yeti zei:
Misschien ga ik het binnenkort eens voor je uitproberen, maar als ik niet para van de hasjisch wordt dan heb jij er natuurlijk niets aan.
Onderstaande dude probeerde de combo Valium/Marihuana uit, maar dronk er ook nog eens wijn bij. Wellicht dat het hem daaro zo slecht bekwam:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=45592
Inderdaad ik denk echt dat dat door de drank is gekomen, zelfs met hoge tolerantie kan je nog een blackout krijgen met de wat betere benzo's zoals diazepam+drank.
ik zit meer te denken aan een paar lichte hijsjes van een licht hash jointje.
en niet een liter vodka en een dikke whitewidow stick want dan kan ik me het resultaat wel voorstellen met diazepam erbij.
verder kan ik zowiezo niet drinken want zit dus ook aan de 250mg refusal per dag, dus dat zal niet gebeuren, want ik wel zit te denken is dat het me opvalt dat ik al een beetje misselijk en draaierig word van 1 sigaret terwijl ik normaal gesproken op bijna 2 pakkies malboro per dag zat voordat ik aan de refusal en benzo's begon en was toen nooit misselijk.
dus ik weet nog steeds niet of het verstandig is het te proberen. mja goed mischien andere mensen die meer weten.
P.S. als ik op een lege maag 2 hijzen neem van een dikke whitewidow stick, dan word ik zowiezo al echt beroerd. en paranoia.
Dan zou je je afvragen waarom het dan toch overwegen (in de vorm van lichte hash) omdat ik dus vroeger wel gewoon dagelijks zwaar blowde en nergens last van had, en veel plezier met gamen heb gehad onder stoned zijn, en vandaar dat het in me opkwam dat als ik nu bijv. imuun ben voor paranoia door die benzo's dat dat weer zou kunnen, maargoed mischien klinkt het belachelijk allemaal maar daarom vraag ik ook meningen hier.
groetjes marcel