benzo's + alcohol

Frog83

Bewuste gebruiker
Zoals gezegd, je moet er erg mee opassen, kan heel vlug heel fout vallen en leiden tot :kots:.
Ik drink heel af toe bij Benzo's maar erg weinig, Je bent veel vlugger dronken, en het effeckt van de benzo word ook versterkt.
Met name met Zolpidemtartraat (Stilnockt) wat dacht ik geen benzo is maar iets aabverwants is de combinatie imo niet aan te raden.
Heb dit 2 keer gedaan en het is 2 keer fout gelopen, nu vindt ik Zolpidem zowieso rare bijwerkingen hebben, maar met alchol was het heel vlug kosten, en wakker worden je bijna niks herinneren.
Een keer ben ik in de auto gestapt, midden in de nacht, ik kwam niet ver, gelukkig voor mij en anderen.
Wat ik weet is dat ik de weg 3 dubbel zag, en paar keer op stoeprand ben geklapt,terug naar huis gereden op 2 lekke banden, een band verloren zelfs, dus heb een stuk op de velg gereden.
Normaal gesproken ben ik tog best verandwoordelijk, zeker naar anderen toe, moet er niet aan denken dat ik iemand aangereden zou hebben.
Persoonlijk denk ik dat je niet te licht moet denken over de combinatie,ik heb zelf het idee dat het de ene keer heel goed valt , en de andere keer je heel vlug gaat kotsen.
Ik herninner me een gesprek met een psygiater jaren gelee, die beweerde zelfs dat benzo's zo gemaakt zijn dat je bij alchol heel vlug over je nek gaat, juist om te suicide te voorkomen, of iig te voorkomen dat de stoffen al te lang in je systeem pruttelen.
Of dat waar is weet ik niet.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Michelangelo zei:
Na een avond doorhalen gooi ik er altijd wat benzo in voor t slapen gaan, nooit ergens last van!

Precies. Ik snap niet wat mensen recreatief aan benzo's vinden.

Maar na een nachtje doorhalen op andere recreatieve middelen, is een benzootje heerlijk om te gaan slapen. In plaats van paranoia-plafond-dienst te moeten draaien.

Beeeb

foreverinspace

Belezen gebruiker
Heb dit lange tijd geleden gedaan dronk 6 pintjes+_ en dit op 3 mg xanax werd wakker met harde blackout wist niets meer wat er gebeurt was of wat ik gedaan heb na dat ik die pille en niertjes dee en zal dit helaas nooit weten ... Raad dit iedereen ten strengste af levensgevaarlijk in alle opzichten!

Bovenaan