Benzo's

Riantje

Newbie
Hoi allemaal.

Ik heb een vraag, benzo's hebben bij mij erg weinig effect. Is er iets van een pam of lam die wel zou kunnen werken? Doel dan meer op zwaardere middelen. Net etizolam 3 mg genomen maar ben niet moe of iets dergelijks wat erbij hoort. 50 mg oxazepam doet ook weinig. 50 mg clonazepam doet ook weer weinig. Alprazolam helaas ook weinig. Diazepam ook weer het geval.

Riantje

Newbie
Het probleem is dat ik bijna nooit benzo's gebruik. De laatste keer is een half jaar geleden en dacht goh bestel weer eens een keer wat...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het effect van anxiolytische diazepines zoals etizolam is ook gewoon heel mild. Dat is nu juist wat ze zo handig maakt.
Er zijn ook wel meer sederende benzo's zoals flunitrazepam (rohypnol), midazolam en temazepam. Het nadeel daarvan is dat je er ook veel meer suf van wordt, dat het spieren verslapt waardoor je minder kracht hebt en in hogere doseringen ook last kunt krijgen met de coördinatie.
Ik weet dus niet waar je naar op zoek bent en waarom de benzo's niet bevredigend zijn. Het zou eraan kunnen liggen dat je verkeerde verwachtingen hebt van de middelen.

Riantje

Newbie
Ik heb periodes dat ik erg gespannen en angstig kan zijn. Vandaar dat ik het wel eens gebruik. Maar helaas doen ze niet wat het hoort te doen. Het lijkt wel of mijn lichaam er immuun voor is 🤔 Nou ja dan maar aan de harddrugs 🤣 oh ja alcohol werkt trouwens wel. Misschien met een benzo combineren, ben wel benieuw naar het effect...

Buu

Wijs gebruiker
Ik heb denk ik al wel zo'n vijftien verschillende benzos geprobeerd en euforie of echt extreem effect heb ik er nog nooit van vernomen. Je wordt er gewoon loom van, heel chill nog niet eens. Doe je je ogen dicht, slaap je. That's it.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb periodes dat ik erg gespannen en angstig kan zijn. Vandaar dat ik het wel eens gebruik. Maar helaas doen ze niet wat het hoort te doen. Het lijkt wel of mijn lichaam er immuun voor is 🤔 Nou ja dan maar aan de harddrugs 🤣 oh ja alcohol werkt trouwens wel. Misschien met een benzo combineren, ben wel benieuw naar het effect...
Alcohol en benzo's gaan niet zo goed samen.

Riantje

Newbie
Vanaaf 50 mg oxazepam gehad met 14% halve liter bier. Nou nog steeds geen effect. Ben trouwens opgenomen omdat ik slecht slaap en nog een na sleep van depressie heb dus ook nog antidepressiva 2 soorten gebruik.Daarnaast mag ik oxazepam gebruiken, naast een andere slaapmedicatie ook. Tja zit met me handen in het haar 😖

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je schrijft ergens anders dat je heel lang Alprazolam hebt gebruikt. Ik ben geen kenner maar voor zo ver ik weet veranderd langdurig gebruik van benzo’s iets in je brein. En je heb dan flinke tolerantie. Beter stop je ermee als het toch niets doet. Plus dat er gewaarschuwd was benzo niet met alcohol te combineren en dat doe je toch. Je vraagt adviezen en doet er geen ruk mee.

Bovenaan