Benzo medicatie

medi777

Newbie
Beste leden

Ik ben recent opgelicht voor het online bestellen van 1 doosje zolpidem . Nu dreigen ze dat het ingehouden is door de politie tijdens de verzending (4 weken later) en dat ik 400€ moet betalen voor de juiste documenten. Dit was van Nederland naar België..ik vermoed dat dit poging nr 2 is om geld los te krijgen of kan ik effectief boete / celstraf krijgen? Alvast bedankt voor de info

Funfact

Belezen gebruiker
Beste leden

Ik ben recent opgelicht voor het online bestellen van 1 doosje zolpidem . Nu dreigen ze dat het ingehouden is door de politie tijdens de verzending (4 weken later) en dat ik 400€ moet betalen voor de juiste documenten. Dit was van Nederland naar België..ik vermoed dat dit poging nr 2 is om geld los te krijgen of kan ik effectief boete / celstraf krijgen? Alvast bedankt voor de info
Heb je zelf de pv ontvangen van de politie/douane ?.

zo nee , scam en niet reageren.
Zo ja , geen scam en niet reageren , als ze je willen “pakken” haden ze al lang voor je deur gestaan met een dagvaarding.

voor een doosje meds ga je heus de doos niet in , in slechtste geval minnelijke schikking als de politie toch aan je deur zou staan (wat ze 9 van de 10 nie zullen doen..).

Casrus

DF-koning
Beste leden

Één doosje zolpidem? Dat is gewoon legaal in Nederland en in België. Alleen is het op recept.

Hoeveel had je besteld, een hele wagon?

medi777

Newbie
Dankjewel voor de reacties.. het was maar 1 doosje.. inderdaad wellicht een dikke vette scampi.. niks meer van gehoord en uiteraard ook geblokkeerd. Nogmaals dank voor de geruststellende berichten

Nihilist88

Badass junkie
Beste leden

Bij het lezen van Zolpidem, ging er al belletje rinkelen, dat het om een vd zovele webshops gaat, die wetenschappelijk bewezen medicijnen (verkocht in apotheek en gebruikt in ziekenhuizen), waaronder vaak benzodiazepines, zware pijnstillers, tot barbituraten zoals Nembutal. Waarvoor ze nog eens woekerprijzen hanteren, vb ik heb jaren op recept Zolpidem gebruikt, koste me €7 met tussenkomst ziekteverzekering (geld voor heel veel geneesmiddelen op voorschrift). Jij hebt waarschijnlijk €50-€75 betaald?

Betaal echt waar, verder niks, blokkeer hun, markeer hun gegevens als spam en blijf zo ver mogelijk weg van dergelijke scam-sites.

Dat er hier toch nog steeds zijn die in zulke scam intrappen🤷‍♂️

Nihilist88

Badass junkie
Dit dus vooral, want beetje logisch nadenken en minimaal aan brains, dan zou er 🚨licht moeten aangaan. Maarja heb ik bij al die scams enzo, of het nu via mails, sms, WhatsApp, webshops gaat, telkens weer dezelfde gedachten en reactie...allé dat er zovelen zo naïef/dom zijn om hier weer in te trappen🤦

Bovenaan