Ben ik klaar voor LSD ?

nitrowke

Newbie
Hoi ,

Ik heb sindskort een eerste maal truffels geprobeert , en sindsdien vraag ik me af waarom ik het al niet 10 jaar geleden heb gedaan , zo geweldig vind ik het .
Ondertussen heb ik behoorlijk al wat getest , en ondervonden dat ik bij 20gr hollandia truffels niet gek ga doen :)
Ok m'n wereld is behoorlijk vervormd , m'n huiskamer staat in alle hoeken , de wolken zweven 1m boven m'n hoofd , maar ik vind dit dus geweldig :grin: voor mij mag het eigelijk nog harder gaan :)
En qua gedachten ben ik de gelukkigste mens op deze planeet als ik trip :)

Dus mijn vraag : Als ik 20gr hollandia zonder problemen aankan qua visuals en gedachten , zou lsd dan nog zo'n grote stap zijn om te doen (100ug ofzo ) ?

alvast bedankt

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Gewoon doen, je gaat vast een leuke/leerrijke trip tegemoet. Soms is LSD voor sommigen zelfs makkelijker te handelen dan paddo's..., let wel dat een LSD trip -malen langer kan duren dan een paddotrip. Doe het op een vertrouwde plaats met vertrouwde mensen en zorg dat je de 2 dagen erna of miss best nog langer geen verplichtingen hebt.

Enjoy your flight!

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
Gewoon doen, je gaat vast een leuke/leerrijke trip tegemoet. Soms is LSD voor sommigen zelfs makkelijker te handelen dan paddo's..., let wel dat een LSD trip -malen langer kan duren dan een paddotrip. Doe het op een vertrouwde plaats met vertrouwde mensen en zorg dat je de 2 dagen erna of miss best nog langer geen verplichtingen hebt.

Enjoy your flight!
Dit is zeker zo, ik vind LSD vele malen makkelijker, ook in hogere doseringen(+300ug), dan paddo's/truffel's. Makkelijker te sturen, ik kan ook beter houding geven aan omgeving, Zelfs een keer gegolfd op LSD, terwijl ik met paddo's de kluts al kwijt zou raken als ik een golfclub uit mn tas zou pakken. Dit geld natuurlijk niet voor iedereen, maar ik vind LSD over t algemeen smoother.

Peace,

nitrowke

Newbie
ik geraak met truffels helemaal de kluts niet kwijt zelfs... ik doe het regelmatig , speel zelfs "trials evolution" op xbox tegen m"n vrienden en het lukt me zelfs nog om te winnen ( en zij zijn ook behoorlijk goed in dat spel :tongueout: )
dit spel dus : http://www.youtube.com/watch?v=3gL1-lJT ... age#t=215s
behoorlijk cool als je tript hoor :grin:

*Modknip, lees de forumregels nog eens grondig door.

ik ga het doen :rock:

Bovenaan