Bepaalde dosis

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb bijna een jaar ervaring met paddotrips en heb zo'n 10 trips gedaan (hele porties). Binnenkort ga ik LSD proberen en ik kan wat blotters krijgen van 150 microgram per stuk.
Vloeibare LSD, een druppeltje van je hand likken bijvoorbeeld, is natuurlijk een veel hogere dosis, maar omdat ik niet te heftig wil beginnen lijkt 150 microgram me goed... of is dit toch betrekkelijk laag, want ik heb natuurlijk al wat ervaringen met paddestoelen achter de rug?
Wat zou ik dus doen.. 150 mics en het daarbij laten, of is 300 ook goed te doen? Verder weet ik dat de 2 middelen niet te vergelijken zijn, maar ik wilde het graag even gebruiken om de 'heftigheid' te vergelijken.

matthijs

Badass junkie
150 lijkt mij de perfecte dosis. Meer moet je, vind ik, sowieso niet doen voor de eerste keer.
Minder kan wel, 100 ug is ook niet slecht, maar als je dan toch bezig bent, doe het dan goed! :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
aangezien je redelijk bekent bent met trippen (ligt er wel aan hoe die trips gingen, alle 10 bad is slecht :P) zou je best voor de 150ug kunnen gaan. Je kan ook best 200ug of misschien zelfs 250ug. Dat laatste zou ik je niet aanraden als je paddo's nog niet totaal onder de knie hebt.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heb dus zo'n 10 paddotrips gehad in zeer verschillende omstandigheden, maar elke trip was een heerlijke belevenis en ben nog nooit bad gegaan. Ik ben een optimist en ik ga lachend het leven door dus dat zal er wel een beetje mee te maken hebben. Plus het feit dat ik altijd voorzichtig ben en niet teveel tegelijk neem. 150 lijkt me dus wel oke dan ja.. kan altijd nog een andere dosering pakken als ik weet hoe ik op 150 mics ging.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Dat kan sowieso.
Beter ga je eerst de wateren verkennen. :)
En als het je eerste lsd trip is is 150 microgram al heel magisch, dat kan ik je beloven :grin: .

Have fun! :wave:

Bovenaan