benzos

kamilio666

Experimenterende gebruiker
ik wilde geen nieuw topic maken voor iets wat waarschijnlijk toch een domme vraag is.

ik heb hier keeltabletten met 2 stoffen in de samenstelling die wel enige werking zouden moeten hebben:

Lidocainehydrochloride(1,0 mg), en propylhydroxylbenzoaat(1.8 mg).

ik heb geen verstand van spullen als benzos maar kan je hier wat mee?

Bal0n

Badass junkie
Lidocaine verdooft, en die ander weet ik niet, maar volgens mij is het weinig interessant reacreatief gezien.

speeseend

Wijs gebruiker
Trachitol

kamilio666 zei:
ik wilde geen nieuw topic maken voor iets wat waarschijnlijk toch een domme vraag is.

ik heb hier keeltabletten met 2 stoffen in de samenstelling die wel enige werking zouden moeten hebben:

Lidocainehydrochloride(1,0 mg), en propylhydroxylbenzoaat(1.8 mg).

ik heb geen verstand van spullen als benzos maar kan je hier wat mee?

Laat me raden...Trachitol?? Zal je een ''zachte'' keel van krijgen. Meer niet, lijkt mij. Misschien wanneer je overgevoelig bent voor één der bestanddelen zul je iets kunnen merken dat het vermelden waard is.

Lidocaïne is geen heftig, interessant middel. Het verdoofd, (bij keelpijn is het handig en de tandarts injecteerd het ook bij bepaalde behandelingen) meer niet.

Verder wil ik nog opmerken dat dit in de verste verte niets met benzodiazepines te maken heeft. Kan beter onder een kopje: ''zonder recept'' of ''nutte/effectloos of niet''?!

Bovenaan