benzo's + hash

Benzotekz

Newbie
iemand trouwens ervaring met benzo's in combinatie met hash jointje ?
ik word normaal altijd paranoia als ik (te) stoned word.
(vroeger wel 4 jaar geblowd zonder problemen)
maar nu word ik altijd para, maar zou het nu weer lekker kunnen zijn in combinatie met de angst verminderende benzo's die ik nu slik ?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je para van hasj wordt lijkt het me niet verstandig om dat para gevoel weg te werken door benzo's. Gezien je situatie wil je dit toch helemaal geen angst in de hand werken? En benzo's kunnen die paranoia verminderen al zal het nog wel enigzins aanwezig zijn.

Benzotekz

Newbie
Petrovic zei:
Als je para van hasj wordt lijkt het me niet verstandig om dat para gevoel weg te werken door benzo's. Gezien je situatie wil je dit toch helemaal geen angst in de hand werken? En benzo's kunnen die paranoia verminderen al zal het nog wel enigzins aanwezig zijn.

Ja klinkt logish inderdaad, ik dacht alleen mischien ben ik weer instaat stoned te xboxen want was altijd wel leuk, en dan in combinatie met die benzo's die bijwerkingen te vermijden.
want ik weet dat ik met coke+hash ook nooit para werd.
alleen coke wil ik nooit meer aanraken vandaar de benzo's nu.

maar all in all, beter gewoon maar niet dus ?¿ :)

Judas

Wijs gebruiker
Misschien ga ik het binnenkort eens voor je uitproberen, maar als ik niet para van de hash wordt, dan heb jij er natuurlijk niets aan.

Onderstaande dude probeerde de combo Valium/Marihuana uit, maar dronk er ook nog eens wijn bij. Wellicht dat het hem daaro zo slecht bekwam:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=45592

Op de volgende link tref je echter een hele bunch aan die er laaiend enthousiast over is, met en zonder alcohol erbij. Enkelen benadrukken dat elk paranoide gevoel er de kop door ingedrukt wordt:

http://www.drugs-forum.com/forum/archive/index.php/t-13309.html

Benzotekz

Newbie
yeti zei:
Misschien ga ik het binnenkort eens voor je uitproberen, maar als ik niet para van de hasjisch wordt dan heb jij er natuurlijk niets aan.

Onderstaande dude probeerde de combo Valium/Marihuana uit, maar dronk er ook nog eens wijn bij. Wellicht dat het hem daaro zo slecht bekwam:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=45592

Inderdaad ik denk echt dat dat door de drank is gekomen, zelfs met hoge tolerantie kan je nog een blackout krijgen met de wat betere benzo's zoals diazepam+drank.
ik zit meer te denken aan een paar lichte hijsjes van een licht hash jointje.

en niet een liter vodka en een dikke whitewidow stick want dan kan ik me het resultaat wel voorstellen met diazepam erbij.

verder kan ik zowiezo niet drinken want zit dus ook aan de 250mg refusal per dag, dus dat zal niet gebeuren, want ik wel zit te denken is dat het me opvalt dat ik al een beetje misselijk en draaierig word van 1 sigaret terwijl ik normaal gesproken op bijna 2 pakkies malboro per dag zat voordat ik aan de refusal en benzo's begon en was toen nooit misselijk.

dus ik weet nog steeds niet of het verstandig is het te proberen. mja goed mischien andere mensen die meer weten.

P.S. als ik op een lege maag 2 hijzen neem van een dikke whitewidow stick, dan word ik zowiezo al echt beroerd. en paranoia.
Dan zou je je afvragen waarom het dan toch overwegen (in de vorm van lichte hash) omdat ik dus vroeger wel gewoon dagelijks zwaar blowde en nergens last van had, en veel plezier met gamen heb gehad onder stoned zijn, en vandaar dat het in me opkwam dat als ik nu bijv. imuun ben voor paranoia door die benzo's dat dat weer zou kunnen, maargoed mischien klinkt het belachelijk allemaal maar daarom vraag ik ook meningen hier.

groetjes marcel

Oom Klaas

Badass junkie
'k Deed vaak 25mg t/m te veel oxazepam met wiet/hasj,
20mg t/m te veel temazepam met wiet/hasj,
4mg t/m te veel lorazepam met wiet/hasj,

De hoeveelheden in cijfers zou ik aanraden,
daarboven moet je al meer uitkijken om goed bij te blijven is mijn ervaring met anderen.

Winehouse

Badass junkie
50 mg oxazepam (inname verdeeld over een paar uur)
+ hasj
=
moe
lam
misselijk
(maar als je dan in bed gaat liggen, toch wel een lekker gevoel :hearteyes: )

Frog83

Bewuste gebruiker
Ik doe dit zelf ook regelamtig.
Juist omdat ik van wiet soms te druk in mijn hoofd word, heel veel/te veel ga nadenken, erg aciosiatief word enzo.
Beetje para achtig ook wel soms echt angsten,met wat Benzo's erbij wordt dat veel minder.

CHIASME

Belezen gebruiker
Ik werd eerst ook geregeld para van hash/wiet, maar wat ik me altijd bedenk is dat het ELK gevoel versterkt, en dat het dus totaal irrationeel is (wat voor angst dan ook). :)

Benzotekz

Newbie
nou mensnen heb het tot nu toe 2x geprobeert.

1x met wiet 1 hijsje
en 1x met lichte hash een paar hijsjes.

maar ondanks dat ik het vroeger grappig en lekker vond en genoot van de lach en vreet kicks.
en alleen maar stoned achter de playstation zat.
is dat stoned zijn nu echt geen dimensie meer voor mij.

beide keren dacht ik van wat stom dat ik dit weer probeer het voelt helemaal niet lekker.
ik ga weer veelste veel nadenken en kan geen onderscheid meer maken tussen realistishe gedachtes van mijzelf.

dus beide keren weer 2 dikke benzo's er bovenop gedaan veel gegeten en een douche genomen om het effect (van die paar hijsjes weer te laten zakken).

Niet aan te raden als je zoals mij bent dus. wiet en hash zijn voor mij geen optie meer en dat geld trouwens voor alle drugs ben inmiddels ook bezig me benzo's aftebouwen en dat gaat goed.

mvg. marcel

Bovenaan