flash kieke zei:Een vriend van mij die redelijk goed tegen speed kan heeft een lijn van ongeveer 5cm lang en 0.5cm dik gesnoven van die speed en hij zat dicht bij een overdosis.
mss dat het ook die speed was.
flash kieke zei:Heb ook overlaatst speed gesnoven waar ik van moest kotsen , wat normaal gezien niet van men gewoonte is, maar het had een goor bijsmaakje dat ik nog nooit bij speed had geproeft.Maar het was zotte speed ja.
Een vriend van mij die redelijk goed tegen speed kan heeft een lijn van ongeveer 5cm lang en 0.5cm dik gesnoven van die speed en hij zat dicht bij een overdosis.
Bram zei:flash kieke zei:Een vriend van mij die redelijk goed tegen speed kan heeft een lijn van ongeveer 5cm lang en 0.5cm dik gesnoven van die speed en hij zat dicht bij een overdosis.
Kent gij dan iemand die al eens een overdosis speed gehad heeft? Hiervan heb ik namelijk nog nooit gehoord
Shadow Child zei:Benzedrine,
Dat is niets meer en niets minder dan de normale Speed van Nederland.
nutsss zei:toch raar vind ik dat de ene speed de andere niet is. Er is zo ontzettend veel verschil.
De ene smaakt nog ranziger dan de andere. Nu heb ik die dextroamfetamine en dat brand dan weer als een fakkel terwijl de smaak niet extreem is. Waar komt die smaak van speed vandaan? En kan ik er niet iets bijdoen om het smakelijker te maken? Poedersuiker of pindakaas of hagelslag?
deamonique zei:nutsss zei:toch raar vind ik dat de ene speed de andere niet is. Er is zo ontzettend veel verschil.
De ene smaakt nog ranziger dan de andere. Nu heb ik die dextroamfetamine en dat brand dan weer als een fakkel terwijl de smaak niet extreem is. Waar komt die smaak van speed vandaan? En kan ik er niet iets bijdoen om het smakelijker te maken? Poedersuiker of pindakaas of hagelslag?
wow nutsss, wil je wel eens een dikke lijn pindakaas zien weg te snuiven, haha. Maar inderdaad, het is en blijft goor spul. Ik zit soms gewoon een half uur naar een lijn te staren omdat ik mezelf er niet toe kan zetten..en dan toch doen uiteindelijk he...
raar spulletje is t toch
van Dexadrine worden voornamelijk de stoffen ontrokken voor het maken van de allom bekende mediceinen Ritalin, Concerta en dergelijken,
Maar je hebt eigenlijk allemaal verschillende soorten speed zoals: amfetamine, benzidrine, dexadrine en methedrine.
niet helemaal correct.PharmaPhreeK zei:Dit is hoe het zit:
amfetamine= l- of d- amfetamine.
benzidrine= generieke naam voor L+D amp.
dexadrine= D-amp
methedrine= methamphetamine