Benzodiazepines

Plato071

Experimenterende gebruiker
Hey mede spacers, ik heb een vraagje ik heb een paar strips codeinefosfaat 20mg, promethazine (smarties) 25 mg een paar tranxene van die roze witte capsules, seroquel 100 Dormicum(midazolam) roche 7.5mg's en tramadol 37.5... Welke kan ik combineren voor een fijn spacend gevoel? Mvg plato

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Sowieso de tramadol er buiten houden, die is heel gevaarlijk in combinaties. Wat moet je trouwens met seroquel, een antipsychoticum? Je codeinefosfaat wordt voor een deel omgezet naar opioide en die combineren weer niet veilig met benzo's (midazolam en tranxene). Blijft over promethazine, een antihistamine waarvan ik weet dat je er wel wat suf van kan worden maar geen idee of dat een beetje recreatief is of veilig combineert.

Dus zou ik gewoon een van de benzo's nemen als ik jou was en dat combineren maar niet doen met de medicijnen die je nu in huis hebt.

Plato071

Ner midazolam 7'5 met een promethazine gedaan, wordt al beetje chill nu, dit is te niet doen met tramadol pas ik op. met codeine weet ik ook niet echt wat ik mee aan moet hoor, en met die traxene weet ik t ook.nie echt wat voor effecten ik ga verwachten

Plato071

Het hoeft ook niet persee een reacreatiefen soort te zijn zoek meer een effect dst je beetje lam word en een licht gevoel had dat met tramadol wel

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Het hoeft ook niet persee een reacreatiefen soort te zijn zoek meer een effect dst je beetje lam word en een licht gevoel had dat met tramadol wel

Waarom advies vragen als je het in de wind slaat? Met Dr. Google had je dit allang geweten. De midazolam wordt je suf van en vergeet wat je 1 minuut geleden hebt gedaan. Dat leent zich echt alleen om te slapen.

Doe wat meer research voor je zomaar wat neemt.

Be safe

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
dronken achtige gevoelens wees voorzichtig svp heb net iemand zelfmoord zien plegen sorry voor mijn wat overdreven post