sebatian zei:
Drientje zei:
Wat hij zoekt is geruststelling en dat vind je alleen door informatie te verstrekken"
sebatian zei:
Als dat geen instant diagnose is,
Waar specificeer ik het ziektebeeld van de patient, en trek ik een onjuiste conclusie?
NielsjeB zei:
vinden jullie mij verslaafd?
Lijkt mij toch wel redelijk een zin waarin gevraagd wordt om geruststelling. Iemand geruststellen kun je doen door te zeggen dat het allemaal wel goed komt of door iemand feitelijke informatie te verstrekken om daarmee de kennis en dus het bewustzijn van iemand te vergroten.
sebatian zei:
je spreekt je constant tegen,
Kun je dat onderbouwen met een voorbeeld?
sebatian zei:
beetje werken aan communicatie aspecten,
Read who is writing! Jouw communicatie skills zijn om te huilen. Geen of foutieve interpunctie in je zinnen, grammatica gevoel ontbreekt volledig en je voegt totaal niets toe aan een discussie.Als je dat dan toch probeert sla je de plank volkomen mis door keihard van het onderwerp af te wijken. Van alle mensen die iets mogen zeggen van mijn communicatie talenten ben jij echt de laatste.
sebatian zei:
denk je bedoeld het goed maar gewoon weing inlevingsvermogen
Ik bedoel het helemaal niet goed. Ik zit hier om mijn eigen ego te boosten door te katten op andere mensen zoals jij. Daarbij heb ik geen inlevingsvermogen nodig nee.
Je hebt nogal wat kennis over mij paraat? Heb je een studie herken de bitch gedaan? Zonde dat je die studie niet afgemaakt hebt.
sebatian zei:
en teveel gebaseerd op theorie,
Wat THC betreft baseer ik me graag op theoretische kennis. Overigens is informatie gebaseerd op je eigen ervaring niet onwenselijk maar te veel ingekleurd door je referentiekader. Objectieve informatie is, wanneer iemand een verslavingsgerichte vraag stelt, betrouwbaarder dan zeggen dat het allemaal wel los loopt. Jouw ervaringen zijn geen leidraad voor de rest van de wereld.
sebatian zei:
Kun je dat onderbouwen? Zijn er onderzoeken gedaan naar de manieren waarop informatie overdracht het beste tot standkomt? Oh ja, nou zeg:
De kwaliteit van een argument bestaat grofweg uit twee onderdelen: Een gedeelte dat de wenselijkheid van een consequentie benadrukt en een gedeelte dat de waarschijnlijkheid ervan aanstipt. Men kan dus tijdens het proces van argumenteren zijn of haar standpunt ondersteunen met een waarschijnlijkheidsclaim (“Volgens diverse bekende longartsen is roken erg schadelijk en is de kans op longkanker significant groter”) of met een wenselijkheidclaim (“Als je stopt met roken zul je een veel betere conditie krijgen”).
Er zijn door de jaren heen diverse technieken ontwikkelt die de kwaliteit van een argument zouden kunnen versterken. Zo is gebruikmaking van een bepaald type evidentie een bekende techniek om de waarschijnlijkheid van een consequentie te ondersteunen (Renkema2004,Hornikx2005,Hoekene.a.2009). In totaal wordt er in de literatuur gesproken over vier typen evidentie: Evidentie dat ondersteund wordt door causale relaties, evidentie dat gebruik maakt van de expertise van zekere instanties of personen, evidentie dat gebruik maakt van statistieken en anekdotische evidentie, en evidentie dat ondersteunt wordt door voorbeelden van vergelijkbare situaties aan te dragen.
bron:
http://scripties.let.eldoc.ub.rug.nl/FI ... _27-02.pdf
Misschien moet je het eens lezen, je zou er wel wat van kunnen leren.
sebatian zei:
maar ja was je denk al zelf achtergekomen, wanneer niet jammer, wake up!
Ik denk dat jij zelf degene bent die hier zijn wekker eens moet zetten.
Wake up from what? Ik ben niet de persoon hier die een lofzang schrijft over de miraculeuze werking van een drug die de craving naar een andere drug opheft. Over wakker worden gesproken... Bewustzijn creëer je niet met een pilletje Baclofen. Je haalt de trek weg en dempt daarmee het mechanisme waarvan je je juist bewust moet worden om het te kunnen laten verdwijnen. Geforceerde ademruimte is geen ademruimte.
Ik ben ook niet degene die mensen met een andere mening beoordeeld nav 1 post en meteen maar roept dat hij/zij geen inlevingsvermogen heeft.
Wat dat betreft, ik schijn ontzettend bot uit de hoek komen als mensen onjuiste info verstrekken. Punt is dat ik alleen zo overkom. Ik kan geen intonatie in een geschreven tekst leggen.
Voorlopig doe je het er maar mee.