

pieter-b

Wijs gebruiker
de beste manier is toch wel thee trekken(dagje ofzo in gekookt water laten weken) -> au bain marie uitkoken ->in capsule stoppen
..denk ik...maar als je lui bent is thee zetten natuurlijk ook al genoeg..

bersenka

Experimenterende gebruiker
Ik heb Dionysos gekocht. Capsules waar o.a. morning glory inzit. Kan ik het beste de capsules doorslikken of openmaken en op de inhoud kauwen?

azerty1987

Belezen gebruiker
kruidenmengsel:2200mg
morning glory
Guarana (Paullinia cupana)
Baby Woodrose (Argyria nervosa)

gewoon inslikken.. maar dit geeft een heel ander effect dan morning glory appart he.. dat je het weet

dirtbag

Bewuste gebruiker
ik vind het beste nog om gewoon 10 gram van de zaadjes gewoon in 2 keer in je mond te doen en kauwen tot het pap is,
dus eerst 5 gram tot pap kauwen en doorslikkken, daarna de andere 5 gram.
werkt prima.

bersenka

dutchmarshal zei:
morning glory

gewoon inslikken.. maar dit geeft een heel ander effect dan morning glory appart he.. dat je het weet

Ik heb het apart nog nooit gehad, maar las op internet niet super positieve verhalen (misselijk e.d.) Het werkt dus niet beter als de capsule open maak en op de inhoud kauw?

Bengt

Bewuste gebruiker
Dionysos is dikke brol.

Alhoewel als je misschien heel dat pakje achteroverkapt heb je wel effect.

Ik geloof er niet in.

Als je op LSA bevattende stoffen wil trippen, eet dan gewoon Hawaiien baby woodrose.

bersenka

Bengt zei:
Dionysos is dikke brol.

Ik geloof er niet in.

Als je op LSA bevattende stoffen wil trippen, eet dan gewoon Hawaiien baby woodrose.

Nee idd heb er zelf ook niet veel vertrouwen in nadat ik veel negatieve verhalen gelezen heb op internet. Toen ik het kocht kende ik het nog niet en de smartshopmedewerker was er zo enthousiast over :P

Lord Herbal

Belezen gebruiker
dutchmarshal zei:
morning glory

guarana is toch geen drug? Guarana is van dat amazone spul waar je enrgie van krijgt toch? Iig, ik kreeg t altijd van me pa als ik moe was...

Lycergic

Belezen gebruiker
Pakt maar eens in 1 keer 7 guarana tabletjes , Je staat te springen alsof je een paar liter koffie binnnen hebt !

Bengt

Bewuste gebruiker
bersenka zei:
Bengt zei:
Dionysos is dikke brol.

Ik geloof er niet in.

Nee idd heb er zelf ook niet veel vertrouwen in nadat ik veel negatieve verhalen gelezen heb op internet. Toen ik het kocht kende ik het nog niet en de smartshopmedewerker was er zo enthousiast over :P

Tzal wel zijn dat hij er enthousiast over is anders verkoopt het niet...

Bovenaan